Beantwoord

Klacht over contractovername

• 12 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 1704 Bekeken

!!WAT IS ER AAN DE HAND BIJ TMOBILE!!

Ik heb een verzoek voor interne contractovername gedaan. Dit is afgewezen via een e-mail van T Mobile. Ik kon schriftelijk opvragen wat de reden van afwijzing is. Dit heb ik direct gedaan alweer anderhalve maand geleden. Ik bel vandaag om te vragen wanneer ik antwoord krijg. Het antwoord is dat ik nog maar moet wachten. Ik vraag vervolgens of ik dan mag weten of mijn brief met mijn persoonlijke gegevens erin dan goed is ontvangen. Het antwoord is dat dit niet gezegd kan worden.
Ik vraag om de klachtenafdeling deze is er niet. Moet maar via de site.
Ik vraag dan om de afdeling Acceptatie. Die kan ik niet spreken
Ik vraag om een leidinggevende. Die kan ik niet spreken.
De medewerkster geeft aan dat zij dan gewoon ophangt. Dit heb ik vervolgens zelf maar gedaan uit pure frustratie..!!

Wat een arrogantie van zo'n groot bedrijf.
Het enige wat ik wil weten is of mijn brief binnen is. En een redelijke termijn waarbinnen ik antwoord kan krijgen.

IK STA HIER WERKELIJK PERPLEX VAN
icon

Beste antwoord door David 14 oktober 2018, 09:54

Hi Transport,

Jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt, omtrent jouw contractovername!

In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er op meerdere momenten contact is geweest. Aangezien afwijzingen van contractovernames (maar bijvoorbeeld ook aanvragen van abonnementen) nogal privacygevoelig zijn, is dit niet voor iedere medewerker van T-Mobile inzichtelijk. Ik zie echter wel terug dat mijn collega Jordi op 10 oktober voor jou een verzoek heeft ingediend bij de desbetreffende afdeling om de huidige status van de contractovername op te vragen. Er wordt dus al voor je nagekeken of alles goed verloopt, dus het is in dit geval nog even afwachten op het antwoord van de afdeling.

Mocht er echter in de tussentijd iets anders zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Een forum moderator kan dit zeker voor je uitzoeken, even geduld, ze reageren binnenkort.
Ik snap je frustratie maar schreeuwen lost niets op.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Transport,

Jammer om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt, omtrent jouw contractovername!

In ons systeem zie ik inderdaad terug dat er op meerdere momenten contact is geweest. Aangezien afwijzingen van contractovernames (maar bijvoorbeeld ook aanvragen van abonnementen) nogal privacygevoelig zijn, is dit niet voor iedere medewerker van T-Mobile inzichtelijk. Ik zie echter wel terug dat mijn collega Jordi op 10 oktober voor jou een verzoek heeft ingediend bij de desbetreffende afdeling om de huidige status van de contractovername op te vragen. Er wordt dus al voor je nagekeken of alles goed verloopt, dus het is in dit geval nog even afwachten op het antwoord van de afdeling.

Mocht er echter in de tussentijd iets anders zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Deze beste collega heeft toegezegd dat ik diezelfde middag bericht zou krijgen. Als ik 2 dagen later niets heb gehoord bel ik uiteraard terug. Zeker gezien het feit dat bijna alle gesprekken van de afgelopen maanden zo zijn verlopen. Toezeggingen doen die niet worden nagekomen.
Les 1 voor tmobile :geef de klant een juist verwachtingspatroon. Het zal jullie dan verbazen hoe lang een klant bereid is te wachten. En oh ja informeer de klant even als het onverhoopt langer duurt!

Daarnaast verwacht ik niet dat een mw mij privacy gevoelige info geeft als dit niet mag. Wat ik echter heb gevraagd of ik na 6 weken dan alstjeblieft mag weten of mijn schriftelijke verzoek(conform jullie aanwijzen en naar het door jullie genoemde adres verstuurd ) binnen is. Maar dat kon niet worden aangegeven. Het advies was nou dan moet u maar langer wachten.
LES 2 : Luisteren naar de klant. Vat de vraag samen. Heb ik de klant die zorgt voor het beleg op mijn brood goed begrepen?

Ik vrees echter dat bovenstaande een kwestie is van spreken tegen dovemansoren.

In de tussentijd heb ik verbazingwekkend genoeg een medewerkster binnen jullie bedrijf gevonden die mijn vragen wel begrijpt. En ook een stapje wil zetten voor de klant. Ik kon het bijna niet geloven maar blijkbaar bestaat er toch zo iemand bij T Mobile. Jullie mogen haar wel eens in het zonnetje zetten.
Kortom deze ellende bij T Mobile duurt nog even voort. Ik heb als ondernemer inmiddels heel wat tijd zitten in dit verhaal. Een beetje beschaafd bedrijf zorgt dan voor een redelijke compensatie.
Nou met al mijn hoop gevestigd op die ene medewerkster sluit ik mijn verhaal af. Hopende dat u ook eens lering trekt uit genoemde punten van een langdurig en altijd goed betalende klant

Reageer