Beantwoord

Klacht omtrent medewerker T-Mobile

Vandaag 27-11 omstreeks 17.40 uur had ik de klantenservice gebeld omtrent het verlengen van mijn contract.
Ik kreeg een medewerker genaamd Steve aan de lijn en deze kon me niet echt iets bijzonders vertellen dan hetgeen wat op jullie internetsite staat. Hierop wilde ik een leidinggevende iemand spreken, Steve gaf aan dat deze mij niets bijzonders kon vertellen. Ik vertelde hem dat ik bijna 15 jaar klant ben bij T-Mobile met 2 nummers. Hij kon niets voor mij betekenen en wilde mij niet doorzetten naar zijn leidinggevende. Hierop vroeg k naar zijn volledige naam en deze weigerde hij mij te geven en gaf aan ik heet Steve en daarom moet je het doen en je krijgt mijn achternaam niet. Hierop antwoorde ik douw je achternaam maar in je reet. Toen is de verbinding verbroken.

Graag wil ik een normale aanbieding ontvangen van iemand die daar toe wel normaal communiceert en luistert naar iemand die 15 jaar klant is van T-Mobile, anders ben ik genoodzaakt om mijn contract te beëindigen. Hopelijk kunnen we alsnog tot een oplossing komen.

Gr. Autar
icon

Beste antwoord door kme 27 november 2015, 21:46

autar002 schreef:

Vandaag 27-11 omstreeks 17.40 uur had ik de klantenservice gebeld omtrent het verlengen van mijn contract.
Ik kreeg een medewerker genaamd Steve aan de lijn en deze kon me niet echt iets bijzonders vertellen dan hetgeen wat op jullie internetsite staat. Hierop wilde ik een leidinggevende iemand spreken, Steve gaf aan dat deze mij niets bijzonders kon vertellen. Ik vertelde hem dat ik bijna 15 jaar klant ben bij T-Mobile met 2 nummers. Hij kon niets voor mij betekenen en wilde mij niet doorzetten naar zijn leidinggevende. Hierop vroeg k naar zijn volledige naam en deze weigerde hij mij te geven en gaf aan ik heet Steve en daarom moet je het doen en je krijgt mijn achternaam niet. Hierop antwoorde ik douw je achternaam maar in je reet. Toen is de verbinding verbroken.

Graag wil ik een normale aanbieding ontvangen van iemand die daar toe wel normaal communiceert en luistert naar iemand die 15 jaar klant is van T-Mobile, anders ben ik genoodzaakt om mijn contract te beëindigen. Hopelijk kunnen we alsnog tot een oplossing komen.

Gr. Autar

Hallo Autar,

Vervelend dat het gesprek niet verlopen is zoals je gehoopt hebt en dat je niet de aanbieding gekregen hebt die je graag zou willen. Van de andere kant is jouw manier van communiceren ook niet netjes en is daarbij de verbinding verbroken.

Je wilt je contract graag verlengen lees ik. Wat zijn jouw wensen? Welke telefoon wil je en met welk abonnement? Heb je ook al eens bij een externe reseller gekeken? Bv Coolblue of GSMWeb? Zij bieden vaak de telefoons goedkoper aan, daar zij veel groter inkopen.

Let us know!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
autar002 schreef:

Gr. Autar

Hallo Autar,

Vervelend dat het gesprek niet verlopen is zoals je gehoopt hebt en dat je niet de aanbieding gekregen hebt die je graag zou willen. Van de andere kant is jouw manier van communiceren ook niet netjes en is daarbij de verbinding verbroken.

Je wilt je contract graag verlengen lees ik. Wat zijn jouw wensen? Welke telefoon wil je en met welk abonnement? Heb je ook al eens bij een externe reseller gekeken? Bv Coolblue of GSMWeb? Zij bieden vaak de telefoons goedkoper aan, daar zij veel groter inkopen.

Let us know!
Duidelijk dus met andere woorden, kan ik liever weg gaan bij T-Mobile.
Het gaat bij T-Mobile niet om klantenbinding, de medewerker word hierbij beschermd en de klant word benadeeld. Zo komt het bij mij over!
Wellicht kun je het gesprek afluisteren welk is opgenomen voor trainingsdoeleinden!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Autar,

Vervelend dat je een vervelende nasmaak hebt overgehouden aan het gesprek met mijn collega. Waar Kme op doelt is je opmerking tegen Steve over het anaal toedienen van zijn achternaam, niet erg gepast natuurlijk.

Nu terug naar je eigenlijke vraag, want ik snap dat je graag een mooi aanbod wilt ontvangen. Ik durf niet te garanderen dat mijn collega van Sales je een beter aanbod kan doen dan je al hebt ontvangen, maar ik wil het je toch aanbieden. We bellen je dan terug wanneer het je schikt, dan kunnen we in ieder geval nog een poging wagen en heb je de mogelijkheid om je nog over het een en ander te laten adviseren. Als je dit wilt, dan hoor ik graag wanneer we je kunnen bellen en waar je naar zoekt, qua aanbod.

Ik hoor graag van je of we je hier verder mee kunnen helpen!
Reputatie 6
autar002 schreef:

Duidelijk dus met andere woorden, kan ik liever weg gaan bij T-Mobile.
Het gaat bij T-Mobile niet om klantenbinding, de medewerker word hierbij beschermd en de klant word benadeeld. Zo komt het bij mij over!
Wellicht kun je het gesprek afluisteren welk is opgenomen voor trainingsdoeleinden!

Hoi,

Als toevoeging op David. Ik zeg niet dat je weg moet gaan bij T-Mobile. Integendeel! Ik bescherm geen medewerkers, daar ik er zelf ook geen ben. Ik reageer op jouw verhaal en daarbij heb je dingen gezegd die niet netjes zijn. Ik kan geen gesprekken terug luisteren, dus kan en ga ook verder geen mening geven over iemand.

Maar dat terzijde. Uiteraard wilt T-Mobile je behouden als klant, dus ik zou gewoon nog eens in gesprek gaan met hun. En als je er niet uitkomt, kijk dan gewoon even verder voor een telefoon. We helpen je er graag bij!

Reageer