Beantwoord

Klacht indienen ?

Hoe kan ik iemand te spreken krijgen die mijn klacht kan behandelen ?

Het gaat over een klacht hoe ik in de winkel ben behandeld toen ik voor informatie kwam over het verlengen van mijn contract. Ik heb geprobeerd via chat, bellen en email maar ik krijg het niet voor elkaar om iemand van de klachten afdeling te spreken te krijgen. Het lijkt wel of TMobile het mensen met klachten zo moeilijk mogelijk probeert te maken om contact te krijgen. Dus hopelijk kan ik via deze manier gehoor krijgen ??
icon

Beste antwoord door Tom 9 juli 2014, 12:01

@Eric Smit

Ik wil je klacht graag in behandeling nemen. Ik kan helaas je gegeven niet achterhalen. Zou je mij in een privébericht je 06 en ter verificatie je postcode en geboortedatum willen sturen? Ik zal dan eerst de Shop om een reactie vragen om hun kant van het verhaal aan te kunnen horen. Ik wacht je berichtje even af!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Dit is in principe een forum voor en door klanten maar als dat niet voldoende beantwoorde pakt een moderator het verder op.
Maar heel slim dat je het via deze weg probeert hou er wel rekening mee dat topics worden opgepakt in volgorde van binnen komst.
Momenteel is het niet heel druk dus ik verwacht dat een moderator het snel zal oppakken!

Vervelend dat je zo rot te woord ben gestaan dat is absoluut niet de bedoeling!
Reputatie 5
Hoi Eric en welkom op het forum. 🙂

Een forum is vooral bedoeld dat forumleden elkaar helpen. Het is niet bedoeld om met een niet onderbouwd bericht iets onder de aandacht te brengen.

Via de chat, e-mail en klantenservice kom je niet verder. Maar wat is je klacht dan precies?
Het gaat om het volgende, ik kan mijn contract verlengen en wou eerst wat meer informatie over een paar telefoons voor ik een beslissing zou maken welke telefoon ik bij mijn verlening zou gaan nemen. aangezien ik ook de LG G3 telefoon op mijn lijstje had staan ben ik zaterdag naar Alkmaar afgereisd omdat ze daar een 50% korting actie hadden voor deze telefoon. Daar aangekomen stond er een medewerker van de winkel buiten met een tafeltje en verder niemand (dus het was rustig op dat moment). Toen ik de winkel binnen wou gaan hield hij mij tegen en vroeg of ik voor de LG G3 actie kwam, ik gaf aan dat ik dat nog niet zeker wist en eerst graag wat meer informatie wou over een aantal verschillende telefoons, voor ik een keus wou gaan maken. Ik kreeg toen dood leuk te horen dat ze daar geen tijd voor hadden en ik dan maar naar Heerhugowaard moest gaan waar ze geen actie dag hadden. Zij deden namelijk die dag alleen klanten voor de LG G3 en zou ik in Heerhugowaard tot de conclusie komen dat ik toch wel voor de LG G3 zou willen gaan dan kon ik terug komen naar Alkmaar. Ik heb aangegeven dat ik dit een zeer slechte service vind en je zo niet met klanten hoort om te gaan, maar daar had de winkel bediende lak aan en ik kon dus onverrichte zaken weer huiswaarts. Vandaar dat ik dus opzoek ben naar iemand binnen TMobile die iets met mijn klacht kan/wil doen...

Maar zoals ik al in mijn openings-post aangaf krijg ik met geen mogelijkheid contact met iemand van de klachtenafdeling, dus hopelijk lukt het via deze weg om iemand te spreken.
Reputatie 5
@Eric Smit

Ik wil je klacht graag in behandeling nemen. Ik kan helaas je gegeven niet achterhalen. Zou je mij in een privébericht je 06 en ter verificatie je postcode en geboortedatum willen sturen? Ik zal dan eerst de Shop om een reactie vragen om hun kant van het verhaal aan te kunnen horen. Ik wacht je berichtje even af!
PB is onderweg, alvast bedankt...
Meerdere keren nu contact gehad met de klachten afdeling van TMobile, ondanks dat ook zij heel duidelijk aangeven dat bovenstaand verhaal nooit had mogen gebeuren en zij dit ook geen manier van doen vinden van hun eigen personeel. Maar ondanks dat ze mijn klacht erkennen, kunnen/willen ze hun fout niet recht zetten en ben ik als klant dus de dupe.

Ik zal mijn contract dan ook zeker niet gaan verlengen bij deze provider en ga maar opzoek naar een provider die wel netjes met zijn klanten omgaat.
Goedemiddag slachtoffers van t-mobile😭
Mijn klachten van t-mobile zijn begonnen zo eind juli 2017 en nog steeds heb ik er ontzettend veel last van. Het maakt mij letterlijk ziek en tot een wrak. U mag weten dat ik al geruime tijd ziek ben en dat de laatste 3 maanden durende klachtenregen van t-mobile jegens mij gewoon niet stopt. Tot de dag van vandaag. Hier alvast mijn videoboodschap, maar er is meer. Hierna mijn vervolg verhaal van de gebeurtenissen van vandaag tussen tmobile en mij.
Hier mijn eerste deel. Ik krijg het niet voor elkaar om hier mijn videoboodschap cq klachten geplaatst te krijgen. Ga naar denden nooitgedacht op fb en hoor wat ik al 3 maanden meemaak. Maar er is meer. Zelfs vandaag ben ik echt de hele dag met tmobile bezig. Ik heb net even een kwartier gejankt omdat niemand iets doet of begrijpt wat er nou echt fout gaat. Hoe kunnen medewerkers en klachten aangesproken dan wel afgehandeld cq opgelost worden, als de leidinggevende en directeuren zelf niet weten en horen wat er binnen hun systeem en bedrijfsvoering fout gaat. Ps hoe krijg ik mijn foto van het scherm af? Dit is een fout
Ik ga het net zolang op social media delen en aanvechten totdat iemand bij mij komt inventariseren wat er de afgelopen 3 maanden en zelfs tot de dag van vandaag allemaal fout gaat achter de schermen van tmobile. Ik eis een gesprek, een compensatie, een oplossing zowel bij mij als bij tmobile, een vergoeding en een excuus
Reputatie 7
Badge +15
Oei dat is heel naar maar ik denk dat de modjes je niet kunnen helpen als je alleen maar boos bent terwijl je klacht niet duidelijk omschreven is.
Om tijd te sparen zodat de moderators het kunnen oppakken kan je beter je klacht vast formuleren
Je krijgt hier zonodig hulp op binnenkomst van onderwerp 24/48 uur. Zou jammer zijn als je nog meer tijd verspilt.

En eisen pfffff meestal kom je daar niet verder mee, hoewel ik begrijp dat het je hoog zit.
Zet hem op. Ik wens je veel succes en zal duimen voor een oplossing van jouw voor ons nog onbekend probleem🍀 🌼
Ik kan helaas niet goed zien hoe ik jullie reacties kan zien. De functies die ik daarvoor moet indrukken doen het niet. Net zoals alles bij tmobile niet functioneerd. Zelfs het klachtenformulier is nergens te vinden. Wat een klantontvriendelijke beroerde website zeg voor zo n groot profesioneel bedrijf
Reputatie 7
Badge +15
😲🤔 Ik kan van jouw filmpje gewoon de link kopiëren en hier plaatsen dus dat zou je zelf ook kunnen doen.
En de klachten opties zijn ook heel simpel te vinden op de site.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/klacht
Gebruik de zoekfunctie als je iets niet kan vinden.
Misschien heeft het ook met jouw frustratie of onkunde internet te maken want alles is duidelijk te vinden.
Reputatie 6
Badge +13
Beste Denito zit je toevallige op de mobiele versie van het forum?
Als je dan links boven het menu uitschuift kan je een stukje naar beneden kan je dan kiezen voor de normale versie.

Verder maak je het al duidelijker door hier iets te vertellen nu is het wat vaag.
De t mobile moderators zullen dit topic vanzelf oppakken daarvoor is het niet nodig om het topic steeds omhoog te halen.

Reageer