Beantwoord

Klacht T-mobile shop Den Bosch (pensmarkt)

• 5 maart 2018
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

Beste,

Een tijd geleden samen met mijn vriendin geweest in de T-mobile shop in Breda om een nieuwe screen protector te laten zetten op haar telefoon. Wij zijn hier meteen en super geholpen zonder poespas.

Helaas moest er een nieuwe screen protector komen op de telefoon van mijn vriendin, dus wij gingen vandaag naar de T-mobile shop (Pensmarkt 13-15). Hier aangekomen, kregen we meteen te horen dat de manager (welke niet aanwezig was en ik de naam niet van te horen kreeg) de regel heeft ingevoerd dat er in deze shop geen screen protectors meer door medewerkers op telefoons van klanten gezet mag worden. Dit doordat er blijkbaar te veel mensen werkten in de desbetreffende T-Mobile shop die de protectors er niet goed op konden zetten (de winkel is er voor service van de klant, dus zorg dat je mensen goed opgeleid worden? )

Ik heb vervolgens met 3 medewerkers moeten praten (Noah, Kevin en assistent manager Tim), omdat ik het niet eens was met de gegeven optie, omdat ze een aantal jaar geleden het hier gewoon ook nog deden - en het in Breda zonder problemen hebben gedaan. Ik heb ook gevraagd of dat Tim voor mij met de klantenSERVICE wilde bellen, omdat hij zei dat hij in zijn mogelijkheden beperkt was. Uiteindelijk kwam het er op neer dat assistent manager Tim niets voor ons wilde doen; hij wilde ons niet helpen én de klantenservice niet bellen. Dit allen omdat hij het niet mag van zijn manager (waarom ben je dan assistent manager??). Ik wilde graag de naam hebben van de manager die deze regel ingevoerd had, zodat ik weet wie dit verzonnen heeft en ook waarom hier het niet gedaan wordt en in Breda wel? Echter wilde de assistent manager Tim ons deze niet geven.

Uiteindelijk na enige discussie, waarin beiden Tim en Kevin zeiden dat ze de screen protector wel kunnen vervangen, maar niet mochten, draaide assistent manager Tim zijn rug naar ons toe en liep naar achter. Vervolgens zijn wij door de medewerkers de deur gewezen, omdat zij toch niets meer voor ons konden doen.

Ik vind dit persoonlijk een zeer slechte service en daarnaast was de klantvriendelijkheid en professionaliteit van de medewerker(s) ver te zoeken. Graag verneem ik dan ook, waarom er in deze winkel geen service geboden wordt w.b. het vervangen van screen protectors en wat hier aan gedaan kan worden. Mijn vriendin en ik zijn beiden al jaren abonnee van T-mobile en verwachten dan ook wel een klein beetje service c.q. klantvriendelijkheid in de T-mobile shop (Den Bosch) als hier om gevraagd wordt.

Mvgr,

Dennis
icon

Beste antwoord door Hajar 7 maart 2018, 08:40

Hi Dennis,

Dankjewel voor het delen van je verhaal! Jammer dat je dit hebt ervaren als slechte service, want ik weet zeker dat dat niet de bedoeling was van mijn collega's. Het plakken van een screenprotector hoort niet bij de werkzaamheden van een T-Shop medewerker. Zoals mijn collega in de Shop ook heeft aangegeven is niet iedereen daar even goed in. Daarnaast zit er ook geen garantie op het plakken van screenprotectors dus mocht het verkeerd gaan dan is dat volledig op eigen risico. Daarom is er besloten dat medewerkers geen screenprotectors meer plakken.

Ik ben er zelf ook slecht in, maar gelukkig heb ik een kennis die heel precies te werk gaat en hem perfect heeft opgeplakt. Dus ik hoop dat er iemand in je omgeving is die er wel goed in is! Of misschien kun je terecht in een ander telecom winkel.

Als je nog andere vragen hebt of als ik nog iets kan doen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Dankjewel voor het delen van je verhaal! Jammer dat je dit hebt ervaren als slechte service, want ik weet zeker dat dat niet de bedoeling was van mijn collega's. Het plakken van een screenprotector hoort niet bij de werkzaamheden van een T-Shop medewerker. Zoals mijn collega in de Shop ook heeft aangegeven is niet iedereen daar even goed in. Daarnaast zit er ook geen garantie op het plakken van screenprotectors dus mocht het verkeerd gaan dan is dat volledig op eigen risico. Daarom is er besloten dat medewerkers geen screenprotectors meer plakken.

Ik ben er zelf ook slecht in, maar gelukkig heb ik een kennis die heel precies te werk gaat en hem perfect heeft opgeplakt. Dus ik hoop dat er iemand in je omgeving is die er wel goed in is! Of misschien kun je terecht in een ander telecom winkel.

Als je nog andere vragen hebt of als ik nog iets kan doen, laat het mij weten!

Reageer