Beantwoord

Klacht: korting met terugwerkende kracht

• 22 mei 2018
  • 5 reacties
  • 651 Bekeken

Goedemiddag,

Ik ben al een tijdje klant bij jullie en heb mijn abonnement recentelijk verlengd (Sim Only: 22 euro p/m). Het nieuwe abonnement is per mei ingegaan. Echter kom ik nu tot de ontdekking dat er actie is waarbij dit slechts 17.50 kosten: 4,50 per maand minder!.

Via de chat aangegeven dat ik het wel passend vond dat ik ook hiervoor in aanmerking kom, wat volgens haar helaas niet meer kon. Voel me daardoor een beetje buitengesloten en niet serieus genomen als klant.

Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik alsnog in aanmerking voor de actie kom? Zo niet, dan zal ik mijn huidige overeenkomst bij afloop niet verlengen, en nemen wij afscheid van elkaar.

Met vriendelijke groet,

Mayron Beudeker
icon

Beste antwoord door Gilbert 22 mei 2018, 11:58

Mij lijkt het logisch dat je in aanmerking komt voor een actie op het moment dat deze actie loopt als je een abonnement verlengd. Wanneer de actie nog niet liep op het moment van afsluiten krijg je de actie niet. Je sluit immers een overeenkomst af met bepaalde voorwaarden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Mij lijkt het logisch dat je in aanmerking komt voor een actie op het moment dat deze actie loopt als je een abonnement verlengd. Wanneer de actie nog niet liep op het moment van afsluiten krijg je de actie niet. Je sluit immers een overeenkomst af met bepaalde voorwaarden.
Snap dat ik formeel gezien niet in aanmerking kom, maar een beetje coulance zou wel erg klantvriendelijk zijn.

Vodafone (eerdere provider) deed over een gelijksoortige wens niet moeilijk, dus voor hun was dat geen enkel probleem, maar goed, verschil moet er blijkbaar zijn.
Neem aan dat je mij als 'Super User' helaas niet verder kunt helpen. Ik leg mijn klacht wel elders neer waar deze op een serieuze en klantgerichte manier wordt behandeld.
Reputatie 4
Badge +4
Nee, als mede-klant kan ik slechts meedenken, meer niet. T-Mobile Moderators reageren op dit forum normaliter binnen 24 a 48 uur. Zij kunnen wellicht meer voor je betekenen.
In elk geval bedankt voor het meedenken. Ik wacht de reactie van de T-Mobile Moderators dan even af.

Gr

Mayron

Reageer