Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
hahaha ik dacht het wordt wat met die family bindel van tmobile die de eerste maand gratis was, (en was tussen haakjes), maar wat blijkt hij is helemaal niet gratis en dan word ik ook nog beschuldigd van liegen aan de lijn, de zogenoemde systeem liet niet zien dat hij de eerste maand gratis is, maar in ieder geval wil ik daarna nog mijn abbonemment opzeggen blijkt dat ook niet te kunnen.
een saillant detail: mijn abbo begon op 6 oktober en van 2 oktober tot 6 oktober kreeg ik 1/6 van mijn maandelijkse tegoed, en je raadt het al, geen informaatie over gehad.
de belstatus is ook zo onduidelijk als ik weet niet wat. ik stapte over van VODAFONE en het lijkt dat ik van de grote stad naar de bergen ben gegaan. pas bij mijn 4e poging kreeg ik een medewerker aan de lijn, die trouwens zeer onduidelijk was in zijn beredenering, en nog begrijp ik niks van de belstatus. oh mijn vriendin zou ook tmobile nemen voor die family paket maar veraasend genoeg, tmobile is goed in verassen, onstonden er problemen. en nu heeft ze al een mail gestuurd en wacht ze al 3 weken op een antwoord die na 2 weken al moest komen wat ook echt t
Reputatie 2
Langer dan een maand geleden om mijn abo op te zeggen, ik hoorde dat er leukere aanbiedingen zijn, maar omdat er een storing is kunnen we dat niet bespreken. Ik zou teruggebeld worden, nou dat is niet gebeurd!

Ik bel vandaag weer, de medewerker begint met zijn verhaal en vervolgens wordt de verbinding verbroken! T-Mobile gaan jullie me nog helpen????
@Faqeer
Excuses dat het tijdens het doorverbinden de verbinding werd verbroken. Zou je het nog een keer willen proberen?
Laat me weten via een PM als het weer niet is gelukt. Dan loop ik even naar mijn collega's toe.
Reputatie 2
ik wil graag iemand spreken over mijn factuur. Vorige maand klopte die niet. Gebeld, zowaar iemand aan de lijn gekregen die het netjes heeft geregeld. Het bedrag dat teveel was afgeschreven werd verrekend met een creditnota. Hulde voor de hulp. Probleem opgelost. Dacht ik. Deze maand weer vrolijk een te hoge factuur, nergens een spoor van de creditnota en degene die ik eindelijk aan de telefoon kreeg kon me niet verder helpen, zei hij. Ik wordt knettergek van deze manier van 'klantenservice'. Hoe krijg ik nu mijn geld weer terug? I
Reputatie 2
Klacht

Nou, ik begin dit toch wel een beetje gigantisch zat te worden. Ben al 3 jaar trouw klant, althans mijn ma dan, want dit account was van me ma, maar omdat ik de telefoon ownde is die van mij nu en nog steeds word ik behandeld als niets meer dan SCHROOT! En ik vind dit te associaal voor worden! Voorbeelden:

- Op t forum, je vraagt iets, iemand antwoord 1 keer en het is verder dood.

- Via de klantendesk, kun je beter 2 jaar achter internet zonder web & Walk zitten, stukken goedkoper en je wint er meer mee ook! Serieus, 30 minuten, niks en toch de kosten doorberekent krijgen, dat is echt ABSURD!

- T duurde ruim 1 maand voor ik me Blackberry kreeg, in de gedachte dat alles geregeld zou zijn. DUS NIET!

- En dan tot slot! De errors op deze site! Kom op, jullie verdienen miljarden aan ons T-mobile! En toch weten jullie een site vol met bugs te maken. Ik bedoel, zelfs ik heb meer respect voor me medemens:S

Vraag

1. Waarom staat de naam van deze account nog steeds op die van me moeder? En hoe krijg ik dit aangepast?

2. Waarom krijgt mijn moeder nog steeds de betalingen binnen, terwijl dit al aangepast is naar mijn rekening?

3. Waarom kan ik de Blackberry Internet Service niet activeren?

4. Hoe kan ik me oude account, die van me oude SIM Prepaid kaart was afsluiten en zorgen dat ik deze nickname kan veranderen naar Herdervriend?

5. Waarom duurt het ZO lang voor ik uberhoud juist hulp krijgt, waar ik echt wat aan heb? En waarom heb ik uberhoud die hulp nodig?

Dit was alles! Ik hoop dat dit keer wel gereageerd word.

M.v.g.

Remco Gerritsen (zoon dus van MCS Gerritsen-Nagtegaal)
[email]herdervriend@hotmail.com[/email]
Reputatie 6

1. Waarom staat de naam van deze account nog steeds op die van me moeder? En hoe krijg ik dit aangepast?

Dit kun je niet zomaar aanpassen, daarvoor moet je een contactovername doen. Hoe dat gaat lees je hier, klik op antwoord 1.
Reputatie 2
wanneer krijg ik hier een reactie op? ik wordt niet gebeld en ook niet gemaild

> >Contact opnemen via : Telefoon
> >Achternaam :
> >Contacttype : Vraag
> >Categorie : Abonnee
> >Onderwerp : Andere vraag...
> >Voorletters :
> >Voorvoegsels :
> >Geslacht : Man
> >Mobiel nummer : 065534****
> >Eerstekeer : Ja
> >TMobile_nummer : Ja
> >Abonnementstype : ?
> >Vraag : Ik mail u na aanleiding van enkele zeer teleurstellende gebeurtenissen bij uw bedrijf.
> > Vorige maand (14-09-10) Heb ik mijn abonnement(0655) telefonisch laten overzetten naar een sim only abonnenment,
> >Deze zou na ongeveer 1 dag overgaan en ik zou er schriftelijk een bevestiging van krijgen.
> >Deze maand heb ik dus met opzet een stuk minder gebeld om zo mijn kosten laag te houden.
> > Gisteravond heb ik getracht contact met t-mobile opgenomen of alles gelukt was aangezien ik nog geen schriftelijke reactie ontvangen had.
> >Na voor de eerste keer mijn verhaal gedaan te hebben(10 min in de wacht) kwam ik er achter dat de omzetting niet uitgevoerd was.
> > Hierna werd ik doorverbonden met een volgende persoon,om mijn verhaal weer van voor af aan te doen.
> >Mijn keuze was om mijn contract bij u maar geheel op te zeggen aangezien ik niet vind dat een bedrijf zulke fouten mag maken.
> > ik diende ook een verzoek in om de kosten te verhalen bij t-mobile.
> >Dit kon alleen via mail.
> >aangezien ik zelf geen mail tot mijn beschikking heb(nu via mijn zoon) had ik het verzoek dit per direct op te lossen.de persoon die ik aan de lijn had zou voor mij gaan uitzoeken.
> >na een paar minuten in de wacht te hebben gestaan werd ik tot mijn grote verbazing ineens doorverbonden met een vrouwelijke collega.
> >Deze wist nergens van,en moest ik weer mijn verhaal opnieuw vertellen.
> >Mijn verzoek was om de vorige man aan de lijn te krijgen,dit was echter niet mogelijk.
> >het enige wat zij voor mij kon doen was die collega een mail sturen met het verzoek om mij meteen terug te bellen,ik werd niet terug gebeld door die collega,en ben opnieuw met u gaan bellen.
> >Hier werd mij gezegt dat deze waarschijlijk al weer vrij was (enkele minuten na mijn telefoontje?).
> > U begrijpt dat mijn frustratie erg hoog is opgelopen en dat het van kwaad tot erger werd gisteren.
> > Mijn verzoek is aan u om met een passsend goed voorstel te komen om mijn slechte ervaring te doen vergeten en de des betreffende medewerker(s) hierop op aan te spreken.
> > Met vriendelijke groet,
> > h e
> >
> >7151zk Eibergen bereikbaar op 061461****
> >action : sendemail
@eppo8, de verwerkingstijd van e-mailberichten is momenteel ongeveer 10 dagen. Ik heb echter even naar je gegevens gekeken. Ik zie dat de vernieuwing die je hebt gedaan op 14 september 2010 niet is doorgevoerd. Ik kan deze alsnog voor je uit laten voeren. De kosten voor de periode vanaf 14 september worden dan herberekend. Indien je teveel hebt betaald voor deze periode dan ontvang je een creditfactuur.
Wil je aangeven wat je wilt? Dan kijk ik voor je na of ik dit in orde kan maken.

Ik heb overigens de telefoonnummers uit je bericht gedeeltelijk verwijderd.
Reputatie 2
bedankt voor je antwoord,
krijg ik alsnog een antwoord op de 1e mail dan?
Terug bellen heeft nog steed niemand gedaan, via sms enquete over de service heb ik ook geen bericht ontvangen en via de mail dan ook niet.
Ik vind dit totaal geen service vooral omdat er dingen beloofd worden die niet nagekomen worden,als ik zo met mijn klanten zou omgaan hou ik er geen 1 meer over.zoals je hebt kunnen lezen is mijn intentie niet om alsnog een sim only te krijgen maar om alles stop te zetten,en de kosten inderdaad te crediteren.
groeten Harry
Reputatie 5
@ Herdervriend,

1) je dient contractsovername te doen wil je het abonnement op jouw naam hebben.
Het formulier vind je hier.

2) Zolang het op naam van je moeder staat zal zij de rekeningen / post ontvangen.

3) Je bent niet de contractant.
Het toevoegen, verwijderen, aanpassen van bundels kan alleen door de contractant.
Ik zie dat de Instant E-mail op 22/10 geactiveerd is.

4) je nick is nu toch Herdersvriend?

Zolang het abonnement nog op naam van je moeder staat mogen we je alleen algemene informatie geven.
Als je vragen hebt aan de klantenservice zorg dan dat je moeder erbij is zodat we je vragen kunnen beantwoorden.
Reputatie 2
Bedankt voor de antwoorden.

Wel grappig hoe snel t was geregeld, dat door na de T-mobile shop, ik ineens de factuur op de juiste rekening afgeschreven kreeg en dat Instant e-mail is geactiveerd binnen 3 tot 6 uur. Voortaan maar ff die extra moeite doen.

Bedankt en tot ooit weer:)
Reputatie 2
bericht voor annemarie:
Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen,en geen reactie op mijn vorige bericht.
Hoe vaak moet ik jullie aanspreken om echt gehoord te worden?
Ik mis daadkracht en al helemaal klantvriendelijkheid...
Groeten Harry
Reputatie 2
Dit probleem heb ik ook. Komt denk ik gewoon door de laksigheid van de servicemedewerkers.

ik heb 3 vragen in de loop van dit jaar bij hun neergelegd. op alle 3 heb ik gewoon GEEN antwoord geregen.

Ik zit zelfs nog te wachten op een simpel bioscoopkaartje VAN EEN HALF JAAR GELEDEN.

ik vind dit echt een teleurstellende service die ze hier bieden, en ben niet van plan nog bij hun klant te blijven. Zodra mijn contract is afgelopen, stap ik over naar iemand die w
Reputatie 2
Hoe kan ik digitaal een klacht indienen?

Ik heb internetkosten doorberekend gekregen terwijl ik een (24 maanden gratis) web&walk standaard internet abonnement heb afgesloten. Ik wilde via de site hierover een vraag stellen, maar kon niet vinden hoe ik dit kan doen. Vervolgens heb ik een oude mail opgezocht en T-mobile gemaild op [email]info@t-mobile.nl[/email], maar ik kreeg een automatisch bericht dat dit e-mail adres opgeheven is en dat ik op de site moest kijken hoe contact op te nemen. Ik zie wel beschreven staan op de site dat je kunt mailen, maar zie nergens een contactformulier of een email adres.

Vervolgens heb ik dus de klantenservice gebeld, maar daar kreeg ik te horen dat ik het abonnement niet afgesloten zou hebben (terwijl ik hier wel bewijs van heb in mijn e-mailinbox) en zij mij verder niet konden helpen. Ik kreeg het advies om mijn mail uit te printen en naar een T-mobile winkel te gaan. Dat vind ik natuurlijk zeer omslachtig. Na enige ergernis vanuit mijn kant kreeg ik uiteindelijk te horen dat ik dus w
Reputatie 2
ok, eindelijk toch gelukt om via een contactformulier een vraag te stellen (via veelgestelde vragen - iets intypen bij zoeken waar niet al een standaard vraag over is en dan zoeken - dan krijg je als je geluk hebt een contactformulier)
Reputatie 2
Ik weet niet of ik op de juiste plek reageer..Maar ik moet mijn frustratie kwijt!

Ga ik naar T-mobile Shop in Enschede. Ik stel de medewerker op de hoogte van dat ik te laat smsjes ontvang van mensen en andere mense mijn smsjes te laat ontvangen. Ik heb hem verteld dat ik op het forum van T-mobile zie dat er meer mensen zijn die hier problemen van ondervinden.. Ik vertelde hem over mijn slechte verbinding met telefoneren. Denk dat ik goed ben geholpen! Ipv. dat meneer oplossing bedenkt om mijn situatie opgelost te krijgen. Vraagt hij aan mij wat ik wil. Haha! Ik wil weg bij T-mobile dat is wat ik wil.

Nee, meneer reageerde ook nog eens arrogant! Hij ontkende dat er een probleem was. Alles verloopt goed! NIEMAND HEEFT PROBLEMEN!. Ben vaker door medewerker van T-mobile niet vriendelijke behandeld. Dan maar een klachtbrief sturen T-Mobile hoofdkantoor..

Pfffffffffff!!
Reputatie 2
Bij de klantenservice wordt je veelal geholpen door mensen die weinig tot geen kennis van zaken hebben waardoor je wel erg lang aan de telefoon zit. Ik probeer doorgaans altijd vriendelijk te blijven want met boos worden bereik je bij T-mobileklantenservice nog minder...
Wat mij wel dwars zit is dat ik door die onwetendheid van die persoon, die mij moet helpen, nu wel onnodig kosten moet betalen omdat de rekening voor het bellen wel gewoon doortikt. Nu ben ik eigenlijk nog geen steek verder want die beste jongeman kon mij eigenlijk niet helpen en er was op dat moment ook niemand die dat wel kon zei hij mij....argh!!!! Frustratie!!!
Ben overigens al heel lang klant (zat bij Ben toen het werd overgenomen) en had voorheen niet echt veel klachten, nu twijfel ik of ik wel mijn abo moet verlengen....na het telefoongesprek ben ik nogal zwaar gefrustreerd en voel je je machteloos. Ik heb geen zin om zoveel tijd te steken om te gaan klagen, zonde van m'n tijd...en geld.
Reputatie 2
Ik weet niet of ik op de juiste plek reageer..Maar ik moet mijn frustratie kwijt!

Ga ik naar T-mobile Shop in Enschede. Ik stel de medewerker op de hoogte van dat ik te laat smsjes ontvang van mensen en andere mense mijn smsjes te laat ontvangen. Ik heb hem verteld dat ik op het forum van T-mobile zie dat er meer mensen zijn die hier problemen van ondervinden.. Ik vertelde hem over mijn slechte verbinding met telefoneren. Denk dat ik goed ben geholpen! Ipv. dat meneer oplossing bedenkt om mijn situatie opgelost te krijgen. Vraagt hij aan mij wat ik wil. Haha! Ik wil weg bij T-mobile dat is wat ik wil.

Nee, meneer reageerde ook nog eens arrogant! Hij ontkende dat er een probleem was. Alles verloopt goed! NIEMAND HEEFT PROBLEMEN!. Ben vaker door medewerker van T-mobile niet vriendelijke behandeld. Dan maar een klachtbrief sturen T-Mobile hoofdkantoor..

Pfffffffffff!!

T-Mobile staat niet bekend om zijn klantvriendelijkheid, wel staat het bekend om de slechte services, geen probleemoplossing en reageren kennen ze al helemaal niet.

Wie van de T-M klanten heeft er nu problemen? niemand toch?

Laat me niet lachen, de sukkels
Reputatie 2
Op een schriftelijke klacht aan T-Mobile , kreeg ik in mijn mailbox een terugbelverzoek aangezien ze vergeefs hadden proberen te bellen naar mijn datastick...

Op een schriftelijke klacht wil ik een schriftelijk antwoord en niet vage mondelinge tegemoetkoming waar misschien niets van terecht komt ( als ik zo de verschillende postings hier lees).

Toen ik de medewerkster vertelde dat ik een schriftelijk antwoord verwacht, reageerde ze ronduit onbeschoft en aan schriftelijke antwoorden doen ze niet...

We zullen zien, intussen een herinnering verstuurd, blijft een reactie uit, dan maar naar de geschillencommissie. Misschien dat ze dan wel willen reageren.
Reputatie 2
Hopelijk leest de klantenservice mee..
Sinds donderdag 18 november is mijn nr. per abuis door u/Tmobile shop veranderd in een ander nummer. Ik heb inmiddels 8 x gebeld met uw klantenservice met het verzoek mijn nummer te herstellen. Er is toegezegd dat het vrijdag 19/11 opgelost zou worden, toen maandag 22/11 en nu kan men er niets over zeggen. Ik moet het maar uitzoeken. Dat kan toch niet? Ik wil mijn nr. gewoon terug!! Ik kan zelfs niet bankieren nu!! Is het nou zo moeilijk allemaal?? Er is zelfs niemand die me het gevoel kan geven dat het opgelost wordt..

>EEN ZEER TELEURGESTELDE, BINNENKORT EX-KLANT
Reputatie 7
@Jammer
Ik wil je namens T-Mobile onze excuses aanbieden dat het nog steeds niet is rechtgezet. Ik heb de desbetreffende afdeling verzocht om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Ik heb je ook een priv
Reputatie 2
ik heb gister mijn telefoon gekregen kon bellen smsen en internetten. vandaag kan ik niks meer. klantenservice net gebeld (al de 4e keer deze afgelopen 3 dagen) en deze kunnen mij niet verder helpen?

ik ben een beetje radeloos en hoop dat iemand mij verder kan helpen. zo hoef ik mijn andere abonnement in juni ook niet meer te verlengen en is een overstap gewenst
Reputatie 6
@lukashuzen

Heb je PM gestuurd, zou je hierop willen reageren?
Reputatie 2
Heb hierop gereageerd!

wel frappant bel je met 1200 willen ze niks voor je doen bel je het 0800 7111. krijg je heel behulpzaam persoon die zelfs nog terug wil bellen naar een ander nummer voor de contractant. ik vind het raar dat er zo'n groot verschil zit in de behulpzaamheid van de verschillende medewerkers. waar de een wel wat kan, kan de ander je niet helpen.
Reputatie 2
@lukashuzen
Mijn excuses, dit zou niet mogen gebeuren.