Klacht over klantenservice

  • 18 oktober 2017
  • 59 reacties
  • 2397 Bekeken


Toon eerste reactie

59 reacties

Badge +13
Je moet niet alleen die pagina openen (kan dus gewoon op WiFi) en dan kiezen meld een probleem en die stappen volgen.
Dat is een dekking klacht melden en dan dus postcodes opgeven waar je problemen ervaart en aangeven dat je een terug koppeling wenst.
Heb je dat al eens gedaan?
(Dat hoeft/moet dus niet op je mobiele data dat kan je dus gewoon thuis doen)
Net gedaan maar kan niet verzenden omdat ik een verkeerd email adres opgeef.?
Is echt mijn email adres
Alles ingevuld, mijn locatie valt niet in een ruit en de pijl versleept
Bij verzenden zegt hij emailadres onjuist?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Heb je het ook geprobeerd met een andere browser? Lukt het dan wel?
Ja ik heb het meerdere keren geprobeerd.

Ook gisteravond op mijn werk, na 5 minuten draaien en wachten had ik wat...

"er is iets fout gegaan".......
Als je hier terecht bent gekomen via onze website blablabla
Stuur dan een e-mail naar comuniti@tm..

Als ik internet had zou ik niet op die site zitten zoeken, en dan een e-mail versturen, haha sturen ze een postduif?

Ik heb het helemaal gehad met tmobile
Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan er alles aan doen om je alsnog tevreden te krijgen. Zou je mij in een privébericht allereerst je e-mail adres willen sturen en daarnaast 2 voorbeelden van momenten waarop je problemen had met het netwerk (max 2 dagen oud). Laat ook weten welke problemen je precies ervoer. Dan zorg ik ervoor dat de klacht bij de juiste afdeling terecht komt en je hier snel een oplossing voor krijgt!

Ik wacht je bericht af!
Hallo Issam,

Ik heb dezelfde dag een privébericht gestuurd, met verkeerd email adres maar dat ook weer veranderd, heb je deze ontvangen?
Staat bij mij wel als Verzonden.

De 2 voorbeelden van slecht/geen berijk zijn nu wel ouder dan 2 dagen denk ik..

Vandaag had ik mensen van escent aan de deur met een mooi aanbod, de heer had tmobile en geen dekking in deze straat zei hij, ben ik dus net de enigste klager, zijn collega had kon en dat deed het wel..

Groeten Marc
Vandaag zonder internet in Terneuzen geweest en thius ook een uur geen dekking/bereik

Life goes on, ook zonder internet
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Marc,

Bedankt voor je bericht! Ik heb je gegevens doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zodra zij of ik nieuwe informatie heb laat ik het je gelijk weten!
Issam

Ik ga er van uit dat er geen antwoorden te vinden zijn, je hebt m'n gegevens al14 dagen geleden doorgezet naar de juiste afdeling , net als in de tmobile shop word je schaapachtig aangekeken maar informatie of oplossingen hebben ze niet bij tmobile.

Vanmorgen thuis al niets en op m'n werk langzaam internet, nog 3850 mb over van de 5gig die ik koop.

Ga nog maar eens naar de shop als ik een x rustig ben, nu breek ik de boel af als ik ga ben ik bang.
Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Sorry voor mijn late reactie. We hebben niet stil gezeten in de tussentijd. Onze collega's die hierover gaan hebben jouw case op dit moment nog in behandeling! Als ik meer informatie heb deel ik het gelijk met je!
Ben ZEEEER benieuwd...
Vandaag op mijn werk 6 x met tussenpozen van een uurtje geprobeerd en 5 x GEEN NETWERK BESCHIKBAAR.
Dus thuis met de wifi m'n post en jou reactie gelezen...
Tis weer 17 dagen verder en zoals het bijTmobile standaard is blijft het STIL als er iets OPGELOST moet worden.

Ik heb af en toe goed internet maar gisteravond weer HEEL DE AVOND, geen INTERNET en dat echt als enige in een volle kantine.. wel een berg screenshots van een DODE telefoon.
Geef maar eens een nr of email adres waar ik deze naar toe kan sturen, dan geloven jullie mij misschien.

Ik denk dat ik m'n telefoon aan een baksteen tape en terug de shop in gooi, wedden dat ze mij dan wel kunnen vinden den..

Prutsprovider is het
Reputatie 3
Badge +13
Probeer eens via deze app Speedtesten uit te voeren.
Android
iOS
Met de T-Mobile speedtest app heb ik ook wel eens problemen. De speedtestjes van de Speedtest.net app komen na een kalendermaand op de dekkingskaart te staan. 😉

Ik heb je topic doorgelezen en je zegt dus dat je wel 4G bereik hebt, maar dat er bijna geen data doorkomt ondanks dat je nog MB's overhebt. Dat is wel vreemd en vervelend voor je. Je hebt aangegeven dat je wel eens een KPN of Vodafone simkaart in je telefoon hebt gehad. Wat gebeurt er als je dit omwisselt en dus jouw T-Mobile simkaart in een andere telefoon doet? Krijg je dan wel een betere verbinding?

Op welke locaties speelt het? Want zoals het lijkt, is het niet op een specifieke plek.

Je kunt hier op het forum afbeeldingen invoegen. Als je linksonder in het veld waar je typt, klikt, dan kun je afbeeldingen invoegen. :)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 5
Badge +17
Hallo,

Mijn oprechte excuses dat dit nog steeds niet is opgelost. Ik stuur je een privébericht met meer informatie!
Leroy,

Qua speedtesten ben ik helemaal klaar, mezelf hoef ik niet te overtuigen en het tmobile personeel lacht het weg of raad het af om te doen.
4G heb ik zeker niet altijd, vaak een e of helemaal niets enkel een leeg 3hoekje, soms 4G met 1 minimaal balkje in het driehoekje, kut dus.

Ik heb soms dagen goed internet en dan weer dagen niets dus de keren dat ik kaarten uitwisselde ging het soms beter soms niet, moeilijk en te kort om te pijlen.

Het ik zeker niet op een specifieke plek, het is overal kut.
Maar vooral mijn vakantie, dagjes en weekendjes weg in België zijn verziekt doordat ik als enige van het gezin geen internet heb, sinds mijn nieuwe abonnement en telefoon is het gewoon een drama en wil ik enkel nog maar weg bij tmobile.

Wel vandaag een privébericht gehad met de mededeling dat ik een maand niet hoef te betalen, is een beetje zout in de wond strooien voor mij, ik betaal liever voor wat mij beloofd is. Ik gooi sinds m'n nieuwe abonnement 3 van de 5 gig weg omdat ik geen internet heb en alles thuis met de wifi moet doen zoals nu....

Maar ze gaan er weer mee aan de slag, volg maand weer eens vragen of ze al wat weten en dan ook weer een mnd dichter bij einde contract

Groeten Marc
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Marc,

Daar ben ik weer. Ik heb eindelijk een reactie gekregen van de technische dienst. Zij geven aan dat er momenten zijn waarop je helemaal niet verbonden bent met het internet. Dit is natuurlijk ook wat jij ervaart, maar dit is niet gebruikelijk. Wanneer je problemen ervaart met het netwerk dan zien we bij ons een daling in de stabiliteit/ sterkte van de verbinding tot je geen verbinding meer hebt. Onze collega's vermoeden daarom ook dat dit ontstaat door de 'Stamina' modus op je toestel. Zou je met behulp van de onderstaande instructies de Stamina modus willen uitschakelen?

Instellingen > Batterij > Stamina- modus

Heb je toevallig een VPN ingesteld op je toestel? Mocht dit het geval zijn, zou je deze dan willen uitschakelen en het opnieuw proberen?

Als laatst wil ik je vragen om te controleren welk APN je ingesteld hebt voor de toegang tot het internet. We hebben 2 APN's die werken op ons netwerk, namelijk; 'smartsites.t-mobile.nl' en 'internet'. Zou je deze allebei uit willen proberen?

Ik ben erg benieuwd naar je reactie Marc!
Issam,

Dat ik momenten heb dat ik niet verbonden ben klopt ja, het zijn trouwens geen momenten maar 10talle minuten tot uren dat m'n telefoon dood is, zeker over de grens is het weggegooid geld.

Mijn stamina gaat aan als de batterij onder de 15% komt, maar dat komt hij nooit want ik doe er haast niets mee, dus die gaat nooit aan, nu heb ik hem wel helemaal uitgezet.

Een viritual private network heb ik niet dus dat is het ook niet.

Hoe/waar vind ik welke apn ik heb...
Alles is in de shop ingesteld en al meerdere keren bekeken en hoed bevonden

Groeten Marc
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Marc,

Bedankt voor je bericht. Heb je na het uitschakelen van de stamina modus nog last gehad van wegvallend internet? Je gaf aan dat je met je vorige telefoon geen problemen ervoer en onze collega's van de technische afdeling geven aan dat het netwerk gewoon stabiel zou moeten zijn. We moeten dus in de instellingen van je toestel kijken naar een oplossing. Vinden we die niet, dan zal je toestel gerepareerd moeten worden. Maar daar zijn we nog niet, want voordat een toestel opgestuurd wordt adviseren we altijd om eerst de telefoon één keer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Voor het instellen van je APN kan je de onderstaande instructies volgen:



Houd ons op de hoogte!
Issam,

Ik vind het vreemd dat de technische tak van Tmobile die voor het eerst eindelijk eens ziet en toegeeft dat er momenten zijn dat ik helemaal niet met internet verbonden ben (MAAR WEL VOOR BETAAL)
Nu opeens aangeeft dat het netwerk gewoon stabiel is PFFFFFF dacht ff dat jullie toegaven dat ik al 5 maanden betaal voor iets wat ik NIET krijg.....

Na uitschakelen van mijn stamina heb ik nog steeds kut internet vandaar dat ik nu pas je bericht lees en beantwoord via de computer,op mijn werk was mijn telefoon weer een klokje/fototoestel van 650 euro.
Mn apn instelling gevonden en die veranderd.

Komen we dus op jou laatste optie en dat is opsturen voor reparatie, dat is dus waar alles om is begonnen in die klote shop hier in Vlissingen.
Ik had een goed toestel (4jaaroud) en super internet in NL en ik zit veel in Duitsland en België waar het ook super was (gekochte buitenlandbundel) mijn abonnement loopt af en ik neem weer 2 jaar Tmobile en ik betaal direct mijn nieuwe telefoon helemaal.

Ik ga binnen 3 weken klagen (eerder ging niet want ik was 2 wkn op vakantie) dat het een en al ellende is en dat word ook allemaal beaamd door de medewerker en die bied opsturen ter reparatie aan, dat ik 2 weken geen telefoon heb is "schouderophalend" mijn probleem
Dat ik nu 5 maanden later nog steeds zo ver ben en op hetzelfde punt ben uitgekomen beaamd bij mij dat Tmobile gewoon waardeloos is voor klanten met problemen, ik krijg vanaf het begin van mijn abonnement gelijk in mijn klachten maar geen hulp of een vervangend toestel.
En een nieuw duur apparaat ga ik niet laten repareren dat laat ik vervangen ik ken mijn rechten als koper inmiddels, altijd gehad enkel nog niet bij Tmobile.

Dat ik al 5 mnd betaal voor iets wat niet werkt is toch belachelijk, in de shop word je ongeholpen weggekeken, ik heb een telefoon van kpn er bij genomen om mijn mplts en ebay advertenties te kunnen volgen want van Tmobile kan ik niet op aan.

De instellingen van mijn telefoon zijn al meerdere keren door naar Redbull walmende medewerkers van de tmobile shop bekeken en goed bevonden, ook had ik zelf al gevonden dat resetten naar fabrieksinstellingen een oplossing kon bieden dus dat ook al gedaan, en dus waarschijnlijk ook zonder resultaat.

Ben dus benieuwd of er nog opties over zijn ,of dat het gewoon nog 19 x 16 euro overmaken is voor mij..
Ik heb bergen screenshots van een dode telefoon op 10tallen momenten en tijdstippen, en nu dus de bevestiging dat de technische dienst ziet dat ik gewoon niet met internet verbonden ben dus ik heb volgens mij genoeg om verder te gaan als het bij Tmobile niet lukt, en daar heeft het alle schijn van nu..

Net gekeken, nog 4200 mb van de 5000 over en nog 16 dgn te gaan, mijn mb's zijn net gymschoenen voor iemand in een rolstoel ,die slijten ook niet maar zijn net zo duur als andere schoenen..

Marc
Reputatie 5
Badge +17
Hallo Marc,

Ik begrijp heel goed dat dit voor frustraties zorgt. Om dit op te lossen zal er toch door één van de reparateurs in het reparatiecentrum naar je toestel gekeken moeten worden. Je had het eerder over een goed werkend toestel die je gebruikte voor deze Sony Xperia. Is het voor jou geen mogelijkheid om deze tijdelijk in gebruik te nemen terwijl je toestel opgestuurd wordt ter reparatie?

Ik stuur je een privébericht met meer informatie hierover!
Issam,

Frustraties is zeer zacht uitgedrukt, zeker weten dat als ik nu de shop inloop en weer zo behandeld word als de voorgaande keren er bij mij meer uitkomt dan frustratie, jammer dat je ook daar niets mee opschiet bij Tmobile want ook daar hebben ze een protocol voor volg mij, Blijven lachen, gelijk geven eentje bij de voordeur en eentje bij de deur van het magazijn en GRRRR ik hou er al over op...

Ik ben er inmiddels zelf wel van overtuigd dat mijn telefoon normaal functioneert, ik heb er van ellende een KPN kaart bijgekocht en die zit dus in mijn vorige sony Z, deze combi werkt altijd en overal.
Deze KPN kaart ook in mijn nieuwe telefoon ( sony xzs) gehad en ook daar 2 dagen geen problemen mee gehad, ook top internet in België.
Mijn zoon heeft inmiddels een nieuwe telefoon met abonnement van Telfort (komt niet in de TMfamily dus) en ik heb 1 dag zijn telefoon (samsung S7) gebruikt en daar mijn Tmobile kaart in gedaan en dat was de halve dag DRAMA qua internet en mijn telefoon met de Telfort kaart deed het TOP... dus aan mn telefoon ligt het volgens mij niet.
Ook mn apn enkele keren verwisseld zonder resultaat, word weer veel mb's weggooien deze mnd.

Misschien dat de overname van Tele 2 iets veranderd aan het (voor mij) waardeloze Tmobile, ik wacht het iig af (nog 18 maanden).
Ik beantwoord je privebericht ook ff dat ik iig de vergoeding wil accepteren, kan ik daar mn KPN kaart van betalen..

Nog wat foto's als bewijs en wie weet komt er ooit een oplossing..

Marc
Schandalig hoe T-mobile met gegevens omgaat. Twee maanden ben ik bezig met in de wacht staan en toen bleek dat T-mobile eenzijdig de aanvraag heeft stopgezet omdat mijn gegevens niet overeen kwamen met ..... mijn buurman! Uiteraard komt dat niet overeen! Ik ben niet de buurman. Maar om toch over te stappen moet ik het hele circus opnieuw gaan opstarten van T-mobile. Service ho. Terugbellen om duidelijkheid te geven aan afdelingen die alleen intern te benaderen zijn; gebeurt niet. Schande schande schande.
Wampie,

Ik ben zeer lang een tevreden klant geweest van tmobile en dan heb je geen weet van hun systeem, werkwijze en het grotendeels zeer ongeïnteresseerd personeel in de shop.
Nu ik sinds mijn nieuwe contract enkel problemen heb en elke maand mijn geld weggooi in de tmobile pot kom ik er dus achter wat voor een waardeloos en ongeïnteresseerd zootje het is, luisteren, luisteren, knikken, beamen en hopen dat je oprot, dat was ook mijn eerste advies in de shop, stap lekker over naar de buurman, maar zoals ik dat van jou lees is zelfs oprotten moeilijk.

Ik wacht nog heel even af op wat komen gaat, misschien krik tele2 deze prut zooi wat op anders ga ik het hogerop zoeken wat ze mij flikken is niet nakomen van afspraken of diefstal andere woorden heb ik er niet voor.

Sterkte
Ik reageer hier maar weer, op het prive bericht wat ik 6 dagen geleden heb beantwoord krijg ik geen reactie dus probeer ik het hier maar weer.

Vandaag op mn werk WEER geen 4G maar gewoon een Etje en dus niets, zelfs een apje binnenhalen lukte niet, mplt's kijken ook niet dus de mensen die daar wat van mij willen weten hebben pech en ik dus ook, ik ben HELEMAAL klaar met Tmobile.

Het bewijs dat alles fake is blijkt uit dit forum, ik spui al weken mijn gal en word door jan en alleman te woord gestaan,ik krijg van alle kanten advies maar ik blijf negatief omdat ik gewoon geen KUT opschiet met alle raad en ik blijf mijn gal spuwen en het enigste wat ik heb bereikt is dat ik nu een "TOP POSTER" ben met een hartje er bij. oh oh wat lief maar dat is toch het bewijs dat je gewoon met een computer praat en niet met een mens, bij welk bedrijf krijg je een compliment als je hele dagen hun product afkraakt... ???? Bij Tmobile ...

Gegroet en alvast de beste verwensingen.....

Reageer