Beantwoord

Klacht mobiel abonnement

• 16 januari 2020
  • 5 reacties
  • 602 Bekeken

Beste,

Binnen 1 week meerdere malen onbehoorlijk behandeld door het personeel van T-mobile. Afgelopen zaterdag naar de Winkel te Tilburg gegaan en hier met Lars gesproken. Het ging hier om het opwaarderen van mijn contract. Momenteel heb ik een sim only en ik wil graag de Iphone Xr erbij nemen. Echter, na 13 jaar al klant te zijn bij T-mobile werd ik door mijn omgeving er op gewezen, dat zij in het verleden korting hebben ontvangen. Hiermee bedoel ik niet de gezamenlijke korting die iedereen ontvangt, die meerdere contractvormen heeft lopen. Dit krijg ik wel, want op ons adres lopen er drie abonnementen. Zo krijgt mijn schoonzus iedere maand €5 korting, omdat zij haar contract heeft opgewaardeerd en mijn vriend ontving een hoesje en een screenprotector. Om nog een voorbeeld te noemen, kreeg mijn schoonbroer een versterker voor het internet thuis. Echter, Lars gaf aan dat hij niets voor mij kan betekenen en kwam met het argument dat het niet kan in het systeem van T-mobile. Na meerdere malen doorvragen kwam het er op neer dat Lars ons wilde afwimpelen en dat hij alleen een korting kan regelen voor nieuwe klanten. Ik besloot hierom de klantenservice te bellen. Zij gaven aan dat er nooit korting wordt gegeven, niet in de vorm van korting en niet in de vorm van bijvoorbeeld een hoesje. Toen ik aangaf dat dit niet klopte en ik erbij was toen mijn vriend zijn abonnement afsloot, gaven zij aan dat niet kon. Waarmee de medewerker insinueerde dat ik loog. Hierna nogmaals de chatfunctie (Kevin) geprobeerd en ook zij kwam terug met hetzelfde antwoord. Ik gaf aan dat dit geen uniform beleid was en dat er toch wel een manager dient te zijn, die hier iets van dient te vinden. Maar nee dat ging natuurlijk niet. Mijn vriend besloot om nogmaals te bellen, omdat hij het erg vreemd vond dat iedereen, inclusief hijzelf wel korting ontvangt, maar ik niet. Tevens was ik niet in staat om dit verder op te pakken, omdat ik helaas ziek thuis ben komen te zitten. Hij heeft de klantenservice gesproken en zij kwamen met een voorstel om eenmalig €10 korting te geven en zo kregen wij opnieuw een onbevredigd gevoel. Hoe kan het dat ik na 13 jaar eenmalig 10 euro korting ontvang, terwijl anderen voor minimaal €50 aan hoesjes en screenprotectors ontvangen of zelfs 5€ korting per maand ontvangen voor een periode van 2 jaar. Wat betekent dat zij 120€ ontvangen. Ik vind het bizar dat wij ruim 125€ per maand betalen en dat wij zo worden afgescheept! Het lijkt wel of T-mobile wil dat klanten de overstap maken naar een andere provider. Plus het feit dat ik mijn abonnement wil verhogen en dat betekent dat zij zelfs meer geld ontvangen, staat zij blijkbaar niet aan. Ik verwacht dat jullie met een passende oplossing komen en dat ik niet voor de 4e keer onjuist wordt behandeld. 

icon

Beste antwoord door Evy 16 januari 2020, 16:09

Hi @SHuijbregts 

Super bedankt voor je bericht, een hele goede vraag voor de Community! Ik vertel je graag waarom hier verschil in kan zitten. Vaak gaan hoesjes samen met een tijdelijke deal die op dat moment loopt. We hebben regelmatig acties, voor ons ook altijd een verrassing! We behandelen elke klant het zelfde en zullen nooit iemand een betere actie geven dan de andere (mits dit geen speciale deal is). We waarderen het natuurlijk wel enorm dat je al 13 jaar trouwe klant bent en willen je ook heel graag behouden! Ondanks dat ik je niet verder kan helpen met de vraag voor korting, help ik je natuurlijk wel met alle liefde verder met vragen over de iPhone XR of de verandering in jouw contract. 

Laat je het even weten of je hier hulp bij nodig hebt? Ik ben er om je verder te helpen!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @SHuijbregts 

Super bedankt voor je bericht, een hele goede vraag voor de Community! Ik vertel je graag waarom hier verschil in kan zitten. Vaak gaan hoesjes samen met een tijdelijke deal die op dat moment loopt. We hebben regelmatig acties, voor ons ook altijd een verrassing! We behandelen elke klant het zelfde en zullen nooit iemand een betere actie geven dan de andere (mits dit geen speciale deal is). We waarderen het natuurlijk wel enorm dat je al 13 jaar trouwe klant bent en willen je ook heel graag behouden! Ondanks dat ik je niet verder kan helpen met de vraag voor korting, help ik je natuurlijk wel met alle liefde verder met vragen over de iPhone XR of de verandering in jouw contract. 

Laat je het even weten of je hier hulp bij nodig hebt? Ik ben er om je verder te helpen!

Beste Evy,

Bedankt voor je reactie, maar wederom klopt dit niet. Toen mijn vriend zijn hoesje en screenprotector ontving was er geen actie! Tevens geldt hetzelfde voor de korting die mijn schoonzus ontving. Wellicht geldt dit wel bij het geval van mijn schoonbroer die een versterker ontving. Ik vind het dan ook zeer vreemd dat ook jij mij blijkbaar niet wilt helpen! Ik voel mij ook niet gehoord en zeker niet gewaardeerd als klant!! Blijkbaar behandelen jullie bij T-mobile iedere klant op een andere manier, in mijn opinie wanneer het jullie goed uit komt. 

Overigens vind ik ook dit platform niet het juiste medium om klachten te behandelen. Ik verwacht eigenlijk ook wel dat een organisatie als T-mobile het fatsoen heeft om mij te bellen of een mail te sturen. Nogmaals ik verwacht een gepast antwoord van jou of iemand die mij wel wil en kan helpen!

Reputatie 6
Badge +8

Hi @SHuijbregts 

Ik had je met alle liefde hier in verder willen helpen, dit valt spijtig genoeg buiten mijn bereik. Weet dat we ons uiterste best doen om jou tevreden te stellen en we zullen er altijd alles aan doen om een situatie op te lossen. Wanneer je het echt niet eens bent met de situatie raad ik je aan om via deze pagina jouw klacht in te dienen bij ons. Op dit platform kun je via een e-mail omschrijven waar je tegenaan loopt. Houd er rekening mee dat hier niet direct op gereageerd wordt maar een antwoord krijg je zeker! Mijn collega’s zullen ervoor zorgen dat jullie er samen uit komen!

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan help ik je graag!

Aangezien ik nergens kan vinden waar ik een klacht kan indienen, dan maar hier.

Kort samengevat, 2 jaar loyaal klant, betaal al 22 maanden €80 per maand. Nu krijg ik in mijn laatste 2 maanden van mijn abonnement aanmaning kosten van €15,00. Dit omdat er een factuur een dagje later is betaald na datum. 

Klantenservice gebeld, 8 minuten in de wacht gezet door mevrouw met het bericht; hier doen we niks aan, gewoon betalen. Zijn regels.

Schandalig hoe jullie in deze periode omgaan met klanten, zonder dit aan te kondigen. Zo verlies je een klant, die over een maand weer wilde verlengen voor 2 jaar. Ongelofelijk, en dat voor €15,- aanmaning kosten. 

Reputatie 7
Badge +20

@Klantisontevreden 

Je hebt jouw bericht ook al hier geplaatst. Het is niet nodig en de bedoeling dat je meerdere malen in verschillende topics jouw bericht herhaalt, dit wordt als spammen gezien op deze community. Dit topic gaat op slot.