Beantwoord

Klacht Motorola G6 promotie (koptelefoon)

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedenavond allen,

Ik heb een klacht en kon nergens vinden waar deze in te dienen dan op dit forum dus bij deze.

Ik wilde zondag 6 mei m'n contract gaan verlengen bij de shop in het Zuidplein Rotterdam. Hier werd mij een Motorola G6 Plus aangeraden. Die vond ik in eerste instantie niet niet heel interessant door de grootte van het toestel maar de verkoper zei me dat je er ook een Motorola Bluetooth headphone bij zou krijgen via Motorola zelf. Die zag er erg mooi uit en ik had hard een nieuwe nodig dus dit kwam perfect uit. Heb dus voor het toestel gekozen voor de headphone. Bij het rondmaken van de koop kwam de verkoper erachter dat het toestel pas de dag erna, maandag 7 mei, verkocht mocht worden. Met de verkoper afgesproken dat ik de dag erna bij de Lijnbaan het toestel kon halen en verlengen.

Ik dus de dag erna naar de Lijnbaan om het daar verder te regelen. Ook daar bevestigde de verkoper dat ik die headphone erbij zou krijgen. Verder netjes geholpen trouwens. Thuis wilde ik gelijk de aanvraag van de headphones doorvoeren op de Motorola site. Bij het versturen van de gevens kwam er een foutmelding naar voren dat de datum van aankoop buiten de actieperiode valt. Het was dus een pre-order actie. Toch geprobeerd om de aanvraag te versturen maar daar kreeg ik ook de melding dat de aankoop buiten de actieperiode is gedaan, die liep namelijk tot en met 6 mei, de dag dat ik het toestel eigenlijk al wilde kopen. Als de verkoper begreep hoe die actie werkte had hij met op dat moment kunnen helpen met de pre-order en had ik gewoon de headphones gekregen.

Het is in deze situatie dus de schuld van de verkoper dat ik de headphones niet heb en ook de verkoper van de Lijnbaan had me moeten vertellen dat het niet meer mogelijk was, dan was ik voor een ander kleiner toestel gegaan.

Een uur geleden heb ik de klantenservice gesproken en die mevrouw had als oplossing dat ik €20 kon krijgen maar de headphones die mij zijn beloofd kosten ( volgens de dame €37 maar na zelf na te kijken op bol.com exact dezelfde gevonden voor €39,99. https://www.bol.com/nl/p/motorola-pulse-escape-black/9200000084834066/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3D7dd45d70b8c37fd3%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D0%26itm_id%3D9200000084834066%26itm_role%3Din

Ik ben er niet mee akkoord gegaan want ik wil de headphones die beloofd zijn dus €39,99.

Ik hoop dat iemand dit leest die me hiermee kan helpen.

Alvast bedankt,

Robert
icon

Beste antwoord door Issam 16 mei 2018, 14:54

Hoi Robert,

Bedankt voor de volledige en duidelijke uitleg. Dit maakt het onderzoeken van de situatie een stuk makkelijker voor ons. Ik ben direct verder gaan kijken in het systeem wat er heeft plaatsgevonden.

Ik stuur je een privébericht met meer informatie. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Robert,

Bedankt voor de volledige en duidelijke uitleg. Dit maakt het onderzoeken van de situatie een stuk makkelijker voor ons. Ik ben direct verder gaan kijken in het systeem wat er heeft plaatsgevonden.

Ik stuur je een privébericht met meer informatie. 🙂
Hallo Issam, bedankt voor je reactie. Ik kan via de mail dat ik een privé bericht heb het bericht niet openen. Er komt te staan dat ik geen toegang heb en moet inloggen. Als ik inlog zie ik nergens iets van priveberichten. Enig idee hoe dit zou komen?
Never mind ik heb het al gevonden. Bedankt voor deze nette maar ook zeker snelle oplossing! Ik wacht het nog even af tot de volgende factuur maar iig alvast bedankt Issam!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Robert,

Super, graag gedaan hoor. 🙂

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het natuurlijk graag van je.

Reageer