Vraag

Klacht klantenservice

  • 11 februari 2016
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Wat een provisionele klanten service hebben jullie. Dien je netjes een klacht in per brief. Ontvang je een SMS om met de klanten service contact op te nemen. Kan de 1st medewerker het gesprek niet aan, en zet je voor 1 uur en 10 min in de wacht. Bel ik nog maal en stel ik 1 moeilijke vraag. Verbreek hij de verbinding. En de 3de keer hield hij het iets langer vol. Na een aantal lastige vragen verbrak hij ook maar de verbinding. Kan er aub een leidinggevende mij terug bellen waar ik wel een normaal gesprek mee kan voeren en waar ik afspraken me kan maken.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi paulbe,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je gesprek met onze klantenservice niet goed is verlopen. Ik zie dat je dit bericht ook op onze Facebook pagina hebt gedeeld en dat mijn collega Jacob jou van een uitgebreid antwoord heeft voorzien. Heb je nu meer duidelijkheid? Is er iets wat ik nog voor je kan doen?

Ik hoor graag van je!

Reageer