Beantwoord

Klacht indienen klachtenservice

• 31 juli 2018
  • 3 reacties
  • 2457 Bekeken

goedemiddag,

ik heb zojuist contact gezocht met de klantenservice om mijn contract uit te breiden met het unlimited service.

na verscheidene keren doorverbonden te worden kreeg ik een mevrouw aan de lijn die vond dat ik te jong klinkt en mij niet verder wilde helpen.

ze gaf me het advies om naar de T mobile shop te gaan.

is dit hoe het werkt bij T mobile? Indien zo, sluit ik mijn contract af zodra het kan.

bij geen terug bericht , probeer ik via FB wel een bericht te krijgen.

grt Geordie
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 augustus 2018, 08:55

Hi Geordie,

Mijn collega had de beste bedoelingen; dit soort dingen gebeuren vanwege privacybescherming en dan is het langsgaan bij een T-Shop een goede check. Echter is een ID-check er inderdaad niet voor niets, dus ik snap je en wilde je daarom ook verder helpen.

Mocht je echt een klacht in willen dienen dan kun je hier vinden hoe dat moet. Heb je toch nog andere vragen aan mij, dan mag je die gerust stellen en help ik je er graag mee!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Geordie,

Ik help je hier graag mee verder!

Kun je mij vertellen wat je vraag precies is? Wellicht bedoel je dat je jouw abonnement wilt omzetten naar Go Unlimited? In dat geval kan ik alvast zeggen dat dat niet gaat, omdat je nu een Altijd iPhone Voordeel abonnement hebt. Maar misschien bedoel je wel heel iets anders - ik hoor het dus graag van jou en dan help ik je ermee!
Goedemorgen,

ik wilde eigenlijk een klacht indienen omdat ik tijdens mijn gesprek met de klantenservice niet netjes behandeld voelde.

Alle gegevens heb ik netjes opgegeven alleen lieten ze mij weten dat ze niet verder konden helpen omdat ik een jonge stem had.

ik moest dus naar een T-mobile shop gaan volgens hun.

mvg Geordie
Reputatie 7
Badge +19
Hi Geordie,

Mijn collega had de beste bedoelingen; dit soort dingen gebeuren vanwege privacybescherming en dan is het langsgaan bij een T-Shop een goede check. Echter is een ID-check er inderdaad niet voor niets, dus ik snap je en wilde je daarom ook verder helpen.

Mocht je echt een klacht in willen dienen dan kun je hier vinden hoe dat moet. Heb je toch nog andere vragen aan mij, dan mag je die gerust stellen en help ik je er graag mee!

Reageer