Vraag

Klacht over blokkade 0900 nummers

• 19 juni 2020
  • 2 reacties
  • 473 Bekeken

Hallo,

Ik moest bellen met de huisartsen spoed dienst. Na ik dit nummer had gebeld kreeg ik de melding “deze oproep is niet toegestaan. Bel voor meer informatie met de T-Mobile klantenservice”

Uiteraard heb ik dit gedaan en daar hoorde ik dat dat komt omdat ik net klant ben geworden, en dat na het betalen van mijn tweede factuur deze blokkade er vanzelf weer afgaat.

1. waarom is mij dit niet verteld tijdens het verkoop gesprek aan de telefoon?
  2. Als ik nu buiten reguliere openingsuren van mijn eigen huisarts met spoed een dokter nodig ben, hoe kan ik nu in contact treden met de huisartsen spoed dienst?
  3. En hoe kan het dat ik nu alleen via dit openbare medium een officiele klacht kan indienen bij de firma T-Mobile? Waarom is er nergens op uw site een reactie formulier of een email adres te vinden waar ik een klacht naar toe kan sturen?

Had ik dit vooraf geweten, dan had ik nog even een nachtje moeten slapen of ik uberhaupt klant had willen worden van de firma T-Mobile. De gezondheid van mijn gezin gaat mij boven alles. Dus als het betekend dat ik voor een periode van ruim 2 maanden geen contact kan krijgen met een arts, dan wil ik op zich geen zaken doen met een dergelijk bedrijf. 

Wat mij ook verbaasde dat ik nu twee keer heb gebeld, en dat er niet een keer emphatie is getoond door uw medewerkers, noch werden er pogingen gedaan om mijn probleem op te lossen.

Jammer…. erg jammer. 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rolandtel 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie.

👍 prima opgelost, dank daarvoor. 👍

Reageer