Klacht over klantenservice

• 18 oktober 2017
  • 59 reacties
  • 2317 Bekeken

Toon eerste reactie

59 reacties

Vandaag bericht gekregen dat er deze week werk van wordt gemaakt, ik hoop echt dat het nu eindelijk opgelost word.
In het prive bericht krijg ik geen foto's geplaatst dus hier ff de plaatjes van MIJN tmobile ter ondersteuning en bewijs dat ik niet krijg waar ik voor betaal..

Hierdoor heb ik dus eind van de maand zoveel GB over

en na 9 dagen nieuwe bundel staan de teller op

PFFFFFF hopeloos jammer....
Vandaag in een privébericht te horen gekregen dat het toch opeens weer mijn telefoon is die kapot is en niet het netwerk van tmobile.....

Ben dus naar een andere telefoonwinkel geweest en heb daar verteld dat ik slecht internet heb bij 't mobile.
Verteld dat mijn telefoon goed werkt met 3 andere simkaarten waaronder een van tmobile zelf en dat mijn kaart kut werkt in mijn en 2 andere telefoons..

Conclusie is dus dat mijn telefoon GOED werkt, morgen ga ik naar een andere shop kijken of hun ook deze visie hebben..

Bij tmobile word het aanbod van geen abonnementskosten rekenen voor enkele maanden opeens ook niet meer genoemd dus ik blijf gewoon geld storten in de grootste bodemloze pot van Nederland..

Ze riepen hele dagen dat ze de grootste zijn, ik ben op zoek naar de beste..

Is er op dit forum iemand die mij kan helpen of bestaat het forum enkel uit tmobile medewerkers ????

Nog 1 1/2 jaar.....
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Marc,

Ik heb de case nogmaals neergelegd bij onze collega's na jouw reactie gisteren via een privébericht.

Er zijn een aantal zaken die je benoemt waardoor we niet tot een conclusie of oplossing kunnen komen.

- Je hebt verschillende simkaarten uitgeprobeerd, ook van T-Mobile. Hierdoor kan het probleem dus niet in je telefoon liggen.
- Het probleem doet zich niet voor op 1 specifieke locatie, dus is het geen netwerk/ dekking gerelateerd probleem.
- Je hebt in juli vorig jaar nog een nieuwe simkaart ontvangen, dus aan ouderdom of beschadiging van je simkaart kan het ook niet liggen. (Er van uitgaand dat je de simkaart voorzichtig hebt gebruikt)
- De momenten die je ons als voorbeeld stuurt waarop je geen netwerkverbinding hebt zien wij in het systeem als; geen contact met netwerk. Mochten er problemen zijn geweest met het netwerk en de dekking daarvan, dan zou dat op een andere manier worden weergegeven bij ons. Hierdoor vermoedde onze collega's dat dit probleem bij je toestel lag, aangezien deze waarschijnlijk plotseling de verbinding verbreekt.

Mocht één of meerdere punten niet correct of volledig zijn dan hoor ik het natuurlijk graag!

Door de bovenstaande punten komen we niet verder. De conclusies/ constateringen spreken elkaar tegen als we ze zo onder elkaar zetten. Mijn vraag aan jou is dus, waar ligt jouw vermoeden? Ik ben benieuwd naar jouw kijk op de situatie als je de bovenstaande punten meeneemt in je analyse.

We horen graag van je!
Issam,

Blij te horen dat jullie nu ook zien dat het niet mijn telefoon is, ik ben vandaag bij een 2e concurrent geweest met de klacht over jullie dekking en jullie constatering. maar ook hun sluiten uit dat het probleem in mijn toestel zit, dan zijn het dus 2 "experts"en ikzelf het eens dat het niet mijn toestel is, jullie nu ook dus dat maakt 4..

Ik sloot mijn abonnement af toen net de roaming buiteland vrij werd en ik stak het er op dat ik door de nieuwe drukte van gratis internet in het buitenland opeens HEEL slecht internet had in het buitenland, mijn vrouw kocht een buitenland bundel van tmobile en had echt overal dekking en ik echt enkel in de stad en dat structureel de hele vakantie.

Gelijk na mijn vakantie terug en gelijk een nieuwe simkaart gekregen onder het mom van "die zal wel stuk zijn" maar geen verbetering,de simkaart inmiddels meerdere keren gewisseld maar steeds voorzichtig dus stuk lijkt hij mij niet, of hij is altijd al stuk geweest? speedtest waren waardeloos maar werden ook afgeraden en na 3 x belachelijk behandeld te zijn in de shop hier op het forum hulp gezocht dus alles valt terug te lezen.

Ik HAD top dekking ontvangst van tmobile maar sinds m'n nieuwe contract duurt alles lang, laad niet, komt helemaal niet en soms is het normaal, laatst in België was het wonderbaarlijk een x goed en had ik ook eens een x iets aan mijn navigatie want m'n tomtom zegt ook steeds "verbinding telefoon verbroken"
En dan sta je weer in een file ipv een alternatieve route door te krijgen..

Het probleem kan dus overal en altijd zijn ik heb geen vast iets van daar gaat het fout, het is overal al eens fout gegaan.

Meer weet ik niet te vertellen, de concurrent zegt natuurlijk dat het aan jullie ligt en op zich hebben die gelijk want hun kaart doet het wel goed en die van mijn zoon ook maar ik was ooit ook tevreden over jullie dus het kan wel.

Als jullie het ook niet weten is het voor mij wachten tot het einde denk ik..

Marc
Trouwens nu thuis heb ik H+ ipv 4g
Krijg jou bericht met moeite binnen dus op de wifi jou beantwoord, binnenshuis is mijn tmobile dood, dat was het eerst niet maar sinds ik van apn wissel is het binnen niets meer volg mij..
T-Mobile is ernstig slecht in het terugbetalen van Klanten.

18 nov 2018 heb ik een order van €1100, 24 geannuleerd, helaas door vele mooie beloftes nog niet retour ontvangen.

Klantenservice is inmiddels K*T te noemen
Hallo Noud,

Ik heb het andere post gelezen en zie dat je idd al een poosje bezig bent ook.

Dat de klantenservice kut is durf ik gerust te beamen, en in combinatie met de medewerkers van de shop in Vlissingen en Middelburg is het enkel janken.

Nogmaals ik was altijd een zeer tevreden klant maar dat is door mijn probleem, winkelmedewerkers en de klantenservice helemaal tot nul gebracht.
Ik hoop dat Issam mij verder kan helpen.

Ik hou nog ff hoop maar ivm evt terugbetaling zal ik er alleen niet uitkomen denk ik.

Groeten Marc
Reputatie 1
heb je de simkaart al in een andere telefoon gedaan kijken hoe het dan gaat. dan kun je uitsluiten of de telefoon is of de simkaart als die alle2 goed doen dan ligt het zeker tm
kunnen je gegevens van tm over je netwerk wel goed zijn geinstalleerd in je foon omdat je aangaf dat je van abbo bent veranderd
1 foon goed
2 simkaart ?
3 tm gegevens goed geinstalleerd ?
4 probleem tm ?
Hallo,

Als u even mijn reacties van de afgelopen maanden leest ziet u dat ik ALLES al geprobeerd heb dus kom aub niet ff kort door de bocht met een 4 stappen plan..
Als het zo simpel was had ik maanden geleden al een oplossing gehad..

Reageer