Beantwoord

Klacht over contract

• 22 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Beste lezer,

Op 4 augustus heb ik een klacht ingedient over mijn abonnement. Vandaag krijg ik een antwoord op mijn mail. Het eerste punt dat ik vervelend vind aan de mail is dat mijn abonnement alsnog verkeerd gewijzigd word. Het tweede punt is, dat me voor de derde keer ongelijk word gegeven terwijl ik zelf maandelijks zie wat er fout gaat. Ik ben het echt ontzettend zat en ik wil dat het vanaf september gewoon goed geregeld is. Ik betaal mijn abonnement ineens in het begin van de maand, terwijl dat normaal altijd rond de 25ste was. Normaal ging mijn abonnement in op de 11e, nu ineens op de 1e.

Ik hoop dat er nu wel echt iets mee gedaan word.

Mieke
icon

Beste antwoord door Amy 24 augustus 2016, 14:03

Hi Mieke,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet. 🙂

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Hij heeft de juiste korting toegevoegd en het contract gecontroleerd. Fijn dat het nu opgelost is!

Mocht je nog vragen hebben dan staan we natuurlijk ook hier voor je klaar. Laat je het weten als we nog wat voor je kunnen doen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Mieke,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je jouw verhaal hier doet. 🙂

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's van de klantenservice. Hij heeft de juiste korting toegevoegd en het contract gecontroleerd. Fijn dat het nu opgelost is!

Mocht je nog vragen hebben dan staan we natuurlijk ook hier voor je klaar. Laat je het weten als we nog wat voor je kunnen doen?

Reageer