Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

• Weet de weg
  • 59 reacties
In principe schrijf ik een bericht als dit liever direct naar T-Mobile, aangezien ik een bedrijf het liefst eerst de kans geef problemen af te handelen alvorens hiermee in de openbaarheidt te treden. Gezien de omstandigheden heb ik besloten deze kwestie toch ook maar hier te plaatsen.

Het afgelopen jaar heb ik een bijna eindeloze wachtlijst aan klachten gehad, die allen betrekking hadden op de primaire en secundaire diensten van T-Mobile, en de afhandeling van deze klachten.
De problemen die ik had, hadden betrekking op mobiel internet (werkte vaak niet), Mobile TV (werkte praktisch nooit), sms-notificatie bij nieuwe factuur (werkt al anderhalf jaar niet meer), bestellingen van T-Mobile Extra (doen er soms maanden over); en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan.

Ik heb het als bijzonder frustrerend ervaren dat er voor de meest eenvoudige problemen in drie maanden tijd geen oplossing kan worden gevonden, terugbelafspraken keer op keer op keer niet worden nagekomen, medewerkers je snelheidstests uit laten voeren op verschillende locaties en vervolgens nooit terugbellen, je vertellen dat er een storing in het systeem is (wat later niet waar blijkt te zijn), de verbinding verbreken, je twintig minuten in de wacht laten staan of totaal en absoluut geen kennis van zaken hebben (meer dan eens heb ik een klantenservicemedewerker door de T-Mobile website moeten loodsen).

Veel van mijn problemen zijn inmiddels opgelost. Het wrange hieraan vind ik echter dat het tot stand komen van deze oplossingen op geen

This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Ik herken dit probleem.

Ik werd in juli opgebeld en werd verteld over de overname van Orange. T-Mobile bood me een contract aan met een toestel en wat mooie praatjes.

Wat me tegen viel was dat Orange-to-Orange, een fijne service van Orange, niet meer voorkwam in mijn abonnement omdat T-Mobile blijkbaar alleen de naam en klanten overnam van Orange. Wat ze mij konden aanbieden was een MyFaves abonnement.
Hierin had ik geen interesse en heb een Flex abonnement met de teleurstelling maar geaccepteerd.

Het gezeur begon al toen tijdens mijn zomerse vakantie het toestel afgeleverd werd. Ik ben thuiswonend en had mijn moeder er al over verteld dat er een nieuw toestel zou komen voor mij en of ze daar even naar wilde kijken. Bij het afsluiten van mijn nieuwe contract gaf de klantenservice door dat ik een HTC Diamond Touch zou krijgen. Toestel dat opgestuurd werd heette Compact IV. Dus die heb ik retour laten sturen omdat het niet het toestel was wat ze mij vertelde. Tenminste, dat dacht ik omdat ik immers in het buitenland verbleef op dat moment en geen zicht had op het toestel hoe hij eruit zag. Later bleek dat het wel het juiste toestel was toegezonden. Wat ik dan niet snap is waarom ze door de telefoon niet even konden melden dat het toestel in hun collectie zo heette.

Maar goed, ik ben geen mierenne...r en heb er verder ook niet moeilijk over gedaan. Half september zou dan de overstap komen om van mijn Orange pakket over te stappen op een T-mobile pakket. Simkaartje omwisselen zodra de oude het niet meer doet, jullie kennen de procedure. Heb vervolgens bijna 2 maanden lopen bellen met de klantenservice wanneer nou eens eindelijk mijn huidige telefoon nummer omgezet werd naar dat nieuwe simkaartje.

De eerste wist niet wat er precies aan de hand was maar beloofde me dezelfde dag nog terug te bellen. Vervolgens heb ik 3 dagen gewacht en zelf maar weer gebeld. Beleefd gevraagd waarom ik niet terug gebeld ben en of deze persoon mij dan misschien verder kon helpen. De medewerker van de klantenservice bood de excuses aan van het bedrijf en ging er direct achteraan en zou mij de volgende dag terug bellen.

Dit heb ik een goeie 3 weken volgehouden. Wachten op terug bellen, zelf maar bellen, excuses aanvaarden en wederom weer wachten tot ik terug gebeld zou worden.

Na die 3 weken kreeg ik dan eindelijk te horen wat de "oorzaak" van het probleem was. Er was iets mis gegaan met de migratie van de orange klanten en ik was niet de enige. Prima, maar dat is voor mij nog geen oplossing. Meneer zou erachteraan gaan en mij de volgende dag "terug bellen" met een datum dat ik mijn huidige nummer weer kon gebruiken. Wederom geen telefoontje en mijn geduld raakte echter op.

Toch besloot ik om een week te wachten voor ik terug zou bellen. In deze week kreeg ik een factuur van T-Mobile. Of ik even 0,75 euro wilde overmaken voor het toestel wat ik 1 dag in mijn bezit heb gehad. Dat toestel dat ik terug heb gestuurd omdat ik ervan uitging dat het een ander toestel was. Had dat simkaartje niet eens aangeraakt, want ik zat immers in het buitenland.

Belachelijk was het antwoord van een medewerkster en ze zou het recht zetten met een creditnota. Meteen gevraagd hoe het nou staat met het nummer omzetten. Zij was de eerste van de 7 voorgaande die meteen al een stuk [i]ge
Reputatie 2
Zou wel eens willen weten wat de T-mobile policy is betreffende follow-up/terugbellen.
Heb sinds een half jaar een probleem met een tweede spookabonnement op mijn naam waardoor er nu elke maand nogmaals kosten afgeschreven worden van mijn rekening (na enig uitzoek werk bleek dat Tmobile mijn tijdelijke nummerbehoud SIM na een paar maanden opnieuw actief gemaakt heeft, en daarvoor de kosten afschrijft). Nu gaat het met hier niet om dit probleem dat nog immer niet opgelost is helaas, maar om de beloftes om terug te bellen. Ik begrijp heel goed dat niet alle problemen direct aan de lijn opgelost kunnen worden. Maar als er dan aangegeven wordt dat er terug gebeld zal worden vind ik het wel normaal als dit ook echt gebeurdt. Helaas moet ik constateren dat dit nimmer gebeurd.
Het is een vicieuze cirkel aan het worden. Ik maar weer eens bellen wat de status is betreffende het oplossen van mijn probleem, het hele verhaal voor de zoveelste keer opnieuw uitleggen. Doorverbonden worden met het risico weer vooraan in de wachtrij van de klantenservice te belanden, en uiteindelijk iemand aan de lijn krijgen die het uit gaat zoeken en me terug zal bellen. Wat vervolgens dus weer niet gedaan wordt, en dat neem ik T-mobile toch wel kwalijk...
Absoluut.
De meest absurde keer in mijn geval was nog wel die keer dat ik maar liefst een uur (!) in de wacht stond. Normaal gesproken zou ik hebben opgehangen, maar ik had al enkele keren eerder proberen te bellen, waarbij de wachttijden vergelijkbaar waren.
Uiteindelijk kreeg ik een medewerker aan de lijn die me de opdracht gaf een snelheidstest te doen voor mobiel internet in vijf verschillende steden in Nederland.
Toevallig reis ik als student vrij veel met de trein, en dus heb ik braaf met pen en papier, op vijf verschillende stations, deze snelheidstest gedaan, heb alle gegevens genoteerd en op aanraden van de klantenservicemedewerker deze gegevens in mijn portemonnee bewaard (voor als hij terug zou bellen).
De afspraak was dat hij de woensdag n
Reputatie 2
Wat een ervaringen zeg! Da's inderdaad niet prettig.

Zelf heb ik juist best goede ervaringen met de klantenservice. Nou heb ik ze gelukkig niet h
T-Mobile Klantenservice is bedoeld om op een snelle manier antwoord op je vragen te krijgen. Indien het nodig is dan kan een medewerker afspreken om je op een later tijdstip terug te bellen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat dit wordt gedaan. Er kunnen zich natuurlijk altijd omstandigheden voordoen waardoor een medewerker haar of zijn afspraak niet na kan komen. Dit zou echter alleen om een gering aantal incidenten mogen gaan.
Je kunt telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, maar het is natuurlijk ook mogelijk om contact op te nemen via e-mail. Wellicht dat T-Mobile in de toekomst ook nog andere manieren aan gaat bieden om vragen te stellen. De doelstelling van T-Mobile is dat er zoveel mogelijk klanten in
Reputatie 2
Er kunnen zich natuurlijk altijd omstandigheden voordoen waardoor een medewerker haar of zijn afspraak niet na kan komen. Dit zou echter alleen om een gering aantal incidenten mogen gaan.

Je kunt telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, maar het is natuurlijk ook mogelijk om contact op te nemen via e-mail.

Helaas lijkt het erop dat al deze incidenten dan bij een paar klanten terecht komen...
Voor de duidelijkheid, het gaat om meerdere afdelingen/medewerkers waar ik door opgebeld zou worden.

Helaas is mijn probleem per email nog lastiger uit te leggen dan per telefoon. Ik heb inmiddels besloten dat ik de aangetekende brief, en bij geen reactie daarop, de geschillencommisie route ga volgen. Jammer dat het zover moet komen, maar na de uren die ik er inmiddels in gestopt hebt ga ik niet nog een keer mijn tijd verdoen via de telefoon. Aan mijn geduld komt ook een keer een einde.
Reputatie 2
[QUOTE=Vico5706;665369]Maar ik zoek dan wel de rustige momenten uit om te bellen; zoals op maandagochtend ofzo. Dan heb je echt vrij snel iemand aan de lijn.

Het helpt bijvoorbeeld
@herbs. Je kunt alle vragen via e-mail stellen. De medewerkers van het e-mailteam zullen proberen om telefonisch contact met je op te nemen zodat je de mogelijkheid hebt om een en ander toe te lichten.
Wat betreft het terug gebeld worden; als medewerkers je de toezegging doen om je terug te bellen dienen zij deze na te komen. Dat dit in jouw geval niet is gebeurd is erg vervelend en zeker niet dienstverlening die T-Mobile nastreeft.
Reputatie 2
@herbs. Je kunt alle vragen via e-mail stellen. De medewerkers van het e-mailteam zullen proberen om telefonisch contact met je op te nemen zodat je de mogelijkheid hebt om een en ander toe te lichten.

Dan zullen we dat nog een keer proberen, moet het verhaal toch op papier gaan zetten.
Reputatie 2
Beste Anne Marie,

Als moderator zijnde, begrijp ik best dat je je werk probeert te doen... Doch kan ik me volledig aansluiten bij de voornoemde mensen die hun verhaal gedaan hebben voor wat betreft de T-mobile diensten; terugbelverzoeken, toezeggingen, nummerbehoud en ga zo maar door. Ik heb niet de behoefte om lange verhalen te typen, ik heb immers al een aardig dossier opgebouwd aan correspondentie en personen met wie ik gesproken heb... Desalniettemin wilde ik toch wel reageren op jouw opmerking. Een andere soort reactie op alles kan ook eigenlijk, aangezien je in dat geval niet de belangen van je werkgever zou behartigen..
Je kunt telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, maar het is natuurlijk ook mogelijk om contact op te nemen via e-mail.

Beste Anne-Marie,

Ik stel je reactie op prijs. Echter, ik heb ook al twee keer een klacht via e-mail ingediend. Op de eerste kreeg ik, na anderhalve maand, het volgende antwoord:

Geachte heer/mevrouw,

Uw e-mailbericht is langer dan twee weken geleden door ons systeem ontvangen. Helaas is uw bericht door een fout in het systeem niet eerder dan vandaag bij de medewerkers van T-Mobile Klantenservice terechtgekomen.

In het geval dat uw vraag nog niet is beantwoord of uw klacht nog niet is opgelost, verzoeken wij u dit aan te geven in een reactie op dit e-mailbericht. Als uw e-mailbericht niet meer beantwoord hoeft te worden, hoeft u uiteraard niet te reageren.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

De tweede keer kreeg ik enkel een ontvangstbevestiging, samen met het bericht dat het beantwoorden langer kon duren dan normaal. Die ontvangstbevestiging dateert van 11 december 2008, dus daar verwacht ik ook geen antwoord meer op.
In de T-Mobile Shop wordt ik over het algemeen nog wel vriendelijk te woord gestaan, maar ze kunnen daar ook niet meer doen dan een factuurkorting geven (wat absoluut klantvriendelijk is - bij de meeste provider-winkels kan dit niet -, maar het probleem niet oplost).
Dan zou ik voor de twintigste keer kunnen bellen inderdaad.. maar gezien het feit dat de belangrijkste problemen inmiddels door mezelf zijn opgelost, en met de kleine problemen heb leren leven, negeer ik de ongemakken maar gewoon.

Ten slotte wil ik nog opmerken dat ik begrijp dat dit niet het serviceniveau is dat T-Mobile nastreeft. Ik ben al jaren klant, vanwege de altijd bijzonder klantvriendelijke instelling van T-Mobile. Ik heb zelfs een hele tijd bij "de concurrent" gewerkt, maar belde destijds ook, als enige, met T-Mobile, alle personeelsaanbiedingen ten spijt, omdat ik vertrouwen had in T-Mobile.
Ik begin me echter hoe langer hoe meer af te vragen of ik nog mee ga maken dat de klantenservice zijn zaken weer op orde heeft. Zo lang ik nog niet contractsvrij ben, blijf ik in elk geval hopen!

Alle posters hier in elk geval veel succes met het oplossen van de problemen!
Reputatie 2
Wat betreft het terug gebeld worden; als medewerkers je de toezegging doen om je terug te bellen dienen zij deze na te komen. Dat dit in jouw geval niet is gebeurd is erg vervelend en zeker niet dienstverlening die T-Mobile nastreeft.

Begrijpelijk dat T-Mobile een bepaald streven heeft, maar als ik na een half jaar nog geen 1x ben terug gebeld door de medewerkers die mij dat beloofde vraag ik me toch af waarom dit dan toch iedere keer weer beloofd wordt.

De hoop heeft een grens waar het ophoudt. Hopelijk ga ik dat moment niet meemaken.
Reputatie 2
De klanten service via de telefoon is niet het enige wat niet goed gaat. Ik heb mijn telefoon al voor de 6de keer binnen 3,5 maanden weggebracht ter reparatie. Dit 4 keer voor een te snel leeglopende batterij en nu voor de 2e keer, omdat er door de laatste reparatie allemaal stof achter het scherm zat. Telkens het zelfde verhaal, we kunnen er zelf niks aan doen de reparatie gebeurd door een extern bedrijf. Ga je moeilijk doen omdat je bij hun een contract hebt en dathet probleem bij hun ligt, wordt er gezegd: dan neem je hem maar mee naar huis. De enigste optie die ze mij overlaten is opsturen. Bij de 4de keer opsturen voor een te snel leeglopende batterij is er mij verteld dat als er daarna weer problemen zouden zijn dat mijn telefoon niet meer opgestuurd zou worden. Maar helaas, ze noemen het stof achter het scherm een ander probleem. Veel exuses maar geen echte oplossing vanaf t-mobile. Ik vind het weleens tijd dat hun iets voor mij doen. Ik ben inmiddels keer geweest om mijn telefoon te halen en te brengen, hierbij de helf van de keren een wachtijd van 20 min tot zelfs 90 min. En alleen maar woorden en daden. Bel ik de klantenservice om een klacht in te dienen, zeggen ze dat ik het via de site kan mailen. zoek ik het op, staat er dat ik voor een klacht moet bellen, weer het verhaal uitleggen, wordt er gezegd dat het alleen via de site kan. ????ik zou niet weten waar??
Ik vind t-mobile een bedrijf van veel woorden maar geen daden.
[modbreekt] @Sab122. Ik heb je bericht verwijderd omdat je zelf al een nieuwe discussie bent gestart over dit onderwerp onder de naam 'Lost and Stolen regeling'. [/modbreekt]
Reputatie 2
Ik wil me aansluiten bij je menig.Ook ik heb t-mobile vroeger BEN bij iedereen aan zitten prijzen. Klantenservice was altijd perfect.
In nov. 2008 had ik de klantenservice nodig. Ik dacht dat ik bij een ander bedrijf terecht was gekomen. Ik werd gewoon ronduit onbeschoft behandeld door mensen die totaal geen verstand van telefonie/abonnementen hebben. Of ik haar niet in de rede wilde vallen ik moest mijn mond houden...........
Toen maar een klachten brief daar werd eerst helemaal niet op gereageerd later werd ik met een telefoontje afgewimpeld, met als laatste opmerking dat het nu opgelost was. Terwijl het voor mij helemaal geen oplossing was toen werd het stil en werd de hoorn er op gegooid. En geloof me ik spreek altijd met 2 woorden en zal nooit vloeken of iemand uitschelden.Ondertussen voor mijn zoon een prepaid telefoon gekocht met 15 euro bel tegoed dat wil zeggen 5 euro die andere 10 kun je naar fluiten. Die punten waar je de andere 10 mee kan kopen in de shop komen gewoon niet.En de klantenservice die heeft weer service 0,0.
Ik schaam mij voor mijn vertrouwde T-mobile die ik altijd hoog heb gehouden.

een zeer teleurgestelde klant met 1 abo en 2 prepaid toestellen in het gezin
Reputatie 3
@fflip
Als je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, adviseer ik je opnieuw te reageren. Je kunt ons laten weten wat er niet goed gegaan is en welke actie je van T-Mobile verwacht.

Voor wat betreft de toekenning van de 180 T-Mobile Speciaal-punten verwijs ik je naar de discussie hierover: http://admin.t-mobile.forum.pocketinfo.nl/showthread.php?p=671798#post671798
Reputatie 2
@fflip
Als je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, adviseer ik je opnieuw te reageren. Je kunt ons laten weten wat er niet goed gegaan is en welke actie je van T-Mobile verwacht.

je adviseert ons om nog maar een keer te bellen?
Krijg je precies hetzelfde gezeur weer.
Doe gewoon is wat aan de klantvriendelijkheid en de kennis van de mensen die bij jullie telefonische "oplossingen" moeten bieden.
Het heeft echt geen zin om te blijven bellen, want iedere keer krijg je een ander en ook als je zijn of haar naam onthoudt krijg je die daarna niet nog is aan de telefoon. Zelfs niet als je er naar vraagt. Geloof me, ik spreek uit ervaring..

Het is dat de kosten van T-mobile bij een flex 45 abbo zo laag zijn, want heb nog geen andere provider gevonden die daar onder zit, maar als ik die vind ben ik met de noorderzon vertrokken.
Reputatie 3
Je kunt natuurlijk altijd nog een keer bellen. Ik weet zeker dat medewerkers van T-Mobile Klantenservice er alles aan doen om de klant naar uiterste tevredenheid te helpen. Als je vindt dat je niet goed bent geholpen, kun je natuurlijk nog een keer bellen of je kunt een klacht indienen. Dat kan op verschillende manieren, per e-mail, schriftelijk of door met een medewerker van T-Mobile Klantenservice telefonisch een klachtenformulier in te vullen. Als je niet tevreden bent, is het belangrijk dit te laten weten. We horen dan natuurlijk wel graag zo duidelijk mogelijk hoe de situatie is of wat er is gebeurd, waarover je niet tevreden bent en welke actie of oplossing je van T-Mobile verwacht.
Reputatie 2
Een ervaring rijker, een illusie armer.

Op aanraden eerder in dit draadje nog eenmaal geprobeerd om via email mijn probleem onder de aandacht te brengen bij de klantenservice. Onvangstbevestiging gehad, maar na twee weken geen reactie van T-mobile.

Jammer, maar zo komen we nergens...
Reputatie 2
Ik heb ondertussen
Reputatie 2
Ook ik heb een waslijst aan klachten over de klantenservice van t-mobile.
Het lijkt wel dat als het verkeerd gaat alles ook verkeerd blijft gaan.
ik heb 2 contracten lopen bij t-mobile 1 zonder klachten en een vol met klachten die maar niet opgelost worden.
Het vreemde is dat t-mobile denkt dat zij zich niet aan het contract hoeft te houden maar het wel van de klant verwacht.
Klantenservice en daarmee dus t-mobile houd zich niet aan gemaakte afspraken e-mail berichten aan de klanten service worden niet beantwoord en ook ik krijg geen bevestiging van het e-mailtje .
Vandaag kijk ik op my tmobile en wat blijkt zelfs de contract datum is door tmobile veranderd.gelukkig heb ik alles zwart op wit dus alles maar aan rechtsbijstand advocaat gegeven.Ik heb de moed opgegeven om er via de klanten service uit te komen.
jammer want ben al zo'n 10jaar bij t-mobile en dat eigenlijk zonder klachten.
Na heel wat geklaag vind ik het ook wel zo netjes om even te melden dat ik het idee heb dat het langzaam maar zeker weer ergens op begint te lijken bij de klantenservice van T-Mobile.
En de service en klantvriendelijkheid in de T-Mobile Shops is - nog altijd - drie klassen beter dan in de winkels van de concurrentie.
Reputatie 2
Ik ben als particulier al meer dan 10 jaar klant bij T-Mobile. In mijn functie als telecommunicatie adviseur GZM (Groot Zakelijke Markt) heb ik T-Mobile altijd gepromoot. Maar nu ben ik het helemaal zat. Klantenservice zelfde mening als jij zoniet nog een slechtere indruk, website (zie forum) in vergelijking met andere providers, zeer slecht, klachtenafhandeling door T-Mobile heeft zeker geen prioriteit. Wat bij mij de deur dicht heeft gedaan is het antwoord op mijn melding (schriftelijk) telefonische overlast. Snelle reactie. helaas een standaard brief, waarin gemeld wordt dat ik niet telefonisch word lastig gevallen! maar dat ik smsen en oproepen heb ontvangen. Wat een conclusie, zouden die smsen en oproepen niet de overlast zijn? Wat mij te doen staat is simlockvrij maken van mijn toestellen en snel overstappen naar Vodafone.
Reputatie 2
nou vodafone is ook niet alles hoor
mischien moet je nog een keer op de brief antwoorden bij t-mobile
welicht dat er toch een oplossing kan komen.
Reputatie 2
Ik ben zelf gisteren ook van kast naar muur gestuurd, ben ongeveer van 1 tot half 4!!! bezig geweest met klantenservice T-mobile. Normaal gesproken ben ik juist iemand die erg tevreden is met T-Mobile en service. Ik heb ze zelfs aan diverse klanten geholpen met de I-phone en zelfs in mijn eigen winkel heb ik klanten voor ze gewerft. Nee ik heb geen aandelen in T-M 😉 Afijn, even kort mijn probleem, sinds een week ongeveer heb ik de I-Phone in gebruik, die deed het prima tot afgelopen donderdag we in de gaten kregen dat we niet gebeld konden worden en ook niet meer naar elkaar konden bellen- we hebben allebei I-Phone van TM. opeens ging het weer wel goed en dat ging zo op en neer, andere nummers konden we weer wel probleemloos bellen etc. TM gebeld afgelopen vrijdag, had hier nog nooit van gehoord maar toen ze hoorde dat onze simkaarten nog steeds van Ben waren zou het daaraan moeten liggen. Let wel alles werkt met de I-Phone alleen bellen niet! Goed de dame in kwestie zou 2 nieuwe simkaarten kosteloos gaan opsturen, netjes dacht ik weer een goede service! Totdat gisteren mijn IP de melding gaf 'geen service' ik kon niet meer bellen en ook niet meer gebeld worden. Dus ik via een andere telefoon TM gebeld, mijn nummer was geblokkeerd ivm de nieuwe simkaart. Ik zeg ' dat is raar want die heb ik nog niet, laat mijn nummer gewoon gekoppeld aan oude simkaart tot ik nieuwe heb' lijkt me meer dan logisch, toch? Want om een simkaart voor t weekend te versturen dan weet je dat het niet meer voor de maandag aankomt en meestal hebben we op maandag ook geen tnt meneer lopen ivm te weinig post.
Helaas .... dat kwam niet over bij TM, dus ik weer opnieuw gebeld na een uur want tja ik vond het toch wel vreemd dat dit zo gaat, weer zelfde verhaal maar dit keer zouden ze nummer weer open stellen. En zo ging dat de hele dag en tot gisteren 4 uur bleek dat er een verzoek was ingediend om nummer weer vrij te geven op oude kaart maar ja dat zou wel even gaan duren. Jezus waar is TM mee bezig denk ik dan??? Volgens mij kan je als helpdesk technische dienst toch wel meteen bellen? Zeker als ik erbij vertel dat mijn nummer sowieso moet blijven openstaan daar dit nummer is gekoppeld aan alarm centrale van mijn winkel!! Hoe dom ben je dan als bedrijf???? TM is niet slim bezig op deze manier... jammer want tot nu toe is mijn 'geen service' melding nog steeds te zien in mijn IP en ik vraag me af hoelang dit gaat duren. Als dus vanavond iets gebeurd in mijn winkel dan kan men mij niet bereiken! Zeer slechte zaak.
Ik vrees dat hiermee een einde komt aan de goede service van TM die ze altijd hebben gegeven een nummer zelfstandig blokkeren en dan een simkaart opsturen die volgens hun al geactiveert is en dus op mijn nummer de post in gaat, dat vind ik niet echt slim!
Nog enige tips wat ik kan doen of misschien uitleg waarom dit zo is gegaan?

dank,

Tracey