Vraag

klacht over behandeling T-Mobile shop winkelcentrum woensel in Eindhoven

• 12 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 286 Bekeken

Beste medewerker,
Vanmiddag was ik samen met mijn zoon van 11 jaar in WCW in Eindhoven. Hij heeft beltegoed nodig dus ik ben samen met hem de T-Mobile shop in gelopen met de vraag waar ik beltegoed kan krijgen en of ik hiermee geholpen kan worden omdat ik hier helemaal niets van af weet. De medewerker geeft aan dat hier ook beltegoed te krijgen. Hij noemt enkele bedragen en ik zeg 10,- euro is ok . Vervolgens moet ik 10 euro betalen, maakt hij het kaartje open , vraagt dan om de telefoon en concludeert dat het Vodafone moet zijn en geeft aan dat ik dus aan dit kaartje niets heb. Overigens al die tijd dat ik 'geholpen' wordt is de toon heel chagrijnig . Het begon al met de opmerking ; "zeg 't eens" !!!
Ik geef nogmaals aan dat ik niet wist hoe of wat en dat ik een telefoonwinkel in ben gegaan om hulp/advies te vragen. Verder heb ik ook niet gevraagd om een kaartje te openen. Echter ook een collega die erbij komt geeft aan dat dit mijn eigen schuld is, ik moet weten wat voor winkel ik binnen ga en hoe het zit met beltegoed.
Ik ben het hier niet mee eens en helemaal niet met de manier/toon waarop ik en mijn zoon behandeld zijn. Ook een 3e persoon die erbij kwam vond het mijn eigen schuld. En als ik het er niet mee eens was moet ik maar een klachtenformulier invullen. Dit is overigens niet te vinden op de site ( slimme strategie om zo met klanten om te gaan.......)
Toen ik vroeg om in gesprek te gaan met de bedrijfsleider was die op vakantie en moest ik het verder bespreken met Ersin, de 3e persoon die erbij kwam .. Een achternaam wilde hij niet geven, en de naam van de collega die me "geholpen" had mocht ik ook niet weten. Heel bijzonder en klantgericht.
Brengt me tot de conclusie dat binnenlopen bij T-Mobile in Winkel Centrum Woensel in Eindhoven met een vraag niet mogelijk is om nog maar te zwijgen van de vernederende toon en commentaren die 3 jonge medewerkers vervolgens geven. Verder maakt het me ontzettend pissig dat een medewerker niet goed doorvraagt en vervolgens ongevraagd een beltegoed kaart opent en mij dit verwijt. Ik wilde advies en ik wilde dat mijn zoon ( zijn eerste telefoon) zou leren hoe het een en ander werkt. Een ding heeft hij vanmiddag zeker geleerd namelijk hoe onfatsoenlijk, klant onvriendelijk en niet respectvol je bij TMobile behandeld kunt worden. Het gaat weliswaar om 10,- euro maar wel om 10,- euro van een 11-jarige met nu ook nog een beltegoed kaart waar we niets aan hebben.

Thuis gekomen, gebeld met de klantenservice en prima te woord gestaan door Jimmy (achternaam verwijderd door mod), die op basis van bovenstaand verhaal verbijsterd was dat dit in een winkel van T-Mobile gebeurd. Hij heeft een melding gemaakt en aangegeven dat er toch echt een klantenformulier ingevuld dient te worden, wil het opgepakt en fatsoenlijk afgehandeld worden. Nou dat is op de site niet te vinden waarop ik nogmaals heb teruggebeld en een andere medewerker bij jullie KCC het ook niet kon vinden maar me de mededeling gaf : "het moet ergens op de site te vinden zijn" om vervolgens weer op te hangen.

Ik zie graag een reactie tegemoet van iemand die op een klantgerichte manier kan en wil communiceren.
Groet,
Lis

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ja, lekker slim. Je gaat naar een T-mobile winkel om je Vodafone prepaid tegoed op te waarderen.
Dat hij het kaartje opent maakt natuurlijk niet uit, je zou hetzelfde gedaan hebben als je met alleen een kaartje was weggelopen. De medewerker heeft zelfs nog extra service gegeven door de codes voor je in te willen voeren.
Niet gelijk de schuld bij een ander leggen, zelf even nadenken bij je handelen.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @eric_2

De bedoeling van deze community is om elkaar te helpen en niet elkaar de grond in te boren.
Jij vind het wellicht niet handig om met VF prepaid de TM winkel in te lopen maar deze mevrouw heeft waarschijnlijk op andere gebieden weer meer kennis van zaken dan jij.
Iedereen zijn of haar kennis en talenten.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Lisjer Dit is zeker niet standaard de manier waarop T-mobile te werk gaat.
Gelukkig komt dit maar weinig voor.

Vraag:
Had je zoon al eerder beltegoed maar dan van Vodafone of heeft hij een simlock op de gsm zitten en kon de Sim van T-mobile niet in zijn huidige telefoon?

Ik hoop dat je met Dit formulier verder komt.
Anders moet je op de hulp van onze moderators wachten. Ze reageren (mits niet te druk) binnen de 24/48 uur..

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben lezen wij het graag.
Groetjes.
Reputatie 3
Badge +2
Beste @eric_2
deze mevrouw heeft waarschijnlijk op andere gebieden weer meer kennis van zaken dan jij.
Iedereen zijn of haar kennis en talenten.

Vast wel, maar het is allemaal zo makkelijk om maar de vinger naar een ander te wijzen. Ze neemt niet echt een eigen verantwoordelijkheid in deze. En dan zelfs het verhaal nog zieliger maken om haar 11 jarige zoon naar voren te schuiven want hij is nu 10 euro kwijt... heel erg om je kind daarvoor te misbruiken.
@CrisTien bedankt
@Folkert bedankt

Reageer