Beantwoord

Klacht over aanmelding bij verzekering

• 28 mei 2018
  • 8 reacties
  • 1108 Bekeken

Beste heer / Mevrouw,

Donderdag 1,5 week geleden kreeg ik mijn nieuwe iPhone X na het verlengen van een abbonnement. Ik heb bij mijn bestelling meteen aangegeven dat ik graag een verzekering erbij wilde. (Dit staat ook in de bevestigingsmail) Afgelopen donderdag had ik nog steeds niks van de verzekering gehoord en naam daarom
Via de chat contact op met de t-mobile klantenservice. Na 25! Min wachten werd ik dan uiteindelijk geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster, die mij gerust stelde dat alles goed zou komen. Het had soms wat tijd nodig om de gegevens bij de verzekeraar te krijgen, maar als ik vrijdag ook niks hoorde moest ik maar even weer contact op nemen. Waarna ze me wederom gerust stelde dat als er in de tussentijd iets met mijn telefoon zou gebeuren ik gewoon verzekerd zou zijn! Nou ik helemaal blij, wat een fijne service!

Groot is dan ook de teleurstelling als ik vandaag weer contact op neem (weer 25! Min moet wachten) en dan te horen krijg dat ik dus NIET verzekerd ben! Dat ik vervolgens zelf maar naar een winkel moet gaan om het alsnog te regelen. Op mijn antwoord dat haar collega mij wat anders had verteld was: “ja dat is dus niet zo” en “ik kan niks doen, want er kan FRAUDE in het spel zijn” Serieus? Gaan jullie zo met trouwe klanten om? Ik ben echt al jaren klant en al jaren verzekerd en heb nog NOOIT een claim ingediend! Ga je schamen T-mobile klantenservice!
icon

Beste antwoord door Sam- 7 juni 2018, 12:35

Hoi Lisette S,

Daar ben ik weer. Later dan ik had gehoopt, maar ik heb zeker niet stil gezeten! Samen met mijn collega's zijn we hier verder in gedoken en het klopt inderdaad dat je een verzekering hebt afgesloten bij het aangaan van je abonnement. Dit betekent dat er iets bij ons of bij de verzekeraar fout is gegaan. Ik heb contact opgenomen met de verzekeraar en wacht op een reactie. Zodra ze mij van een reactie voorzien zal ik je een berichtje sturen.

Mocht jij in de tussentijd iets horen van de verzekeraar, laat het ons dan weten! Dan zijn wij ook goed op de hoogte van de situatie. 😉
Bekijk origineel

8 reacties

Even reageren is geen optie mensen van de klantenservice? Een goede oplossing aanbieden aan een trouwe klant? Te schandalig voor woorden
Hallo Lisette,

Dit is een forum voor klanten onderling... en 'wij' als mede klanten gaan toch echt weinig nuttigs kunnen betekenen voor je, dus een reactie van ons zal beperkt zijn tot "ogh wat errug".

Echter er zijn hier wel moderators die alle topics langs lopen en reageren waar nog nodig is, maar dat betekent ook dat er een wachttijd is op die reacties. Gemiddeld tussen de 24 en 48 uur, soms iets meer als iemand op vrijdagavond laat een vraag stelt, dus 'even reageren' is inderdaad niet mogelijk. Dan zit je op het verkeerde 'communicatiekanaal', ongeacht hoe gelijk je kan hebben.

Wat betreft de opmerking van fraude, je snapt hopelijk toch wel dat bellen met wat gegevens tegenwoordig echt een te makkelijke vorm is om fraude te plegen? Als de verzekering toch is fout gegaan, dan zal je inderdaad in persoon met ID langs moeten gaan. Dat is ook inderdaad vanwege fraude in het verleden en heeft verder niets met jou persoonlijk te maken.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lisette,

Mijn excuses voor de late reactie! Ik was hier al mee aan de slag gegaan, maar had je nog niet van een reactie voorzien. Dit had ik uiteraard wel moeten doen.

Zoals ik aangaf ben ik hiermee bezig, zodat ik in overleg met de afdelingen die hierover gaan een passende oplossing kan vinden. Zodra ik hier meer duidelijkheid over heb zal ik je hierover informeren. Je krijgt dus nog van me te horen!
Hallo, bedankt 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lisette S,

Daar ben ik weer. Later dan ik had gehoopt, maar ik heb zeker niet stil gezeten! Samen met mijn collega's zijn we hier verder in gedoken en het klopt inderdaad dat je een verzekering hebt afgesloten bij het aangaan van je abonnement. Dit betekent dat er iets bij ons of bij de verzekeraar fout is gegaan. Ik heb contact opgenomen met de verzekeraar en wacht op een reactie. Zodra ze mij van een reactie voorzien zal ik je een berichtje sturen.

Mocht jij in de tussentijd iets horen van de verzekeraar, laat het ons dan weten! Dan zijn wij ook goed op de hoogte van de situatie. 😉
Top dankjewel! Zodra ik iets hoor, laat ik het uiteraard ook weten!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lisette,

Jij ook bedankt. 🙂 Dan spreken we elkaar hopelijk zo snel mogelijk!
Inmiddels heb ik mail gehad en is mijn verzekering rond! Thanks!

Reageer