Klachten (algemeen) (deel1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Oh ik geloof direct dat ik de enige ben waarbij alles misgaat, maar de mensen de ik heb gesproken van de klantenservice en dan zijn er echt al heel wat de afgelopen maanden kunnen heel vriendelijk doen, maar ze leveren bagger werk. Ik heb sinds half december een abbo, nieuwe klant van T-mobile en vandaag kreeg ik de laatste correctie credit factuur binnen. In de tussentijd al tientallen keren contact gehad, maar de factuurservice laat erg te wensen over. Daarnaast klopt de boekhouding van geen kanten en worden er kriskras bedragen gecrediteerd (door die lieve klantenservice mdw die denkt dat ze het dan oplost) maar die bedragen komen niet overeen met de opboekingen, 1 grote chaos nog 1,5 jaar te gaan!
Reputatie 4
Nieuw topic op basis van positiefe en vooral negatieve reacties over T-Mobile algemeen.

Ik ben sinds 18 mei 2009 ook T-Mobile klant geworden ivm de beruchte iPhone. Ja, ook ik blijf liever bij Telfort vanwege de goede service die ik al jaren gewend ben. Over T-Mobile kan ik weinig zeggen, maar de kleine gesprekken met de klantenservice in het begin ben ik goed te spreken.

Ik lees ontzettend veel negatieve zaken omtrend T-Mobile. Belstatus die niet werkt (je mag verwachten dat een storing opgelost mag worden) en facturen waar mensen steen en been over klagen. Ja jullie mogen weten dat ik mijzelf ook afvraag of ik geen onterechte kosten krijg die ook daadwerkelijk afgeschreven worden. Toch hoor je vaak klachten terwijl uiteindelijk niets gefactureerd word bij de opmaak na het ingaan van een nieuwe bundel en mensen er wel over klagen. Onterecht dus.

Zo zijn er nog talloze zaken waarover klachten bestaan. Ik weet dat elk bedrijf en dus ook T-Mobile erg vaak koeien met gouden horens beloven en uiteindelijk na 30 telefoontje, 20 brieven en misschien keertje naar hoofdkantoor toe gaan je nog geen antwoord krijgt op een (terrechte) klacht. Niet alleen T-Mobile is zo en hebben zeker ook hun positieve kanten. Dit lees je helaas bijna nooit op een forum.
Ik snap de vele reacties van mensen wel, heb met andere bedrijven ook het nodige meegemaakt.

Ik zou graag willen weten van de mensen of t-mobile wat er nu aan klachten word gedaan. Zijn er terechte klachten en zijn deze opgelost.... Waarom zoveel klachten en zulke negatieve reacties over de klantenservices. Ik weet dat er ontzettend veel topics over zijn, maar misschien kunnen we met deze alles bij 1 brengen om zo de klachten te kunnen bundelen.
Reputatie 2
''Ja, ook ik blijf liever bij Telfort vanwege de goede service die ik al jaren gewend ben. ''

😃 Dan hoor jij geloof ik bij de 1% die ook hier zo over denkt. Ik denk dat als telfort een online forum zou beginnen dat 99% van de topics gezeik zou zijn. Als radar er een volle uitzending aan besteed zegt dat ook wel iets over een provider.

iig, succes met je topic.
Reputatie 4
Ik denk dat het idd overal drama is. Ik rij een seat leon en een ander zou absoluut geen seat willen rijden maar opel. Zo is het natuurlijk met alles. Maar klachten over overige kosten die uiteindelijk helemaal niet gefactureerd worden zijn klachten die natuurlijk veel stress opleveren maar niet nodig is. Mocht er wel onterrecht zijn gedeclareerd en moet je dan langer dan 3 maanden op je geld letten zoals ik ook gelezen heb, dan heb je een klacht. die klachten wil ik eigenlijk hier bundelen. misschien kunenn we er gezamelijk wat mee. Ook mag er wel genoemd worden als er positieve zaken zijn. Zoals eerder genoemd ben ik net klant, dus mag en kan er weinig over zeggen. Vind dat de klantenservicemedewerker zich wel netjes voorsteld.
Reputatie 2
Hoi allemaal,
Ik ben zelf ook sinds 18-04-2009 abbonementsklantje bij T-Mobile.
En tot nu to geen klachten.
De 1e rekening had ik wel 0,13 eurocent overige kosten, maar zijn niet in rekening gebracht.
Heb wel een paar dagen last gehad van een niet zo meewerkende belstatus, maar na een telefoontje naar de klantenservice is dit probleem opgelost.
Dus zijn niet echt dingetjes waar ik over val.
Nou inderdaad hopen dat het zo goed blijft gaan natuurlijk.
Maar er is hoop voor de toekomst tussen T-Mobile en mij als klant van hun.
Mvg,
Rodriquez
Reputatie 2
michaelimo troost je bij mij gat het ook super 😛 slecht dan met het prachtige t-mobile

Had een Orange flex 30 voor 9.95 euro incusief Nokia 7500 prism voor 1 Jaar.
Gezien orange over gaat / is naar T-mobile werd ik gebeld door t-mobile of ik een contact bij hun wilde voort zetten. Ja, dat wilde ik wel, alleen kon T-mobile me dit niet tegen deze voorwaarden bieden! Mijn dochter heeft een flex 45 met een nokia 6500 slide voor 15 euro per maand, en ik wilde eigenlijk ook mijn flex 30 behouden maar dat ging niet voor 9.95 maar wel voor 15 euro per maand. Ik mocht kiezen uit een samsung 900 soul en een sony ericson W595 en nog een sony toestel. De Samsung 900 leek mij een goede deal dus heb daar voor gekozen twee jaar 15 euro voor een flex 30 met de Samsung.
Toen het toestel bezorgd werd zaten er geen contract gegevens bij. Ik heb nog gebeld met onze "vrienden" om e.e.a. te controleren echter ik was in het systeem nog niet bekend en men kon niets zien, maar alles kwam goed verzekerende men mij en anders kon ik met de klanten service bellen. Helaas er werd gewoon 30 euro afgeschreven en als ik met de klanten "service"bel, kan men niets terug vinden, geven ze nooit korting in combi met een toestel,en moet ik gewoon mijn mond houden en betalen TWEE JAAR 30 EURO VOOR EEN SAMSUNG. Ook nog iemand van de commerci
Reputatie 2
[QUOTE=Tonnek;678582]michaelimo troost je bij mij gat het ook super 😛 slecht dan met het prachtige t-mobile

Had een Orange flex 30 voor 9.95 euro incusief Nokia 7500 prism voor 1 Jaar.
Gezien orange over gaat / is naar T-mobile werd ik gebeld door t-mobile of ik een contact bij hun wilde voort zetten. Ja, dat wilde ik wel, alleen kon T-mobile me dit niet tegen deze voorwaarden bieden! Mijn dochter heeft een flex 45 met een nokia 6500 slide voor 15 euro per maand, en ik wilde eigenlijk ook mijn flex 30 behouden maar dat ging niet voor 9.95 maar wel voor 15 euro per maand. Ik mocht kiezen uit een samsung 900 soul en een sony ericson W595 en nog een sony toestel. De Samsung 900 leek mij een goede deal dus heb daar voor gekozen twee jaar 15 euro voor een flex 30 met de Samsung.
Toen het toestel bezorgd werd zaten er geen contract gegevens bij. Ik heb nog gebeld met onze "vrienden" om e.e.a. te controleren echter ik was in het systeem nog niet bekend en men kon niets zien, maar alles kwam goed verzekerende men mij en anders kon ik met de klanten service bellen. Helaas er werd gewoon 30 euro afgeschreven en als ik met de klanten "service"bel, kan men niets terug vinden, geven ze nooit korting in combi met een toestel,en moet ik gewoon mijn mond houden en betalen TWEE JAAR 30 EURO VOOR EEN SAMSUNG. Ook nog iemand van de commerci
Reputatie 2
Ik ben nu 2 maanden in bezit van een Tmobile abonnement in combi met een MDA compact IV. Nog nooit, maar dan ook echt nog nooit ben ik zo ontevreden over mijn telefoon provider geweest. Een lijst van klachten op 2 maanden tijd.

1. slechte dekking ondanks de mast op 200 meter van mijn huis staat
2. heel vaak roming terwijl ik toch ECHT in nederland ben.
3. SMSjes die veel later, soms dagen nadat ik ze verstuurd heb aankomen. ALS ze al aankomen
4. Spook telefoontjes en dat terwijl maar 4 mensen mijn nummer hebben. T-mobile verkoopt dus mijn nummer!
5. slecht toestel. De telefoon functie van het toestel is waardeloos. De spielerei op het toestel werkt wel goed. Maar juist bellen is toch echt een van de meest belangrijkste functies.

Wie deelt mijn mening en wat hebben julie ertegen gedaan?
Reputatie 2
Je moet elke klacht/ probleem appart mailen naar: klanten service t-mobile(infopostpaid@t-mobile.nl) want anders krijg je een half gebakken e-mailtje terug, bellen heeft geen zin want daar reageren ze toch niet op of je moet vragen of ze het naar een klachten afdeling willen sturen.

Sucses.

Gr Melvin
Reputatie 2
voor je mobiel zou ik als ik jou was gewoon naar de tmobile shop gaan, want volgens mij zijn de netwerk problemen van jou telefoon afkomstig. Laat je mobiel grondig onderzocht worden, misschien zijn dan de problemen over.
Reputatie 2
langs de shop gaan,

nieuw sim kaartje vragen

telefoon opsturen ter reparatie ben je em 10 dagen kwijt

dan pas verdere stappen ondernemen
Reputatie 2
ik heb zelffs door dat gezeik dat de smssjes nooit aankwamen of te laat (ook voicemail berichten) heb ik 1 sdag schorsing gehad van me werk omdat ik niet was komen opdagen omdat ik nooit voicemail van me baas had ontvangen ,.. en nog bedankt daarvoor T-mobile!!
Reputatie 2
Ben sinds 5 Mei 2009 bij T-Mobile overgekomen van Orange , aan de punten 2 - 3 en 4 kan ik mij volledig aansluiten . De ''klacht'' heb ik 2 weken geleden verstuurt en ben eens benieuwd hoe men dit gaat afhandelen .En dan ff naagaan dat ik nog een jaar en 11 maanden aan die troep vastzit .........
Reputatie 2
Kan me helemaal vinden wat betreft de sms jes en die ''spook'' telefoontjes. Heb mn huidige nr nu al 3 jaar en sinds ik in april ben overgestapt naar t mobile word ik gebeld door mensen/bedrijven die ik niet ken.
Smsjes krijg ik ook veeeeeeel later binnen of worden ook veeeeeeel later afgeleverd
Reputatie 2
Opvallend dat de Moderators en Beheerders van dit forum zich nu angstvallig stil houden.
Er zijn al zoveel berichten op het forum te vinden met vrijwel dezelfde inhoud, maar echt reactie van T-Mobile komt er niet.

Ook via de telefonische servicedesk krijg je geen antwoorden maar vage afschuifsystemen. Neem maar contact op met de zaak waar je het gekocht hebt. Ehm.. dat was een T-mobile zaak. Jullie streven het zelfde doel na?! Ze misbruiken hun machtspositie wetend dat de klant aan het kortste eind trekt. De mensen aan de telefoon kunnen er ook niets aan doen, hun weten ook niet meer of minder dan dat wij weten en moeten dagelijks het geklaag aanhoren. Ik zou bijna medelijden met ze krijgen.

Duidelijk is me inmiddels dat er geen hulp van T-mobiles kant verwacht hoeft te worden en moet ik de 2 jaar uitzingen. Triest om na 2 maanden al te weten dat je het abo zeker weten Niet verlengt.

Er moet toch meer mogelijk zijn dan een klachtenbrief te schrijven welke geen verschil uit zal maken, of een scene bouwen in de winkel wat ook op niets uitloopt?!
Reputatie 5
Via het forum is het lastig om op individuele klachten in te gaan. Je ondervindt een aantal problemen en hiervoor moet een aantal zaken uitgezocht worden.

Ik adviseer je daarom om je bevindingen bijvoorbeeld via e-mail kenbaar te maken. Je kunt een bericht (met vermelding van je 06-nummer) sturen naar [email]info@t-mobile.nl[/email]. Een medewerker neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Reputatie 2
Ik had al slecht ontvangst als ik in huis was. Wat volgens de kaart wel moet kunnen..Maar sinds orange overgenomen is door T-mobile, krijg ik ook sms berichten soms pas dagen later binnen.Of ik was niet bereikbaar voor mensen die mij wilde bellen...Ik heb daarover gebeld.Vervolgens kreeg ik te horen dat als ik via pre-paid belde, dat ze niks voor me konde/wilde doen...Ik moest maar een andere provider nemen..Ik moest maar mijn bel tegoed opmaken, of anders helaas..
Ik denk zelf dat dit nogal onbeschoft is..Ik ben gewoon klant, en dat ik minder afneem dan iemand met een abbo, doet niet terzake..

Ik vond de "oplossing" ronduit slecht..Maar tja..wat kan ik eraan doen...Mailen helpt ook al niet..
Reputatie 2
melvin10 schreef:

Je moet elke klacht/ probleem appart mailen naar: klanten service t-mobile(infopostpaid@t-mobile.nl) want anders krijg je een half gebakken e-mailtje terug, bellen heeft geen zin want daar reageren ze toch niet op of je moet vragen of ze het naar een klachten afdeling willen sturen.

Sucses.

Gr Melvin

Heb ook al eens naar ze gemaild, nooit antwoord gehad. Nu net weer geklaagd, krijg je een auto reply bij klachten streven wij ernaar binnen 30 dagen antwoord te geven. dan denk ik krijgen ze daar zoveel klachten dat ze een hele maand nodig hebben voor ik aan de beurt ben?
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

Via het forum is het lastig om op individuele klachten in te gaan. Je ondervindt een aantal problemen en hiervoor moet een aantal zaken uitgezocht worden.

Ik adviseer je daarom om je bevindingen bijvoorbeeld via e-mail kenbaar te maken. Je kunt een bericht (met vermelding van je 06-nummer) sturen naar [email]info@t-mobile.nl[/email]. Een medewerker neemt dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Je snapt duidelijk niet waar ik op doel! Het is GEEN individuele klacht, het is een GLOBAAL t-mobile probleem. Het moet voor t-mobile dus best mogelijk zijn om hier OPENLIJK op het forum op te reageren. Kom dus nu eindelijk eens met antwoorden en niet de standaard afscheep berichten.

Wij willen ANTWOORDEN!
Reputatie 2
Op antwoorden kun je lang wachten, of je krijgt antwoorden waar je niks mee kunt.

Zelf heb ik enige tijd mailtjes gestuurd over mijn ontevredenheid. Waardeloze reacties op gehad, dat ze me niet verder konden helpen, dat ik contact moest opnemen met de mensen die over de dekking gaan, met de klantenservice. Ben van het kastje naar de muur gestuurd en ik weet nog niks.
Sinds Orange door T-mobile werd overgenomen, is het bereik waardeloos, terwijl ik volgens de dekkingskaart wel dekking moet hebben.
Reputatie 2
Gisteren in de zaak geweest. Voor mijn dekkingsprobleem hadden ze een zeer logische oplossing.

De mast staat op 200 meter van mijn huis, praktisch in mijn tuin. De dekking zou dus echt niet beter kunnen zijn. Volgens hun echter zenden de duitsers (makkelijk slachtoffer) te hard uit zodat hun signaal verdrukt word. Geweldig dan. Daar sta je dan met z'n lelijk ding in je blikveld welke niet eens krachtig genoeg is om 200 meter ver te zenden.

De rest van mijn klachten werden net zo makkelijk van de hand gedaan. Ik kreeg zelfs het advies om een nieuw abonnement te nemen bij een ander voor de momenten dat T-mobile het niet zou doen?!?
Reputatie 4
cheetah1976 schreef:

Anne-Marie schreef:

Je snapt duidelijk niet waar ik op doel! Het is GEEN individuele klacht, het is een GLOBAAL t-mobile probleem. Het moet voor t-mobile dus best mogelijk zijn om hier OPENLIJK op het forum op te reageren. Kom dus nu eindelijk eens met antwoorden en niet de standaard afscheep berichten.

Wij willen ANTWOORDEN!

Nou nou... Een beetje rustig 😛 Het lijkt wel een demonstratie... Dit blijft nog altijd een forum, hoor.
Reputatie 2
Het geld groeit ons niet op de rug zoals je waarschijnlijk op school ook geleerd hebt. Wij klanten betalen en krijgen niet het product waarvoor we betalen.

Hulp in roepen via telefoon, de winkels en brieven schrijven helpt niet. Dan maar openlijk in een forum, hopelijk bereikt het de juiste mensen en anders mensen die nog klant willen worden zodat zij zich nog eens drie keer over hun hoofd kunnen krabben voordat ze dat doen.

Het is schandalig wat T-mobile presenteert. Je adviseert mensen niet om er maar een abo bij te nemen bij een ander provider voor een dienst waar ik bij jou al voor betaal omdat jij je dienst niet goed levert!

Maar ook hier zitten op het forum enkel de zakkenvullers van t-mobile en de arme sloeber die opdracht krijgt om geen antwoorden te geven.
Reputatie 2
@cheetah1976

Je hebt al een aantal berichten geplaatst op het forum. Jammer dat je nog geen contact opgenomen hebt met de klantenservice op het gratis nummer 0800 - 7111. Zodat we je persoonlijk kunnen helpen.
Reputatie 2
Nou het lijkt me sterk dat T-Mobile gaat adviseren om nog een abonnement bij een andere provider te nemen. Ik vind ook dat je wel erg overdrijft, en gezien de reactie's van andere gebruikers op het forum ben ik niet de enige die er zo over denkt. Tuurlijk is het bereik niet 100% perfect. Maar dat is bij geen enkele provider. Daar komt nog bij dat je er ZELF voor kiest om bij T-Mobile te blijven. Als je alles zo'n drama vindt kun je altijd nog je contract over laten nemen door iemand anders, en bij een gegronde netwerkklacht laten ze je volgens mij ook gewoon je contract ontbinden. al met al zal je best wat problemen ondervinden maar 1 woord komt wel een beetje bovendrijven als ik dit zo lees.... Dramaqueen 😕