Beantwoord

Klacht over de klachtenafhandeling door klantenservice

• is een Master Poster
  • 13 reacties
Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik, na veel ellende met T-Mobile, ter compensatie mijn oude contract vroegtijdig beëindigd gekregen. Na veel overwegen heb ik uiteindelijk toch besloten om bij T-Mobile te blijven, gezien ik hier altijd een tevreden klant ben geweest.

Op dit moment begin ik spijt te krijgen van deze keuze.

Het afsluiten van een nieuw contract ging vlekkeloos, mijn gemaakte kosten terug krijgen bleek echter een groot drama te zijn. Er zijn meerde toezeggingen gedaan geworden die tot mijn grote ergernis telkens geen van allen waargemaakt zijn.

Na vaak de klantenservice gebeld te moeten hebben heeft T-Mobile besloten om de kosten terug te laten komen door deze op de factuur in mindering te brengen. Ondanks dat we afgesproken hadden dat dit bedrag op mijn rekening gestort zou worden ben ik hier mee akkoord gegaan.

Echter tot mijn grote verbazing is deze korting uiteindelijk wel gegeven maar niet verwerkt geworden waardoor één factuur op onbetaald bleef staan en ik wéér, voor de zoveelste keer, contact op kon nemen met de factuur afdeling om dit alsnog recht te laten zetten.

Graag wil ik hier dan ook een klacht over indienen, iets wat mevr. Zwagemaker van de afdeling facturen, naar zeggen niet kon doen.

Ik vind het schandalig hoe je maanden bezig kan zijn zonder bevredigend resultaat en als je net denkt dat je er vanaf bent, kan je weer T-Mobile achterna gaan bellen omdat de zaken weer niet gelopen zijn zoals had gemoeten.

Bij geen enkel ander bedrijf heb ik het gevoel gekregen dat ik als klant zijnde niet serieus genomen wordt. T-Mobile heeft dit echter voor mekaar gekregen.

Graag zou ik dan ook, op dit frustrerende punt aangekomen te zijn, een passende oplossing zien.
icon

Beste antwoord door Roan 3 februari 2015, 15:54

Goedemiddag LevyM,

Fijn om te zien dat je ondanks de klacht toch hebt besloten om je contract voort te zetten bij T-Mobile. Ik begrijp heel goed dat het dan weer erg jammer is dat er wat dingen omtrent een creditbedrag moeilijk lijken te verlopen.

Op 4 december is er een creditbedrag aangemaakt voor de bijbetaling van het Sony toestel en de thuiskopieheffing. Dit bedrag is op de terugstortlijst gezet en zodoende op de 16de van december teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Ik zou je dan ook willen vragen om even goed na te kijken of je op uiterlijk de 21ste een bedrag hebt ontvangen van T-Mobile.

Omdat jou is verteld dat dit bedrag zou worden verwerkt met de factuur van 18 december snap ik heel goed dat dit voor nogal wat verwarring heeft gezorgd aangezien jij er vanuit bent gegaan dat je enkel het resterende bedrag hoefde over te maken.

Ik zie dat er op 29 januari alsnog een creditnota is aangemaakt van hetzelfde bedrag om de kosten voor de factuur van 18 december bij ons in het systeem weer netjes recht te trekken en vraag me dan ook af wat er op dit moment nog speelt.

Ik hoor graag van je. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Goedemiddag LevyM,

Fijn om te zien dat je ondanks de klacht toch hebt besloten om je contract voort te zetten bij T-Mobile. Ik begrijp heel goed dat het dan weer erg jammer is dat er wat dingen omtrent een creditbedrag moeilijk lijken te verlopen.

Op 4 december is er een creditbedrag aangemaakt voor de bijbetaling van het Sony toestel en de thuiskopieheffing. Dit bedrag is op de terugstortlijst gezet en zodoende op de 16de van december teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer. Ik zou je dan ook willen vragen om even goed na te kijken of je op uiterlijk de 21ste een bedrag hebt ontvangen van T-Mobile.

Omdat jou is verteld dat dit bedrag zou worden verwerkt met de factuur van 18 december snap ik heel goed dat dit voor nogal wat verwarring heeft gezorgd aangezien jij er vanuit bent gegaan dat je enkel het resterende bedrag hoefde over te maken.

Ik zie dat er op 29 januari alsnog een creditnota is aangemaakt van hetzelfde bedrag om de kosten voor de factuur van 18 december bij ons in het systeem weer netjes recht te trekken en vraag me dan ook af wat er op dit moment nog speelt.

Ik hoor graag van je. 🙂

Reageer