Vraag

klacht indienen. ?


waar moet ik mijn klacht in dienen?
Ik ben he totaal niet eens met de factuur die ik heb ontvangen, ! 
Graag zou ik iemand spreken die mij WEL kan helpen i.p.v. de klantenservice lijn,
Ik ben anders helaas genoodzaakt dit hoger op te zoeken. 

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Als u snel antwoord wil is dit niet de juiste plek...
De reactie tijd van een mod is 24/48 uur via Twitter zal dit sneller zijn.
Maar misschien kunt u een klein beetje vertellen wat er is gebeurd misschien kunnen wij dan vast mee kijken/helpen.
https://forum.t-mobile.nl/newthread.php?do=newthread&f=419&prefill[prefixid]=vraag&prefill[subject]=&prefill[message]=Ik%20heb%20op%206%20maart%202013%20bij%20T-%20mobile%20mijn%20Sony%20Experia%20telefoon%20gekocht.%20Al%20vrij%20snel%20vertoonde%20deze%20telefoon%20mankementen.%20Zo%20laadt%20de%20telefoon%20niet%20meer%20op.%20Ik%20heb%20de%20telefoon%20op%205%20november%202013%20ter%20reparatie%20naar%20T-mobile%20gestuurd,%20maar%20na%20ongeveer%202%20maanden%20kreeg%20ik%20de%20telefoon%20terug%20met%20de%20mededeling%20dat%20de%20reparartie%20duurder%20zal%20zijn%20dan%20de%20waarde%20van%20een%20nieuwe%20telefoon.%20Zonder%20enige%20reparatie%20heb%20ik%20de%20telefoon%20dus%20weer%20teruggekregen.%20De%20telefoon%20is%20helemaal%20niet%20meer%20bruikbaar.%20De%20telefoon%20gaat%20niet%20eens%20aan.%20Via%20RADAR%20heb%20ik%20begrepen%20dat%20er%20iets%20structureels%20mis%20is%20met%20de%20Sony%20Experia,%20omdat%20aanzienlijk%20veel%20mensen%20die%20klachten%20hebben.%20Ik%20wil%20graag%20met%20spoed%20een%20reactie%20van%20u,%20aangezien%20ik%20nog%20drie%20maanden%20fabrieksgaranie%20heb.%20H.KousedghiG.achterbergstr.%20212548EL%20%20%20Den%20Haagmobil%20:%200655161593e-mail:%20sedghi@live.nl&prefill[taglist]=helpsupport
@tont47ned,

Kun je iets duidelijker zijn?.......  het forum is geen speelplaats....
vogels mij mijn klacht brief is heel duidelijk en compleet.
ik moeot lachen met uw reactie. dus u speel met forum.
Ik ben bang dat niemand enig idee heeft wat u probeert duidelijk te maken.

Er zijn absoluut mensen die ergens mee willen helpen maar dat lukt niet op deze manier.
Het spijt mij ten zeerste maar ik denk dat even bellen beter gaat werken in uw geval....

Toch een heel fijne zondag gewenst.
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @tont47ned

Je kunt beter via de klantenservice of via deze pagina een klacht indienen: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/ask/
Als ik jouw bericht selecteer, en het in de 'www' balk zet, dan staat er dat je een topic aan wilde maken. 

Ik neem aan dat dit je vraag was?:

''Ik heb op 6 maart 2013 bij T- mobile mijn Sony Experia telefoon gekocht. Al vrij snel vertoonde deze telefoon mankementen. Zo laadt de telefoon niet meer op. Ik heb de telefoon op 5 november 2013 ter reparatie naar T-mobile gestuurd, maar na ongeveer 2 maanden kreeg ik de telefoon terug met de mededeling dat de reparartie duurder zal zijn dan de waarde van een nieuwe telefoon. Zonder enige reparatie heb ik de telefoon dus weer teruggekregen. De telefoon is helemaal niet meer bruikbaar. De telefoon gaat niet eens aan. Via RADAR heb ik begrepen dat er iets structureels mis is met de Sony Experia, omdat aanzienlijk veel mens en die klachten hebben. Ik wil graag met spoed een reactie van u, aangezien ik nog drie maanden fabrieksgaranie heb.''

Het laatste stuk heb ik weggelaten omdat het persoonlijke informatie bevat, die niet op het forum thuishoort. 
Reputatie 4
@tont47ned

Ik zie dat je ondertussen opnieuw contact hebt gehad met de klantenservice en een second opinion gaat aanvragen bij Sony. Ik heb je eerder geholpen met deze klacht en ook toen heb ik aangegeven dat dit de beste optie was. Veel succes en wij zien graag een bericht met de uitkomst.

Zou je dat bericht dan hier willen plaatsen? Dan blijft het allemaal bij elkaar staan in plaats van verspreid over het forum. 🙂 Alvast bedankt!

Reageer