Beantwoord

Klachten .

• 25 februari 2015
  • 2 reacties
  • 422 Bekeken

Goedenavond. Ik ben een vrouw van 73 jaar, heb altijd met plezier gebruik gemaakt van jullie prepaid service.
Ben naar de Tmobile winkel gegaan om te vragen hoe het kan dat er zomaar een bedrag van 15 euro (maand geleden) was verdwenen en 6 Febr weer een bedrag van 10 euro. na veel gepraat zou ik die 10 e terugkrijgen.
Maar ze hebben me zo omgepraat dat ik een abonnement nam. Getekend dus. Als ik via email had dit had gedaan had ik een opzegtermijn van 2 weken gehad. Ik sta er nu op dat ik mijn abonnement wil opzeggen.
Ik bel nauwelijks omdat ik veel thuis ben , mijn kinderen zijn boos omdat ik me zo om te tuin heb laten leiden.
Over aansluitkosten is toen ook helemaal niets gezegd,Ik verwacht van T mobile dat dit wordt teruggedraaid zodat ik gewoon weer prepaid kan bellen. vriendelijk gegroet, mevr.Koopmans
icon

Beste antwoord door Rosan1 25 februari 2015, 19:48

Beste mevr Koopmans wat een nare situatie zo zeg...
Het zou kunnen dat je sms'en oid krijgt van een betaalde dienst dat zou u kunnen controleren op www.payinfo.nl
En idd als je iets online op een site afsluit is er een bedenk tijd van 14 dagen.
Verder is een vraag voor de moderators en die zullen je vraag/klacht met enkele dagen oppakken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste mevr Koopmans wat een nare situatie zo zeg...
Het zou kunnen dat je sms'en oid krijgt van een betaalde dienst dat zou u kunnen controleren op www.payinfo.nl
En idd als je iets online op een site afsluit is er een bedenk tijd van 14 dagen.
Verder is een vraag voor de moderators en die zullen je vraag/klacht met enkele dagen oppakken.
Reputatie 6
Badge +16
@Koopmans73

Mijn excuses voor de late reactie.

Ik zie dat je per e-mail de pagina hebt ontvangen waarin je jouw klacht kenbaar kan maken. Er is tot nog toe geen klacht bij ons binnengekomen.

Zoals Rosan1 aangaf heb je alleen online en telefonisch een bedenktijd. Als je een contract afsluit in één van onze T-Mobile Shops dan kunnen wij deze helaas niet vroegtijdig beëindigen. Bij het Stel Samen & Stel Bij prijsplan kan je gelukkig wel elke maand je bundels aanpassen. Als je geen gebruik wilt maken van de beschikbare belminuten dan kan je jouw belbundel deactiveren zodat je alleen nog maar gebruik maakt van het Startabonnement waarbij je in Nederland en in de EU onbeperkt kan sms'en en onbeperkt kan internetten tegen een lagere snelheid. Daarnaast kan je met het Startabonnement ook gratis gebeld worden in de EU.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. We helpen je graag verder!

Reageer