Beantwoord

Klacht over klantenservice

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Waar kan ik mijn klacht indienen over de klantservice
icon

Beste antwoord door Amy 12 februari 2016, 11:46

Goedemorgen Dave,

Welkom op het T-Mobile Forum. Jammer om te zien dat jouw eerste post hier over een klacht gaat.

Ik zie dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt gehad en mijn collega je een verwijzing heeft gestuurd om de klacht in te dienen. Je kunt op verschillende manieren een vraag of klacht naar ons sturen. Je mag je klacht natuurlijk ook altijd hier, op het forum, achterlaten.

Laat je weten of wij nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je hier graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Dave,

Welkom op het T-Mobile Forum. Jammer om te zien dat jouw eerste post hier over een klacht gaat.

Ik zie dat je ondertussen ook telefonisch contact hebt gehad en mijn collega je een verwijzing heeft gestuurd om de klacht in te dienen. Je kunt op verschillende manieren een vraag of klacht naar ons sturen. Je mag je klacht natuurlijk ook altijd hier, op het forum, achterlaten.

Laat je weten of wij nog iets voor je kunnen betekenen? We helpen je hier graag!
Geachte heer, mevrouw,

ik heb gisteren voor het eerst gebeld met uw Klantenservice. Ik moet zeggen een hele belevenis.
De reden hiervan was dat ik na jaren van tevredenheid over mijn factuur een voor mij onverwacht hoge factuur heb mogen ontvangen. Ik begreep niet goed waarom deze maand de rekening zo duur was en het nummer van de Klantenservice was gelukkig snel gevonden.

Mijn eerste gesprek met de Klantenservice heeft indruk op mij gemaakt.
Nog nooit is zo vaak "dat is uw eigen schuld" in een gesprek tegen mij gezegd en dat zet je toch aan het denken... Ik kreeg het gevoel alsof ik de mevrouw dacht dat ik "een beetje dom" was. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met mijn beperkte telefonische vaardigheden. Nooit geweten dat ik zo overkom. Mevrouw blonk uit dit in heldere korte zinnen aan mij duidelijk te maken.

Bovendien gaf zij mij meteen extra informatie, waar ik jarenlang nooit over heb nagedacht: dat is pas Service!
De Klantenservicemedewerkster gaf aan dat ik jarenlang te veel heb betaald (eigen schuld), doordat ik jarenlang mijn contract niet heb aangepast (eigen schuld). Doordat ik nu te veel heb gebeld (eigen schuld) mag ik nu een extra hoog bedrag betalen van 35 cent per minuut. Dit alles was voor mij nieuw -nooit verder gekeken dan mijn neus lang is-, maar wel fijn om te weten.
Wanneer het niet mijn schuld was geweest zou zij wellicht iets voor mij kunnen betekenen, nu restte niets anders dan een snelle doorverwijzing naar een andere Serviceafdeling voor een nieuw contract.

Natuurlijk heeft de mevrouw van de Klantenservice volledig gelijk. Ik betaal gewoon de prijs voor mijn eigen laksheid. Normaal ben ik niet zo'n mobiele eenheid, vandaar de tevredenheid over de facturen in het verleden, maar met mijn net ontwikkelde toenemende belbehoefte heeft mevrouw mij prima op weg geholpen om ook op andere vlakken tot een actievere houding te komen. Dank daarvoor!

met vriendelijke groet, Pieter
Reputatie 6
Geachte heer, mevrouw,

ik heb gisteren voor het eerst gebeld met uw Klantenservice. Ik moet zeggen een hele belevenis.
De reden hiervan was dat ik na jaren van tevredenheid over mijn factuur een voor mij onverwacht hoge factuur heb mogen ontvangen. Ik begreep niet goed waarom deze maand de rekening zo duur was en het nummer van de Klantenservice was gelukkig snel gevonden.

[...]

Natuurlijk heeft de mevrouw van de Klantenservice volledig gelijk. Ik betaal gewoon de prijs voor mijn eigen laksheid. Normaal ben ik niet zo'n mobiele eenheid, vandaar de tevredenheid over de facturen in het verleden, maar met mijn net ontwikkelde toenemende belbehoefte heeft mevrouw mij prima op weg geholpen om ook op andere vlakken tot een actievere houding te komen. Dank daarvoor!

met vriendelijke groet, Pieter

Hoi Pieter,

Ondanks het feit dat je eigenlijk met een negatieve reactie komt, wil ik toch even zeggen dat ik erg van je post heb genoten. Het sarcasme komt prima over en is natuurlijk altijd beter dan een ' scheldkanon' richting de betreffende afdeling.

Gelukkig is het 'probleem' wel naar tevredenheid opgelost!

Reageer