Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Dat is balen ik ben nieuw met t -mobile,en heb er meteen al spijt van.
Mijn contract datum staat op 10 dec terwijl er toch echt een afspraak was op 24 dec
En van die minuten snap ik ook niks dat verandert gewoon zonder enige uitleg.
Geloof dat ik beter bij Vodafone had kunnen blijven.Net een 2 jarig abbo gehad en ik wist altijd waar ik aan toe was.
Maar ja helaas zit ik er nu 2 jaar aan vast
Reputatie 2
wen dr maar aan..

service etc ervaar ikzelf ook als very dissapointing.
Reputatie 6
Badge +9
@killa187

Wat voor slechte service heb je ervaren?
Ik ervaar juist een goede service, zeker de laatste tijd.
Als ik bel wordt er snel opgenomen en vriendelijk krijg ik de info en uitleg die ik wilde.

Jij meld "wen er maar aan" dan wordt ik toch nieuwsgierig.
Reputatie 2
het is gewoon een groe teringzooi bij t-mobile
zolang hun maar geld kunnen verdienen vindne ze alles wel best
ze hebben vast allemala op de vvd gestemd (partij voor de rijken)
zo zie je maar weer is waar je geld terechtkomt
Reputatie 6
Badge +9
@Bianca43

Hoi Bianca waarom je kontrakt datum op de 10 dec staat weet ik niet, daar zal een moderator later wel uitleg over kunnen geven.

Je hebt een BEL&SMS abonnement, ik vermoed dat je dat via gsmtopdeal hebt afgesloten.
Weet niet wat je precies over minuten bedoeld die zomaar zijn veranderd maar dat horen we later wel van je.

Bel&sms abonnementen zijn goedkoop via b.v. gsmtopdeal
Kenmerk voor deze abonnementen is, dat je per minuut betaald en dat je geen overgebleven beltegoed (per maand) kan meenemen naar de volgende periode.

Hier kan je je belgedrag best wel op plannen en dan hen je een goede deal!
Reputatie 6
Badge +9
@Master161

Nu we toch bezig zijn in dit topic.
Je roept wat maar geeft geen info waar iemand iets aan heeft.
Tuurlijk wil T-Mobile geld verdienen dat wil ieder bedrijf.
Wat de VVD ermee te maken heeft is mij ook niet duidelijk.
Waarom zouden alle T-Mobile medewerkers op de VVD stemmen?
Hahaha dan zou de VVD van geen andere nederlander een stem gehad hebben.
Reputatie 4
Wat een onzin om de politiek hier in te betrekken! Bianca43, is het een probleem dat je abonnement 2 weken eerder in gegaan is? Heb je eigenlijk nummerbehoud gedaan voor je oude vodafone abonnement? Dat zou de andere ingangsdatum kunnen verklaren.
Wat service betreft, daar hoef je je niet zo'n zorgen om te maken, daar heb ik en mijn vrouw nooit geen problemen mee gehad, en mijn kennissen en collega's die t-mobile hebben ook niet. Mijn persoonlijke ervaring is als je problemen hebt die terecht zijn, je geholpen wordt op een normale, vriendelijke manier.

Wat je precies bedoelt met veranderende minuten snap ik niet. Je krijgt je minuten op een bepaalde dag in de maand en deze datum blijft zolang je contract loopt. Als je doelt op je belstatus, die loopt nu nog niet goed omdat je abonnement zo kort geleden aangesloten is.
Neem contact op met de klantenservice, als er iets is wat je niet begrijpt en laat het je uitleggen. Je kunt ook naar de t-mobile shop gaan als dit een mogelijkheid voor je is.
Reputatie 2
Het is WEL een puinhoop bij T-Mobile!
Belstatus klopt NOOIT
Constant andere vormen van abonnementen
Belstatus in
Reputatie 4
Belstatus is een indicatie, wordt ook goed vermeld.
Als je je tegoed uitgedrukt in minuten wil hebben, stap dan over naar het nieuwe relax.
Deze nieuwe vorm heeft t-mobile gekozen, omdat er veel klachten zijn op het uitdrukken in euro's, vermoed ik.
Het maakt ook niet uit dat het uitgedrukt wordt zonder btw, je belkosten worden immers ook uitgedrukt zonder btw. Onder aan het regeltje van je factuur staat alles inclusief btw. Dit is een normale manier van factureren, zo hoort het officieel ook.
Als je niet wil dat je minuten naar boven wordt afgerond, kies dan een andere abonnementsvorm.
Je weet hoeveel minuten je kan bellen en sms-en, zet je timers op 0 elke keer als je je nieuwe tegoed krijgt.
Als je keihard beweert dat t-mobile oplichters zijn, bewijs dat en duw ze dit onder hun neus!
Als ik opgelicht wordt, bewijs ik dit en confronteer ik de oplichter hiermee en als dit dan niet opgelost wordt, sleur ik ze voor de rechter.
Maar ik denk dat jou dit niet gaat lukken, want als t-mobile echt zulke grote oplichters waren, had je het heus wel gehoord in het nieuws. (Haal hier niet alleen Youp van 't Hek aan, die wil naar mijn mening alleen in het nieuws komen)
Probeer eens rustig in gesprek te komen met t-mobile, stuur desnoods een aangetekende brief met handtekening retour dan bellen ze je heus wel terug.

En nee, ik ben geen t-mobile medewerker, ik ben gewoon een klant die genoeg meegemaakt heeft met bedrijven maar die zich niet laat koeieneren!

Kijk eens op bijvoorbeeld www.qqlq.nl, daar zie je klachten over alle telecom bedrijven.
T-mobile steekt daar absoluut NIET bovenuit met het aantal klachten. Ze zijn ook niet de beste, dat geef ik toe.

Maar goed, PATS, als je zo ontevreden bent adviseer ik je om je abonnement zo snel mogelijk op te zeggen. Dat zou ik in elk geval wel doen.
Succes, en ik hoop dat je het ''ik wordt genaaid'' gevoel kwijt kunt raken.
Reputatie 2
Dit is MIJN ervaring, als jij een andere hebt prima. Neem van mij aan, het zijn een stelletje boeven bij T-Mobile.
Reputatie 2
Waarom baal je? tmobile vind ik hartstikke goed. goede service. Heb er nooit problemen mee gehad. denk ook dat tmobile vele malen goedkoper is dan de concurrenten. Die hanteren sinds kort, als je 1 sec. belt. dat je er een minuut voor moet betalen. Daar word je toch ook niet vrolijk van? en wat snap je niet van die minuten? ben je wel is naar school geweest?
Reputatie 2
Er zijn hier en daar altijd ontevreden klanten. Dat geldt voor elke branche. Het is altijd een uitzondering op de regel. Een zeer groot bedrijf met een groot klantenbestand is eenmaal gedoemd fouten te maken en kan niet aan ieders wens tegemoet komen. Ik vind echter wel dat T-mobile dat te allen tijde probeert. Ik bel niet zo vaak omdat ik niets te klagen heb maar elke keer als ik bel, word ik keurig geholpen.
Als je een spnlinternieuwe auto koopt en je loopt binnen 1 maand tegen bepaalde problemen aan, dat maakt dat autobedrijf immers niet onbetrouwbaar of kei slecht. Er zijn veel tevreden klanten.

Mensen zeuren over beltegoed in euro's i.p.v. belminuten, je kunt gewoon in 5 sec. omrekenen hoeveel belminuten je nog hebt. Als je pre-paid hebt, werkt het ook niet anders. Waarom zou het dus niet met een abo mogen? Kom op mensen, we leven bijna in 2011. Een beetje aanpassingsvermogen kan geen kwaad. Wees open voor nieuwe dingen. We zijn geen opa van 90.

En nog iets voor mensen die zeuren over klantenservice van T-Mobile. Dit forum hier is toch een fijne service. Zet een vraag neer, wacht max 2 uur en je hebt antwoord. Wat wil je nog meer?

Genoeg gebabbeld. Op naar 2011 met T-Mobile 🙂
Reputatie 4
PATS,
Misschien kun je het beste een stevig gesprek aangaan met t-mobile om je problemen op te lossen, en als dit niet lukt krijg je misschien de mogelijkheid om je contract te ontbinden, afhankelijk waar je klacht over gaat. Tenslotte zit t-mobile ook niet te wachten op boze, ontevreden klanten. Je wordt er in elk geval zelf nooit slechter van dan nu het geval is.
Reputatie 2
@centaur

lange wachttijden bij klantenservice,
slecht bereik zonder verbetering,
er werd mij verteld dat als ik mijn abbo zou verhogen dat ik
die later kon verlagen.. kon dus niet. nu zit k 2 jaar vast aan 55 per maand.
erg fijn, ben ik die natnek bij t klantenservice callcenter nog steeds
erg dankbaar voor.
Ach, of het nu om T-Mobile of een ander gaat, ze hebben allemaal teveel abonnementen t.o.v. hun capaciteit.
Ik heb zelf gelukkig nog een Flex Sim Only grenzeloos abonnement.
Nu tikt de belstatus normaal af, klopt ook qua belgedrag maar krijg ik ineens op 2 januari een berichtje van T-Mobile dat ik door mijn beltegoed heen ben sinds 1 januari 2011, zonder tijds aanduiding.
De belstatus meter geeft echter nog steeds een tegoed aan van bijna 10 euro en is ook niet vastgelopen of zo, na het bellen naar een bepaald nummer geeft ie normaal aandat er 17 is afgeschreven van m'n balans.
Hetgeen de starter van dit topic bedoelt is, vermoed ik tenminste de vreemde manier van berekenen door T-Mobile, bij hen is 10 december t/m 31 januari niet te vinden op de factuur als zijnde: 21 dagen december plus beltegoed gehele maand januari maar als:
bijvoorbeeld 200 / 31 X 21 = 135 min plus bel tegoed januari= 200 minuten.
De klant betaalt dan voor bijna 2 maanden ineens, denkt dat hij/zij ook over december de beschikking heeft van 200 minuten.

Ander issue is het gedrag van de z.g.n. voordeelshops, bij GSM Topdeal staat een aanbieding: 200 minuten, gratis....Nokia nummer
Reputatie 3
het is gewoon een groe teringzooi bij t-mobile
zolang hun maar geld kunnen verdienen vindne ze alles wel best
ze hebben vast allemala op de vvd gestemd (partij voor de rijken)
zo zie je maar weer is waar je geld terechtkomt

Hahaha wat een droevige opmerking! Gevalletje vmbo drop-out....
Reputatie 2
mijn man,heeft 31 dec zijn contract verlengd(al 7 jr klant)al jaren had hij de relax 200 is nu dus 190 geworden geen probleem.hij wilde graag de samsung galaxy s,was niet gratis hij moest 160,- bijbetalen en een bundel voor internet.dinsdag zie ik op jullie site dat ie nu gratis(toestel)plus 12 maanden gratis internet.

terug gegaan naar de shop en die beweren dat ze een actie niet van te voren weten.ze kunnen niks voor hem doen,geen tegemoetkoming niks.....
we moesten vandaag terug komen zei een medewerker van de shop,want dan was de shopmanager er....die kon wel wat voor hem betekenen,niet dus...hij zei gewoon domme pech...

terwijl zijn contract pas in april ingaat,(31 maart 2011 loopt ie af,dus 3 maan ervoor verlengd)
Reputatie 2
@ashley3
Wat is het telefoonnummer van je man. Kun je dat in een priv
Reputatie 7
Ik heb zojuist bovenstaand bericht geplaatst via de forum app op mijn mobiel. Jullie zullen begrijpen dat ik niet zelf het bericht zo getypt heb met al die tekens tussen de woorden. ;-)

Hier nogmaals het bericht, nu leesbaar.

Prijzen in de T-Mobile shops zijn vaak duurder dan als je je abo online via de T-Mobile site of telefonisch via de klantenservice verlengt. Dat heb ik zelf ook gehad en daar valt helaas niets aan te veranderen.Voortaan online of telefonisch verlengen was het advies. Dat ga ik ook zeker doen want het verschil is vaak groot. Als er online een aanbieding is wil dit ook niet zeggen dat deze aanbieding ook in de shops geldt.

Gr.
Reputatie 2
[QUOTE=Webco1959;757350]@ashley3
Wat is het telefoonnummer van je man. Kun je dat in een priv
Reputatie 4
Ga naar het dashboard.
Vanuit daar kan je een privebericht sturen.
Als je op het forum zit zie je rechtsboven je forum profiel met daaronder X berichten - dashboard. Klik op berichten of op dashboard dan kom je er ook.
Reputatie 2
Ik zou echt heel erg graag iemand aan de lijn krijgen via de klantenservice met een vraag of ik mijn abo kan verlengen,,,maar na bijna een uur in de wacht nog steeds niemand....belachelijk....heet dan KLANTENSERVICE
Reputatie 5
@Richardb

Op dit moment is het erg druk op de afdeling vernieuwingen. Mijn oprechte excuses voor het feit dat je zo lang hebt moeten wachten. Als je wil kan ik je laten bellen door een collega van de afdeling vernieuwen. Als je dat hier even zou willen laten weten zal ik het vervolgens voor je doorgeven.
Reputatie 2
In december 2010 belde ik T-Mobile met de vraag of ze een leuke aanbieding hadden mbt de iPhone 4 omdat ik mijn contract wilde verlengen (loopt in maart 2011 af).
Ze hadden opdat moment geen leuke aanbieding. Ik kon wel het toestel voor
Reputatie 2
Doe wat je moet doen zou ik zeggen.
Gasten beloven van alles, maar ze houden zich totaal niet aan de afspraak.

Volgende keer (als die zou komen) als je aan de lijn bent met de klantenservice, vraag dan naar de naam van dat Persoon.
Want ja nu kan iedereen van de oh zo geweldige klantenservice het zijn die je dat aanbieding bood.

En er zijn gelukkig ook medewerkers, die wel zijn werk goed doen.
Maarja das echt balen voor je.
Dan maar naar de 4 andere providers die de iPhone 4 aanbieden.