Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Dat is balen ik ben nieuw met t -mobile,en heb er meteen al spijt van.
Mijn contract datum staat op 10 dec terwijl er toch echt een afspraak was op 24 dec
En van die minuten snap ik ook niks dat verandert gewoon zonder enige uitleg.
Geloof dat ik beter bij Vodafone had kunnen blijven.Net een 2 jarig abbo gehad en ik wist altijd waar ik aan toe was.
Maar ja helaas zit ik er nu 2 jaar aan vast
Reputatie 2
wen dr maar aan..

service etc ervaar ikzelf ook als very dissapointing.
Reputatie 6
Badge +9
@killa187

Wat voor slechte service heb je ervaren?
Ik ervaar juist een goede service, zeker de laatste tijd.
Als ik bel wordt er snel opgenomen en vriendelijk krijg ik de info en uitleg die ik wilde.

Jij meld "wen er maar aan" dan wordt ik toch nieuwsgierig.
Reputatie 2
het is gewoon een groe teringzooi bij t-mobile
zolang hun maar geld kunnen verdienen vindne ze alles wel best
ze hebben vast allemala op de vvd gestemd (partij voor de rijken)
zo zie je maar weer is waar je geld terechtkomt
Reputatie 6
Badge +9
@Bianca43

Hoi Bianca waarom je kontrakt datum op de 10 dec staat weet ik niet, daar zal een moderator later wel uitleg over kunnen geven.

Je hebt een BEL&SMS abonnement, ik vermoed dat je dat via gsmtopdeal hebt afgesloten.
Weet niet wat je precies over minuten bedoeld die zomaar zijn veranderd maar dat horen we later wel van je.

Bel&sms abonnementen zijn goedkoop via b.v. gsmtopdeal
Kenmerk voor deze abonnementen is, dat je per minuut betaald en dat je geen overgebleven beltegoed (per maand) kan meenemen naar de volgende periode.

Hier kan je je belgedrag best wel op plannen en dan hen je een goede deal!
Reputatie 6
Badge +9
@Master161

Nu we toch bezig zijn in dit topic.
Je roept wat maar geeft geen info waar iemand iets aan heeft.
Tuurlijk wil T-Mobile geld verdienen dat wil ieder bedrijf.