Beantwoord

Klacht m.b.t. chat medewerker

• 9 februari 2018
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Ik heb vandaag gechat met Taniuska over een issue m.b.t. korting die ik niet meer kreeg conform mijn bestelling van 3 abonnementen. Volgens de bestelling die ik gedaan had zou ik totaal €10 euro per maand krijgen, nu slechts totaal €5. Dit had te maken met de veranderingen m.b.t. T-mobile Samen en het nieuwe Alles onder 1 dak. Ik wilde dat de korting gewoon conform bestelling geregeld zou worden.
Taniuska was er volgens mij niet helemaal bij: stelde vragen over dingen die ik al gezegd had, verwees me naar een website die mij ook niet hielp. Gaf aan dat zij geen extra korting dan de €5 kon regelen, dat er aan de kortingen geen rechten konden worden ontleend. Ik heb haar vervolgens de 3 pdf's gestuurd van de bestellingen waarin de korting gewoon stond opgenomen, maar ook dat mocht niet baten.
Ik was dus al geirriteerd dat ze er blijkbaar niet helemaal bij was, maar werd echt boos toen ze vervolgens doodleuk de chat afbrak, zonder aankondiging. Ik heb daarna de klantenservice gewoon gebeld en de medewerker die ik aan de lijn kreeg kon het e.e.a. wel snel regelen. Keurig!
Ik vind het jammer dat een medewerker van de chat op deze manier haar bedrijf een slechte naam bezorgd. Ik vind dan ook dat zij zeker aan moet worden gesproken op haar gedrag, want dit wil je als bedrijf niet.
Ik zet de mail met de tekst van de chat niet op dit forum, omdat er ook persoonlijke gegevens van mij in staan. Maar T-mobile zou de chat moeten kunnen achterhalen.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 februari 2018, 11:39

Hi John,

Dankjewel voor het delen van je klacht. Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken bij ons. Ik ben dan ook blij dat mijn collega Amy je verder heeft geholpen. Ik zie dat de korting ook in orde is gemaakt! Ik ga je feedback doorzetten zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Ik wens je verder een fijne tijd bij T-Mobile. Als er ooit vragen zijn kun je ze ook op ons forum stellen. We helpen je graag verder! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Dankjewel voor het delen van je klacht. Dat is natuurlijk niet de normale gang van zaken bij ons. Ik ben dan ook blij dat mijn collega Amy je verder heeft geholpen. Ik zie dat de korting ook in orde is gemaakt! Ik ga je feedback doorzetten zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Ik wens je verder een fijne tijd bij T-Mobile. Als er ooit vragen zijn kun je ze ook op ons forum stellen. We helpen je graag verder! 😉

Reageer