Beantwoord

Klacht vergeven nummer

• 7 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 1735 Bekeken

T-mobile heeft perongeluk mijn telefoonnummer vergeven aan iemand anders. Vanaf zaterdagmiddag was ik plotseling niet meer aangemeld bij het netwerk en was whatsapp afgesloten. Dit gebeurde zaterdag rond 17.00 uur. voordat ik erachter kwam wat er allemaal aan de hand was, was de klantenservice niet meer bereikbaar en is het probleem maandag om 1 uur pas opgelost.

Ik ben 2 dagen onbereikbaar geweest omdat mijn sim niet meer werkte en hierdoor niet kon bellen of whatsappen. Verder heeft de persoon die mijn nummer kreeg al mijn berichten binnen gekregen van de mensen die dachten mij te appen. Deze berichten zijn uiteraard privé.

Ik zou graag een compensatie ontvangen van T-mobile door deze slordige fout die niet meteen opgelost werd omdat het 'weekend' was en mijn privacy nogal geschonden heeft.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 augustus 2019, 12:25

Hi @jyttegroeneveld

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat er wat mis is gegaan bij de sim swap. Ik zie dat het inmiddels is gecorrigeerd en dus heb ik uit coulance 5 euro vergoeding toegevoegd aan je factuur. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Excuses voor hoe het is gelopen da is namelijk niet de normale gang van zaken bij ons! Ik heb ook een melding gemaakt van deze fout en wij nemen het heel serieus en zullen het zorgvuldig in behandeling nemen. Er zal contact met je worden opgenomen door een andere afdeling om je op de hoogte te houden.

Nogmaals excuses en mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @jyttegroeneveld

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat er wat mis is gegaan bij de sim swap. Ik zie dat het inmiddels is gecorrigeerd en dus heb ik uit coulance 5 euro vergoeding toegevoegd aan je factuur. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Excuses voor hoe het is gelopen da is namelijk niet de normale gang van zaken bij ons! Ik heb ook een melding gemaakt van deze fout en wij nemen het heel serieus en zullen het zorgvuldig in behandeling nemen. Er zal contact met je worden opgenomen door een andere afdeling om je op de hoogte te houden.

Nogmaals excuses en mocht je nog andere vragen hebben, laat het mij weten!
Hi Hajar,

ik vind een vergoeding van 5 euro wat weinig voor de last die ik ervan ervaren heb.

De klantenservice kon het zaterdag niet oplossen waardoor ik tot maandag moest wachten. Ik vind het met name een ernstige zaak dat iemand anders mijn berichten binnen kreeg wat privé is. Door deze fout was er geen mogelijkheid om bereikbaar te zijn. Nu is er niks gebeurd maar stel dat dat wel was gebeurd...

Ik hoop toch wel dat jullie iets meer kunnen bieden dan 5 euro.

Mvg,

Jytte Groeneveld
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @jyttegroeneveld,

Voor een storing die langer duurt dan 12 heb je recht op een vergoeding van 1/30 van je maandbedrag. Verder staat er nog dat er contact met je word opgenomen met je door de juiste afdeling. @Hajar kan een hoop voor je doen maar in dit geval moest ze het even uit handen geven.
Dit noem ik geen storing meer, meer prutswerk van de bovenste plank, je nummer kapen en prive gegevens op straat gooien.
Inderdaad een beetje onzinverhaal om dit een storing te noemen. Als smartengeld kan je twee ijsjes kopen voor die 5€.
Al vind ik dat de topicstarter wel heel erg op meer geld uit is.
Misschien was het beter geweest van tmobile om als gebaar een bosje bloemen te sturen, want het is een behoorlijk grove fout.

Reageer