Vraag

Klacht over medewerkster klantenservice

• 10 februari 2016
  • 11 reacties
  • 296 Bekeken

waar kan ik mijn klacht kwijt over onaangename medewerkster en verkeerde informatie?

11 reacties

Badge +13
Beste l.v.d.mijden Je kan/mag eventueel het hier melden zonder naam om welke medewerker het ging en wanneer de moderator je vraagt om een prive bericht met meer info kan je die info toesturen naar deze moderator.
Of via dit linkje en dat formulier invullen alleen dan kan een reactie van een medewerker wat langer op zich laten wachten.

Wat ontzettend vervellend dat je niet prettig geholpen bent dat is niet iets waar we blij mee zijn natuurlijk hopelijk kunnen de moderators je verder helpen met de juiste informatie!
Doordat er het een en ander misging bij T-Mobile belde ik de klantenservice. Ik kreeg een zeer onaangename dame aan de lijn (naam bij mij bekend) die mij vertelde dat ze niets kon doen en ik moest maar naar de winkel gaan en het daar regelen.
Het koste mij enkele uren van mijn vrije dag en parkeergeld garage terwijl in de winkel bleek dat het wel telefonisch opgelost kon worden.
Fouten worden overal gemaakt maar dat iemand van de klantenservice gaat snauwen en mij zeer onheus heeft behandeld, vind ik erg kwalijk en beschamend voor T-Mobile.
Een klacht indienen zonder de naam te noemen van de desbetreffende persoon is volkomen zinloos.
Badge +13
De naam op het forum noemen is gewoon niet netjes maar binnen 24/48 uur pakt een moderator dit topic op en deze zal jouw vragen om een prive bericht te sturen naar hem/haar met deze gegevens.
Dan word het gewoon netjes opgepakt met naam en toenaam maar dat hoeft niet open en bloot op een forum waar iedereen het lezen kan.
Maar ik ben het verder geheel met je eens dat de manier van doen niet netjes is geweest.
Bedankt voor dit bericht.
Het was ook niet de bedoeling om de naam te noemen op het forum maar wel dat het bij uw organisatie bekend wordt.
Badge +13
Hier op het forum helpen eerste mede klanten elkaar en met 24/48 uur springen de moderators bij soms bij drukte loopt dat iets op.
Tevens heb je ook klant experts die weten soms net iets meer dan de gemiddelde klant maar je kan er vanuit gaan dat alle klanten hier elkaar zo goed mogelijk proberen te helpen.
Sommige vragen of klachten daar kan een mede klant niet bij helpen en dan zijn er dus de moderators.
En dat dat zijn de echt alles wetende mensen binnen T Mobile en mochten ook zei er niet uitkomen dan gaan ze het uitzoeken.
Wel houden ze altijd de privacy van de klant en de medewerkers in acht en zullen ze die dingen vragen via prive berichten.

Ik hoop dat het forum zo iets duidelijker is?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo I.v.d.mijden,

Ik wil je allereerst van harte welkom heten op het forum! Leuk om je hier te zien. Heb je toevallig al een kijkje genomen in het voorstel topic? We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesse zijn.

Ik vind het erg jammer dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan door onze collega, dit is zeker niet de normale gang van zaken bij ons. Het is goed dat je dit bij ons aankaart, want alleen zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Bedankt hiervoor!

Is het inmiddels wel gelukt om je verzoek af te handelen? Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Laat het ons weten, we staan je graag te woord!
Ik ben nog niet benaderd en wacht ook nog steeds op een bevestigingsmail van afgelopen maandag van het bezoek in de winkel.
Wil graag mijn 269, euro terug die van de creditkaart is afgeschreven op 22 januari van de iphone 5s die nooit geleverd is.
Reputatie 2
Ik geloof dat de reactie van Issam tekenend is voor wat T-Mobile onder klantenservice verstaat: als het niet in de faalboom staat die aan de medewerkers bij de werkinstructie is verschaft zoekt de klant het maar uit. Hij gaat compleet niet in op de vraag die TS stelde. Waarmee je dus feitelijk kan concluderen dat de naam van de betreffende collega helemaal niet interessant is. Het zijn allemaal robots met dezelfde instructie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi I.v.d.mijden,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de annulering van je bestelling niet goed is gegaan via AMP. Mijn collega heeft toen de bestelling voor je geannuleerd. Je kan binnen 10 werkdagen het geld op je rekening verwachten.

Nogmaals excuses als je niet naar tevredenheid tewoord bent gestaan. Ik hoop dat hiermee je probleem wel is opgelost. Mocht je nog vragen hebben, laat het mij weten. Ik help je graag verder!
Beste Hajar,

Bedankt voor de reactie op de stopzetting van mijn bestelling en wacht geduldig af op de terugstorting van het geld.
Mijn klacht waar ik het meeste boos op ben is de onbehoorlijkheid van een collega op de klantenservice waar ik niets meer over hoor.
Dat kan toch niet?

m.vr.gr,
Loes
Reputatie 7
Badge +15
Hi Loes,

Fijn dat je nog even geduld hebt. Bedankt daarvoor! 🙂

Ik ben het met je eens dat het inderdaad niet goed is dat je niet goed geholpen bent door een van mijn collega's. Je hebt met een aantal verschillende collega's contact gehad en het is mij niet helemaal duidelijk om wie het gaat. Zou je mij een privébericht willen sturen hierover? Ik wil de feedback namelijk graag doorzetten naar mijn collega, van feedback kunnen we namelijk alleen maar beter worden!

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer