Beantwoord

Klacht indienen over een vernieuwing

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik wil graag telefonisch een klacht indienen bij iemand die me wel serieus neemt. Lijkt me na zo'n 15 jaar abonnee te zijn toch wel netjes!!
icon

Beste antwoord door Amy 2 september 2015, 12:37

Hey Huijgie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat jammer dat je een klacht hebt! Je mag de klacht natuurlijk ook hier aan ons laten weten. Mocht je dit toch telefonisch willen doen dan kun je daar het beste weer voor bellen naar 1200.

Ik zie dat je verder meerdere malen contact hebt gehad met de klantenservice en er een retoursprocedure is ingezet. Wat kunnen we voor je doen? We helpen je graag verder!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Huijgie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat jammer dat je een klacht hebt! Je mag de klacht natuurlijk ook hier aan ons laten weten. Mocht je dit toch telefonisch willen doen dan kun je daar het beste weer voor bellen naar 1200.

Ik zie dat je verder meerdere malen contact hebt gehad met de klantenservice en er een retoursprocedure is ingezet. Wat kunnen we voor je doen? We helpen je graag verder!
Ik vind het gewoon vervelend dat ik een telefoon bestel. Die jullie niet kunnen leveren (m,aar wel op de site stond). Vervolgens maak ik een keuze om een telefoon met minder geheugen te nemen. Daar moet ik meer dan een week op wachten terwijl die op voorraad was. En vervolgens dus een andere telefoon geleverd kreeg.

Als ik dan contact met de klantenservice opneem krijg ik te horen dat ik mijn mail maar beter had moeten lezen, want daar stond in dat ik de gewone S6 kreeg ipv de s6 edge. Moeten jullie wel weten dat ik in 5 dagen 7 a 8 mail heb binnen gekregen van jullie. Ik had dus een excuus meer op zijn plaats gevonden dan een beschuldiging.

Ook dat nu dus alweer mijn contract gecanceld word en weer een paar dagen moet wachten voordat ik mijn telefoon kan retourneren en dan hoogst waarschijnlijk weer een tijd moet wachten voordat ik mijn tel zou hebben. Als die nog wel leverbaar is.

Is nooit een persoonlijke aanval op jullie werknemers geweest, maar ik vind de kantvriendelijkheid ver te zoeken op deze manier!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Huijgie,

Dat is inderdaad een vervelende situatie! :S

Ik heb het even nagekeken en nagenoeg alle Edges die wij op dit moment verkopen zijn op dit moment op voorraad en dus direct leverbaar. 🙂 Wanneer je dus deze bestelling plaatst zal je Samsung Edge snel geleverd worden! Hopelijk kunnen deze problemen dan gauw achter de rug gelaten worden en kun jij gaan genieten van je Samsung!

Ik vind het erg spijtig om te horen dat je de klantenservice op dit moment teleur heeft gesteld, maar hopelijk kunnen we dat weer rechtzetten! Mocht je dan ook nog met vragen zitten, laat het ons dan weten!
Hoi David,

Het is inderdaad een vervelende situatie. Doordat jullie nu alweer niet kunnen voldoen aan de vraag, zit ik momenteel al aan een extra verzekering vast voor een telefoon die ik niet eens in mijn bezit heb.

Door alle onduidelijkheden en fouten, m'n aanvraag is immers weer geannuleerd, heb ik zeer sterke twijfels om bij tmobile te blijven en te kiezen voor een provider die zijn woorden wel nakomt. Als jullie de teleurstelling willen recht zetten, ga ik ervan uit dat jullie snel met een mooi aanbod komen. In het geval dit niet zo is, neem ik aan dat jullie ook de nieuwe verzekering ongedaan zullen maken.

Ik reken spoedig op een mooi aanbod van tmobile en dat we het hiermee kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,

Huijgie
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Huijgie,

We gaan ons best doen om je van een zo goed mogelijk aanbod te voorzien. Onze excuses dat het op deze manier is gelopen. Ik heb direct je gegevens doorgestuurd naar onze collega's van de afdeling vernieuwingen. Zij gaan de situatie nogmaals bekijken en je telefonisch benaderen voor een persoonlijk aanbod. Zij kunnen je indien nodig ook meer informatie geven over de retourprocedure.

Als je voor ons nog vragen hebt dan kan je altijd bij ons terecht. We staan je graag te woord Huijgie!
Ik vind het gewoon vervelend dat ik een telefoon bestel. Die jullie niet kunnen leveren (m,aar wel op de site stond). Vervolgens maak ik een keuze om een telefoon met minder geheugen te nemen. Daar moet ik meer dan een week op wachten terwijl die op voorraad was. En vervolgens dus een andere telefoon geleverd kreeg.

Als ik dan contact met de klantenservice opneem krijg ik te horen dat ik mijn mail maar beter had moeten lezen, want daar stond in dat ik de gewone S6 kreeg ipv de s6 edge. Moeten jullie wel weten dat ik in 5 dagen 7 a 8 mail heb binnen gekregen van jullie. Ik had dus een excuus meer op zijn plaats gevonden dan een beschuldiging.

Ook dat nu dus alweer mijn contract gecanceld word en weer een paar dagen moet wachten voordat ik mijn telefoon kan retourneren en dan hoogst waarschijnlijk weer een tijd moet wachten voordat ik mijn tel zou hebben. Als die nog wel leverbaar is.

Is nooit een persoonlijke aanval op jullie werknemers geweest, maar ik vind de kantvriendelijkheid ver te zoeken op deze manier!

Ben ik het helemaal mee eens, nu net een toestel geleverd gekregen en exact hetzelfde verhaal.
Voor mij is de maat nu vol met t-mobile.
Ben al jaren klant.
Bestel de s6 edge en krijg een gewone s6 geleverd.
echt belachelijk voor woorden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ferry,

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren.

Ik zie ook dat je contact hebt gehad met een collega en dat je had gevraagd of het mogelijk was om je huidige bestelling (de S6) in te ruilen voor de S6 Edge. Mijn collega heeft aangegeven dat je dan eerst je bestelling moet annuleren en een nieuwe bestelling moet doen om de S6 Edge te krijgen.

Is dat inmiddels gelukt?

We helpen je graag verder, Ferry! 🙂
Hallo,
Ja is gelukt heb alles retour gestuurd.
En daar blijft het bij heb al voor een goedkopere oplossing gezorgd.

Reageer