Beantwoord

klacht indienen

  • 9 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 2429 Bekeken

geen e-mail om klacht neer te leggen
telefonist hangt op

Klacht krijg na aanbieden voor reparatie te horen dat toestel buiten garantie valt , nu wil ik toestel terug om bij lg te laten repareren dit ivm twee jaar garantie op toestel en toestel is net 1 jaar oud.
Inmiddels probeer ik al ongeveer 20 minuten kontakt te krijgen. zodra abbonementen verlopen zijn 5 stuks stap ik over wat een klanten service.
icon

Beste antwoord door David 10 augustus 2018, 11:17

Hi Petra,

Erg spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over de huidige gang van zaken. Ik help je hier graag verder bij.

Ik heb de bevindingen van de reparatiedienst erbij gepakt en het contact met onze klantenservice, om mezelf een beter beeld van de situatie te geven. Uit onderzoek is gebleken dat het aangemelde defect gerepareerd kan worden, maar niet onder de toestelgarantie. Er is om deze reden dan ook een prijsopgave verstuurd en ik begrijp dat je het hier niet mee eens bent. Is er een specifieke reden waarom je het niet eens bent met de prijsopgave? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de reparatie niet onder garantie wordt uitgevoerd, bijvoorbeeld wanneer er vocht-, val-, stoot- of drukschade is geconstateerd. Dit is dus niet alleen het geval bij het verstrijken van de garantietermijn.

Als je het niet eens bent met de uitkomst van het onderzoek kun je er ook voor kiezen om het toestel terug te laten sturen en een second opinion te laten uitvoeren. Dit moet dan bij een erkende reparatieservice gebeuren. Als dan blijkt dat zij een andere bevinding doen dan Dynafix, wordt de reparatie alsnog kosteloos uitgevoerd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Het gesprek met de klantenservice kan ik niet terugluisteren, maar ik begrijp dat dit ook om de prijsopgave ging en het feit dat je het daar niet mee eens bent. Is daar op dit moment iets waar wij je hier op onze Community bij kunnen helpen, want dan doen we dat natuurlijk graag voor je!

We horen graag van je hoe wij je op het moment verder kunnen helpen, Petra!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Petra,

Erg spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over de huidige gang van zaken. Ik help je hier graag verder bij.

Ik heb de bevindingen van de reparatiedienst erbij gepakt en het contact met onze klantenservice, om mezelf een beter beeld van de situatie te geven. Uit onderzoek is gebleken dat het aangemelde defect gerepareerd kan worden, maar niet onder de toestelgarantie. Er is om deze reden dan ook een prijsopgave verstuurd en ik begrijp dat je het hier niet mee eens bent. Is er een specifieke reden waarom je het niet eens bent met de prijsopgave? Er kunnen verschillende redenen zijn waarom de reparatie niet onder garantie wordt uitgevoerd, bijvoorbeeld wanneer er vocht-, val-, stoot- of drukschade is geconstateerd. Dit is dus niet alleen het geval bij het verstrijken van de garantietermijn.

Als je het niet eens bent met de uitkomst van het onderzoek kun je er ook voor kiezen om het toestel terug te laten sturen en een second opinion te laten uitvoeren. Dit moet dan bij een erkende reparatieservice gebeuren. Als dan blijkt dat zij een andere bevinding doen dan Dynafix, wordt de reparatie alsnog kosteloos uitgevoerd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Het gesprek met de klantenservice kan ik niet terugluisteren, maar ik begrijp dat dit ook om de prijsopgave ging en het feit dat je het daar niet mee eens bent. Is daar op dit moment iets waar wij je hier op onze Community bij kunnen helpen, want dan doen we dat natuurlijk graag voor je!

We horen graag van je hoe wij je op het moment verder kunnen helpen, Petra!

Reageer