Beantwoord

klacht indienen

• 25 juni 2014
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 2
het lijkt onmogelijk om een klacht in te dienen bij T-Mobile.
ik heb het via de telefoon geprobeerd en een zeer slechte, klant onvriendelijke ervaring gemaakt met mevrouw Sumo. helaas had ik daarvoor mijn abonnement al verlengd anders had ik dat nooit gedaan.
het gaat mij niet om het geld maar om de positie van de klant en dat alle klanten hiermee akkoord schijnen te gaan. en alle tijd die hiermee gepaard gaat.

mijn klacht was aanvankelijk:
stilzwijgend verlengen, verdubbeling van het tarief, verandering van voorwaarden, verandering van abonnement. genoeg om opheldering te vragen.
vriendelijk gesprek met de verleng/opzeg service en besloten direct (18-6) 2 jaar te verlengen. toen door verbonden naar de klachtenservice. totaal geen interesse in de klacht. geen gesprek mogelijk.

nu per 25-6 weer oude bedrag afgeschreven op factuur met datum 16-6 terwijl het nieuwe abonnement de 19e ingaat.

icon

Beste antwoord door Chantal01 26 juni 2014, 10:09

Hoi ringringring, allereerst welkom op het Forum.

Ik zie in het systeem terug dat je inderdaad gesproken hebt met de klantenservice en via de verkoopafdeling je abonnement hebt vernieuwd. De ingangsdatum van deze vernieuwing is 19 juni 2014 en is aangegaan voor 24 maanden. Je ontvangt bij iedere vernieuwing een nieuw contract met voorwaarden, ook bij een andere bundel gelden er andere voorwaarden. Je betaalt en hebt tot en met 19 juni gebruik kunnen maken van de bundel die je al had. Wanneer je een contract gaat vernieuwen betekent dit niet dat het vorige abonnement eerder zal of kan stoppen. Dat zal pas gebeuren zodra de contracttermijn die je bent aangegaan is verstreken.

Zodra je telefonisch hebt vernieuwd en het contract kan inzien heb je nog altijd een bedenktijd. Het is dan ook aan jou zelf of je wel of niet akkoord gaat. Ik kan deze voorwaarden niet voor je veranderen jammer genoeg maar ik ben het met je eens dat we je klacht serieus moeten nemen. Wil je mij aangeven waar je op dit moment ontevreden over bent?

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Als je contract na 1 of 2 jaar afgelopen is word deze niet vanzelf stop gezet.
Na de contract periode vervallen de kortingen want die gelden tijdens de looptijd.
Na die 1 of 2 jaar word je abo dus de prijs die het is zonder korting en is het per maand opzegbaar.
Wil je er vanaf zijn na die 12 of 24 maanden kan je dat 2 maanden van te voren opzeggen.
Let wel dan ben je je nummer kwijt tenzij je overstapt of dus verlengd (wat dus al mogelijk is 4 maanden voor de eind datum)
Elk contract wat je aangaat zal je zelf moeten opzeggen tenzij er van de voren word vermeld dat deze vanzelf stopt.
Maar het merendeel van abonnementen lopen stilzwijgend door totdat de klant opzegt verlengd of een andere keuze maakt.

De verandering zal op de volgende factuur zichtbaar worden aangezien deze factuur al klaar/opgemaakt was toen je wat wijzigde.
Hieronder meer info over je volgende factuur,
http://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Hoi ringringring, allereerst welkom op het Forum.

Ik zie in het systeem terug dat je inderdaad gesproken hebt met de klantenservice en via de verkoopafdeling je abonnement hebt vernieuwd. De ingangsdatum van deze vernieuwing is 19 juni 2014 en is aangegaan voor 24 maanden. Je ontvangt bij iedere vernieuwing een nieuw contract met voorwaarden, ook bij een andere bundel gelden er andere voorwaarden. Je betaalt en hebt tot en met 19 juni gebruik kunnen maken van de bundel die je al had. Wanneer je een contract gaat vernieuwen betekent dit niet dat het vorige abonnement eerder zal of kan stoppen. Dat zal pas gebeuren zodra de contracttermijn die je bent aangegaan is verstreken.

Zodra je telefonisch hebt vernieuwd en het contract kan inzien heb je nog altijd een bedenktijd. Het is dan ook aan jou zelf of je wel of niet akkoord gaat. Ik kan deze voorwaarden niet voor je veranderen jammer genoeg maar ik ben het met je eens dat we je klacht serieus moeten nemen. Wil je mij aangeven waar je op dit moment ontevreden over bent?

Reageer