Beantwoord

Klacht over service in T-Shop

Geachte,

Ik wilde alleen even een klacht melden. Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt inclusief de aanschaf van een nieuw toestel. Nu vond ik de verkoopster al aardig 'agressief' (Winkelcentrum Woensel, Eindhoven) maar toen ik ontdekte dat er mij, terwijl ik dit expliciet afgewezen heb, een verzekering was 'aangesmeerd' begon ik toch spijt te krijgen van mijn keuze om bij T-Mobile te blijven. Ik geloof niet dat dit slechts een foutje was, zeker omdat ik, nogmaals, heel expliciet heb geweigerd om de verzekering af te sluiten.

Nu moet ik tot mijn irritatie contact gaan opnemen met een derde partij, ACE, die slecht bereikbaar is. Ik moet een incasso stop gaan zetten en veelvuldig gaan bellen. Dit kost mij tijd en energie, en doet mij vooral een nare smaak opleveren bij mijn keuze voor T-Mobile te kiezen.

Ik zou graag zien dat jullie voorkomen dat verkopers, wellicht onder druk om targets te halen, dit soort trucjes uithalen om mij iets aan te smeren. Als consument heb ik de keuze uit een hoop aanbieders die hetzelfde kunnen als T-Mobile, dat zou beloond moeten worden, niet bestraft.

Mvg,

Daniel
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 11:48

Hey Daniel,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic bent gestart.

Erg vervelend om te lezen dat je op deze agressieve manier je abonnement hebt verlengd. Ik vind het ook heel vervelend om te horen dat je nu een toestelverzekering hebt waar je niet om had gevraagd. Onze excuses hiervoor! Helaas kunnen wij deze niet voor je stopzetten, was je hier zelf al mee bezig geweest of was het toevallig al gelukt? Meer informatie over het opzeggen hiervan kun je ook terug vinden op deze pagina.

Ik heb jouw bericht in ieder geval als feedback doorgezet naar de T-Shop. Verder is het natuurlijk vervelend dat dit jouw tijd en moeite gaat kosten. Helaas kan ik die twee dingen niet voor je aanvullen maar je belminuten natuurlijk wel. Omdat je aangeeft dat je veel moet bellen hiervoor heb ik 100 belminuten voor je toegevoegd. Hopelijk verzacht dit de pijn een beetje maar ik kan mij voorstellen dat dit de frustratie niet wegneemt.

Nogmaals onze excuses hiervoor Daniel. Wil je het laten weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Daniel,

Welkom op het T-Mobile Forum, goed dat je hier een topic bent gestart.

Erg vervelend om te lezen dat je op deze agressieve manier je abonnement hebt verlengd. Ik vind het ook heel vervelend om te horen dat je nu een toestelverzekering hebt waar je niet om had gevraagd. Onze excuses hiervoor! Helaas kunnen wij deze niet voor je stopzetten, was je hier zelf al mee bezig geweest of was het toevallig al gelukt? Meer informatie over het opzeggen hiervan kun je ook terug vinden op deze pagina.

Ik heb jouw bericht in ieder geval als feedback doorgezet naar de T-Shop. Verder is het natuurlijk vervelend dat dit jouw tijd en moeite gaat kosten. Helaas kan ik die twee dingen niet voor je aanvullen maar je belminuten natuurlijk wel. Omdat je aangeeft dat je veel moet bellen hiervoor heb ik 100 belminuten voor je toegevoegd. Hopelijk verzacht dit de pijn een beetje maar ik kan mij voorstellen dat dit de frustratie niet wegneemt.

Nogmaals onze excuses hiervoor Daniel. Wil je het laten weten als we verder nog iets voor je kunnen doen?

Reageer