Beantwoord

Klacht medewerker Tmobile

• 21 januari 2016
  • 10 reacties
  • 740 Bekeken

waar kan ik een klacht indienen over een medewerker van de klantenservice??:@
icon

Beste antwoord door Pilovali 21 januari 2016, 18:23

Hallo kijkduin70 en welkom op het T-Mobile forum,

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt met het klantenservice. Als je graag een klacht wilt indienen, kun je dat hier doen.
Misschien kan ik je helpen met een vraag?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo kijkduin70 en welkom op het T-Mobile forum,

Wat jammer dat je een slechte ervaring hebt met het klantenservice. Als je graag een klacht wilt indienen, kun je dat hier doen.
Misschien kan ik je helpen met een vraag?
Ik heb deze maand in eens al mijn data mb's verbruikt terwijl dit normaal niet is.ik wou graag weten wat ik of Tmobile daaraan kan doen.
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb deze maan in eens al mijn data mb's verbruikt terwijl dit normaal niet is.ik wou graag wten wat ik of Tmobile daaraan kan doen.
Aii... het kan zijn dat er een app is die op de achtergrond ging updaten en dat daar door je MB's op zijn geraakt.
Hier wordt uitgelegd hoe je kunt zien welke app het meeste data heeft gebruikt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat T-Mobile hier iets aan kan doen, het is namelijk je eigen verantwoordelijkheid :(

Groet,

Ik denk eerlijk gezegd niet dat T-Mobile hier iets aan kan doen, het is namelijk je eigen verantwoordelijkheid :(

en dankzij privacy wetgeving mag T-Mobile niet eens kijken/bijhouden waar specifiek je data aan is opgegaan...

Je kan een data-tracker installeren om te zien welke app wat verbruikt, dan krijg je voor de toekomst wel een idee. Controleer ook de instelling of applicaties uitsluitend via Wi-Fi mogen updaten.
Reputatie 2
Op de voorgestelde plek om een klacht in te dienen, werkt niet. Je moet een paar keuzes ingeven, bij de laatste : verfijn onderwerp kun je niets kiezen. Aangezien dit een verplicht veld is kun je niet verder in het proces en kom je met je klacht niet verder. Ben ook al paar dagen bezig om een klacht over de service kwijt te kunnen....
Je kan meestal na zo een gesprek gelijk een vragenlijst invullen. Is dat niet het geval? Lijkt mij wel..
Reputatie 2
Klopt je krijgt een sms met 5 vragen. Je kunt dan cijfers aangeven. En bij de laatste vraag kun je opmerkingen kwijt. Heb daar mijn klacht ingezet. Dan krijg je een berichtje terug. Bedankt voor uw antwoorden deze gebruiken wij om onze service te verbeteren. Dus tja.....
Reputatie 2
Ik zou mijn klant contacten als ik zo'n klacht zou ontvangen......
Als je een iphone gebruikt zit hier in instelling in welke omschakeld naar je tmobile mb's als je wifi signaal niet goed is. Er stonden ook een paar grote updates van apps in de appstore.
Als je automatisch updaten aan hebt staan kan het snel gaan met je mb's.
Ik heb een HTC wat op Android werkt. Daar kun je bij instellingen --> meer--->dataverbruik zien welke apps data hebben verbruikt en hoeveel. Dit is redelijk accuraat en in ieder geval een goede richtlijn. Ook kun je een limiet of een waarschuwing instellen wanneer je door een bepaalde hoeveelheid MBs heen bent. Kan misschien handig zijn.

Reageer