Beantwoord

Klacht over klanten service

• 29 september 2016
  • 6 reacties
  • 343 Bekeken

Geachte directie,
Zo worden u vaste klanten dus afgewimpeld , echt te gek voor woorden uw organisatie verkoopt een telefoon met bril, levert deze niet geeft ook niet duidelijk aan dat deze online besteld dient te worden. Een vervoerder aangeeft nee mr. Klopt deze waren op moet u even online bestellen, dus wij dit doen na de vakantie en blijkt de actie al afgelopen te zijn ZONDER dat iemand daar ons iets over heeft gezegd of op papier is gezet bij het afleverende cq aankoop.
Ik verwacht gewoon dat T mobile dit oplost en niet ik dit als klant.
Graag verneem ik wat er b gaat gebeuren.

Fred Eindhoven

Van: T-Mobile Klantenservice
Verzonden: donderdag 29 september 2016 12:22
Aan
Onderwerp: Antwoord van T-Mobile [Bericht 160914-000711]

T-Mobile.nl
| Mijn account

Onderwerp
Geachte klanten service, OP 18/7/2016 hebben wij een samsung galaxy s7 (Serien

Reactie
Reactie via e-mail (Melany) 29/09/2016 12:22
Beste Fred,

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent. Helaas kan ik je niet van een ander antwoord voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Melany
Klantenservice T-Mobile
Uw vraag e-mail 29/09/2016 12:02
Echt belagelijk ik koop iets bij jullie en niet bij Samsung zo gaan Jullie dus om met trouwe klanten zoek het maar uit klant

Groeten Fred Eindhoven
icon

Beste antwoord door Amy 30 september 2016, 10:21

Goedemorgen Fred,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen leuke situatie is. Ik zie ook dat je hier meerdere keren contact over hebt gehad met mijn collega's. Ik kan je niet van een ander antwoord voorzien. Zoals al eerder aangegeven is betreft dit een promotionele actie vanuit Samsung. Bij de bestelling is dan ook aangegeven dat de bril zelf via Samsung aangevraagd dient te worden. Zij hebben hier een aparte webpagina voor en de actie is dan ook een volledige actie vanuit Samsung. Op onze website en de website van Samsung stond aangegeven tot wanneer deze actie geldig was. Zoals eerder ook geadviseerd is kun je hiervoor contact opnemen met Samsung zelf. Op deze pagina vind je de contactgegevens van Samsung. Wellicht kunnen zij je nog verder helpen.

Sorry dat ik je niet kan voorzien van de reactie waar je op gehoopt had. Mocht je nog andere vragen hebben dan staan we hier natuurlijk voor je klaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Fred,

Ik kan mij goed voorstellen dat dit geen leuke situatie is. Ik zie ook dat je hier meerdere keren contact over hebt gehad met mijn collega's. Ik kan je niet van een ander antwoord voorzien. Zoals al eerder aangegeven is betreft dit een promotionele actie vanuit Samsung. Bij de bestelling is dan ook aangegeven dat de bril zelf via Samsung aangevraagd dient te worden. Zij hebben hier een aparte webpagina voor en de actie is dan ook een volledige actie vanuit Samsung. Op onze website en de website van Samsung stond aangegeven tot wanneer deze actie geldig was. Zoals eerder ook geadviseerd is kun je hiervoor contact opnemen met Samsung zelf. Op deze pagina vind je de contactgegevens van Samsung. Wellicht kunnen zij je nog verder helpen.

Sorry dat ik je niet kan voorzien van de reactie waar je op gehoopt had. Mocht je nog andere vragen hebben dan staan we hier natuurlijk voor je klaar.
Hoe kan het dat ik 20 minuten in de wacht zit en fitten koste gaat van mijn belminuten.
Niet voldoende tegoed om hierover te bellen best slecht service
Wat nu
Kan ik gebeld worden
Reputatie 5
Goedemiddag Dk1, ten eerste welkom op het T-Mobile forum!

Ik zie dat je inmiddels via de chat contact hebt gehad en dat zij je vraag hebben beantwoord. Mocht je in de toekomst vragen hebben neem dan gerust weer een kijkje op het T-Mobile forum. Hier kun je zoveel vragen stellen als je wilt zonder dat het je beltegoed raakt!

Reageer