Beantwoord

Klacht over verlengen abonnement

• 7 maart 2016
  • 1 reactie
  • 248 Bekeken

Beste medewerker van T mobile,

Zojuist wilde ik mijn abonnement verlengen. Na eerder contact gehad te hebben via de telefoon wilde ik even nadenken over het aanbod. Afgelopen zaterdag speciaal naar Tiel gereden om daar mijn abonnement te verlengen. Vriendelijk geholpen door de jongeman, maar hij gaf aan niet de aanbieding te kunnen geven die ik telefonisch had gekregen. Vond dit vreemd, want dacht ik ben nu toch bij T Mobile. Maar vond dit prima en zei ook dan bel ik volgende week wel even.
Zojuist gebeld en een vriendelijke dame aan de telefoon gehad en die wilde het abonnement verlengen alleen werd verteld dat per vandaag de toestelprijs omhoog is gegaan en ik nu dus €49,95 extra voor het toestel moet betalen. Er kan niets aan gedaan worden. Ik krijg bereikbaarheidskorting i.v.m. slecht bereik in mijn woonplaats en 2 euro korting omdat ik al langer klant ben. Daar ben ik tevreden over, maar omdat jullie als T mobile niet 1 systeem gebruiken (wat ik als klant van T mobile wel verwacht) en dus zaterdag niet mijn abonnement heb verlengd (ook niet op gewezen werd dat de toestelprijs omhoog gaat) moet ik nu €49,95 betalen.

Dat versta ik niet onder service!

Met vriendelijke groet,

Eline
icon

Beste antwoord door Amy 8 maart 2016, 10:38

Hey Eline,

Ik snap je frustratie Eline, en ik ben net direct in ons systeem gedoken om de situatie te bekijken. Ik zie dat je op 26 februari inderdaad een aanbod hebt gehad van onze Sales-afdeling. Ik vind het vervelend om te zien dat je naar de shop bent geweest én telefonisch contact hebt gehad hierover zonder dat er echt iets uit is gekomen.

Nou zou ik je graag beter nieuws geven maar de prijzen kunnen inderdaad worden aangepast. Soms gebeurd dit zelfs dagelijks. Het is natuurlijk flink balen dat jouw aanbod nu verhoogd is maar we kunnen daar helaas niets aan doen. Wel zie ik dat jouw abonnement nog tot half mei loopt. Je zou in dit geval nog even kunnen wachten met verlengen. Wie weet komt er binnenkort nog een leuke actie, helaas weten wij daar verder ook niets concreets over.

Ik hoop dat we je alsnog zo ver kunnen krijgen dat je weer verlengd bij ons! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt of als we je nog ergens bij kunnen helpen? :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Eline,

Ik snap je frustratie Eline, en ik ben net direct in ons systeem gedoken om de situatie te bekijken. Ik zie dat je op 26 februari inderdaad een aanbod hebt gehad van onze Sales-afdeling. Ik vind het vervelend om te zien dat je naar de shop bent geweest én telefonisch contact hebt gehad hierover zonder dat er echt iets uit is gekomen.

Nou zou ik je graag beter nieuws geven maar de prijzen kunnen inderdaad worden aangepast. Soms gebeurd dit zelfs dagelijks. Het is natuurlijk flink balen dat jouw aanbod nu verhoogd is maar we kunnen daar helaas niets aan doen. Wel zie ik dat jouw abonnement nog tot half mei loopt. Je zou in dit geval nog even kunnen wachten met verlengen. Wie weet komt er binnenkort nog een leuke actie, helaas weten wij daar verder ook niets concreets over.

Ik hoop dat we je alsnog zo ver kunnen krijgen dat je weer verlengd bij ons! Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt of als we je nog ergens bij kunnen helpen? :8

Reageer