Vraag

Klacht Xperia Z

Goede middag,

Al 2 keer heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice van T-mobile om mijn klachten kenbaar te maken maar
tot op heden heb ik hier nog geen reactie op gehad. Mijn laatste mail ik heb ik verzonden op 22 september.

Mijn toestel is al 2x gerepareerd met voor dezelfde klacht. (het niet werken van de interne luidspreker)
Dit is na de 2e keer opgelost.

Nu na een aantal maanden zijn er weer tal van klachten bijgekomen.

De externe luidspreker is zeer zacht en bijna niet te horen.
Regelmatig kan ik niet bellen, dat wil zeggen ik hoor niets maar zie de gesprek teller wel lopen.
De telefoon loopt geregeld vast of app's sluiten zichzelf af. Regelmatig herstarten van de telefoon
is geen uitzondering.
Foto's die worden gedownload uit email of bijvoorbeeld van internet zijn niet meer terug te vinden
op de telefoon wel word er een melding gemaakt dat de foto gedownload is.
Regelmatig heb ik geen bereik, zowel binnenshuis als buitenshuis. En dit in Tilburg.
Vaak heb ik geen internet bereik 3g of 4g is zeer vaak niet beschikbaar en als dit wel is dan nog
heb ik niet altijd internettoegang.

Vaak als ik iemand bel dan hoor ik alleen gekraak en wat het meest lijkt op een robotstem. Dit is vaak
na 1 of 2 keer terug bellen weer opgelost

2 weken geleden kreeg ik een sms dat ik nog maar 300mb over had en deze was na 1 dag al verbruikt
en dit terwijl ik die dag alleen op wifi heb gezeten. De accu werkte die dagen ook slecht wat er voor
zorgde dat ik nog geen halve dag met de accu kon doen. Dit was nadat ik de telefoon voor de zoveelste
keer weer terug had gezet naar de fabrieksinstellingen.

Gisteren liep de telefoon weer vast en kon ik zelfs de telefoon niet meer uitzetten. Dit werkte pas weer
na een paar minuten de uit knop te hebben ingedrukt.

In de bijna 12 jaar dat ik klant bij jullie ben heb ik nog nooit zo'n slechte telefoon gehad met zoveel gebreken.
En het feit dat er niet gereageerd word op mijn klachten maakt het nog erger.

Ik hoop dat er dit keer naar een passende oplossing word gezocht.

In afwachten (op nu wel een reactie)

M.v.g. Martijn van Opstal

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Martijn,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt hebben. Graag kijk ik met je mee wat wij hierin voor je kunnen betekenen. Zou je mij daarom in een privébericht je 06-nummer en ter controle je adres en geboortedatum willen sturen?

Ik wacht je bericht af!

Reageer