Klachten (algemeen) (deel1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Ik heb ook een Compact MDA IV. Sinds begin mei loopt mijn abonnement, maar tot nu toe zo goed als geen gebruik van het toestel kunnen maken. Zowel thuis als op mijn werk heb ik 1 streepje bereik en valt hij erg vaak weg (kruisje). volgens de helpdesk zou ik perfect bereik moeten hebben. zowel voor gsm als data (HSDPA).
De t-mobile sim in een andere telefoon (Nokia 6021) gaf wel een goed bereik (GSM! data kan ik hiermee niet testen).
Ook heb ik een databundel (web
Reputatie 2
Beste T-mobile,
Jullie moeten echt eens iets doen aan jullie klanten service medewerkers,
Na diverse "drama's" met jullie klantenservice, waarna mijn klacht door moderators op dit forum keurig is opgelost, dacht ik het is toch nog goed gekomen dus laat ik voor mijn vrouw ook een abonnement afsluiten en eens onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.
En idd bij T-mobile krijg ik weer verkeerde informatie, ik wilde een flex 15 afsluiten en de medewerker vroeg waaron flex en geen relax waarop ik antwoorde dat ik het makkelijk vind dat alles uit
Reputatie 2
de service rammelt zeker, ik heb 4 weken geleden een klacht ingedient, en de probelemen zouden op korte termijn verholpen zijn! Ja mooi niet dus. Ook is mijn telefoon na terugkomst van reparatie nog steeds niet volledig gerepareerd ik eis dus een eigenlijk gewoon een nieuw toestel!
Reputatie 4
Ja, ook ik start nu een onderwerp over T-Mobile. Ik ben voor het aanschaffen van een iPhone nu precies 32 dagen geleden overgestapt naar T-Mobile. Fijn om mijn Telfor sim-only ernaast te kunnen behouden (maar daar gaat het niet over). De eerste dagen kon ik mij behoorlijk irriteren over de mensen die alleen maar klachten hadden. Belstatus hier en overige kosten daar. In 99% procent van de gevallen kijken mensen verder dan hun neus lang is. MAAR...

Zelf had ik ook een aantal vragen over bijvoorbeeld de volgende onderwerpen...

MMS die nog niet werkt op de iPhone. Belstatus (wanneer die weer werkt) enz... enz...

Met deze vragen stap ik meteen naar T-Mobile. Aangezien hun antwoorden hierop zouden moeten weten.

HELAAS, op het forum worden continu de standaard antwoorden gegeven op vragen. Als je de klantenservice belt krijg je een antwoord waar je niets mee kunt. Bel je nog een keer krijg je een ander antwoord.

Als ik op de vraag waarom MMS op de iPhone nog niet werkt bel, krijg ik te horen dat dit een bug in de software is. Tijdens het volgende telefoontje is het antwoord dat hieraan gewerkt word door tmobile. In de winkel, moest ik maar googelen naar een site met de juiste instellingen.

ALS TMOBILE HET ANTWOORD NIET WEET, ZEG DIT DAN GEWOON MAAR GEEF GEEN ONZINNIGE INFORMATIE.

Waarschijnlijk zal een moderator weer antwoorden met, jammer dat je negatieve ervaringen ondervind met tmobile, bel nogmaals als je nog vragen hebt over je abbonement. Ik wil duidelijke antwoorden en anders eerlijkheid dat tmobile klantenservice het niet weet. Ook zouden bepaalde mensen teruggebeld worden over zaken (uit prive kring) door tmobile, en hebben nooit meer iets gehoord. BELOOF dan NIET dat je terug belt.
Reputatie 2
Met een Iphone kan je niet MMS-en
Reputatie 4
Dan ben jij niet goed op de hoogte! Met alle respect, maar dit kan wel sinds de update naar besturingssysteem 3.0 en het gaat er niet om of het wel of niet kan, het gaat om antwoorden die de klantenservice geeft.
Reputatie 2
Jeroen een heel leuk onderwerp wat jij gestart hebt ik ben het volledig met jou eens want je slaat de spijker precies op z'n kop.
Aan onzinnige verhalen heeft niemand wat je moet gewoon een heel duidelijk en eerlijk antwoord krijgen op je vragen.
Op zich is dit jammer maar dit probleem doet zich niet alleen voor bij t-mobile maar ook bij andere providers.
Misschien dat dit onderwerp er toe leid dat het in de toekomst WEL gaat gebeuren dat men duidelijk en eerlijk antwoord geeft.
Reputatie 2
Inderdaad ze beloven veel bij T-moblie maar je ziet er weinig tot niets van terug. Mij is al 3x beloofd dat ik de volgende dag weer bellen kom maar na 5 dagen kan dit nog steeds niet en moet ik op een andere telefoon bellen waar prepaid opzit. Dit brengt dus extra kosten met zich mee. Waarom heb ik een abonnement??Ik heb nu al spijt dat ik overgestapt ben van Vodafone naar T-mobile en helaas zit nog een hele poos vast aan T-mobile baal baal
Reputatie 4
Jammer dat t-mobile een discussie die ik heb gestart verwijderd en hiervan niets laat horen naar mij toe. Ik heb op een vriendelijke manier uit proberen duidelijk te maken over hoe de klantenservicemedewerkers omgaan met hun klanten (toon is uiteraard oke). Jammer genoeg is dit dus verwijderd van dit forum!

Probeer het nog een keer en hopelijk laten ze het nu staan.

Ik heb vertelde gisteren dat ik het jammer vind dat de mederwerkers van tmobile vaak niet weten waar ze over praten. Ze vertellen vaak onzinnige tot niet relevante informatie.

Voorbeeld:

Als ik vraag waarom ik met de nieuwe software voor de iPhone MMS nog niet werkend krijg, verteld de een mij dat dit een bug in de software is en dit naar apple wordt verstuurd. elke medewerker zou deze lijsten bijhouden. omdat ik dit raar vond en wel enig verstand van computers/netwerken enz heb heb ik nogmaals gebeld. Nu lag dit aan het netwerk van tmobile en het zou worden opgelost. toen ik vertelde over mijn eerste telefoontje vond de medewerker dit maar raar.

Het geeft dus aan dat een medewerking bij informatie die ze niet weten maar gewoon wat roepen om de klant tevreden te houden.

Ik ben tevreden als je gewoon zegt dat je het antwoord niet weet maar ga niet dingen verzinnen. zo hoor ik steeds meer dingen om mij heen waar je niets mee kunt. collega (ook bij tmobile met zijn abbo) zou teruggebeld worden door de klantenservice. het telefoontje moet nog komen.

ik vind dit geen service en al helemaal niet als dit bericht eerder verwijderd wordt door een medewerker van tmobile.

ik ben nu iets meer dan 1 maand klant ivm een iphone en ben het eens dat er veel vragen/opmerkingen op dit forum voorkomen waarbij goed informeren al veel vragen/klachten zal doen verminderen. de belstatus bijvoorbeeld. iedereen zueren dat het niet klopt. Nee als je goed leest zal je zien dat dit door een storing komt. MAAR ook hier krijg je alleen maar antwoorden het is een indicatie en er kunnen geen rechten aan ontleend worden,

VERTEL GEWOON DAT ER EEN LANGE STORING IS DIE TMOBILE TOT OP HEDEN NIET KAN MAKEN. dan ben je eerlijk en verdien je respect.
Reputatie 2
Hi Jeroen,

Ook ik heb daar last van! Ik heb ook redelijk wat verstand van de electronica en ze vertellen over mijn HTC redelijk wat verkeerde dingen als je 2 keer opbelt en 2 verschillende medewerkers aan de telefoon krijgt die allebei iets anders vertellen en een opmerking in het systeem aanmaken.
Gelukkig ben ik niet de enige die daar last van heeft!

Groetjes,

Niels
Reputatie 4
Ik zeg niet dat TMOBILE slecht is! Iedere provider heeft zo zijn problemen en vooral op een forum komen vaak alleen slechte berichten naar voren. Toch is het verwijderen van een eerder bericht en zoals bovengenoemd verkeerde info geven een slechte zaak.
Reputatie 2
Ik kan de berichten hierboven alleen maar beamen.

Medewerker A zegt het duurt 5 werkdagen probeer het vrijdag eens.
Medewerker B zeg het duurt 5 tot 10 werkdagen bel volgende week maar eens op
Medewerker C zegt, het duurt zeker 14 werkdagen bel 10 juli maar weer terug.

Wie moet ik geloven, deze 3 telefoontjes zijn op 1 dag gemaakt naar de tmobile klantenservice.
Reputatie 2
Ik voel mee, want het lijkt erop dat ik het proces ben in gegaan.

https://t-mobile-forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=103779
Reputatie 2
Ben het helemaal met $onderwerp eens.

- provider neemt klacht niet serieus
- provider komt niet met oplossingen
- provider doet klacht af met verwijzing naar algemene voorwaarden

=.> nog iets meer dan een jaar te gaan 😞
Reputatie 2
Low service, high prices
Reputatie 2
Haha jaa zeker hogen prijzen heb een rekening van 173,45 euro maar wel nog 320 minuten over snap jij het ik in ieder geval niet.
Reputatie 4
Ik neem aan als jij kunt inloggen op my tmobile dat je ook de specificatie kunt bekijken en je kunt zien waarom je rekening zo hoog is. is de rekening onterecht moet je actie ondenemen en een nette aangetekende brief schrijven. geen reactie, gewoon naar hoofdkantoor gaan en blijven staan bij de balie tot je geholpen word. omdat om veel geld gaat.

klopt je verhaal niet en heb je deze kosten idd gemaakt dan ligt het niet aan tmobile.

ik snap bepaalde frustraties wel, maar elk bedrijf heeft zo ze dingen. ook een andere provider. Ik snap niet waarom ik nog nooit gezeik heb gehad met en provider. geluk? :)

fijne avond.
Reputatie 2
JeroenRuiter schreef:

Ik neem aan als jij kunt inloggen op my tmobile dat je ook de specificatie kunt bekijken en je kunt zien waarom je rekening zo hoog is. is de rekening onterecht moet je actie ondenemen en een nette aangetekende brief schrijven. geen reactie, gewoon naar hoofdkantoor gaan en blijven staan bij de balie tot je geholpen word. omdat om veel geld gaat.

klopt je verhaal niet en heb je deze kosten idd gemaakt dan ligt het niet aan tmobile.

ik snap bepaalde frustraties wel, maar elk bedrijf heeft zo ze dingen. ook een andere provider. Ik snap niet waarom ik nog nooit gezeik heb gehad met en provider. geluk? :)

fijne avond.

Nee geen geluk denk ik. Je bent niet de enige. Je moet denken dat T-Mobile miljoenen klanten heeft. Alle zeikende, op enkele na, komen hier bij elkaar om elkaar op te fokken om vervolgens met z'n alle de hardwerkende klantenservice verrot te schelden. Ga alle zeikende klanten bij elkaar optellen, en je zult zien dat reuze meevalt in verhouding met de rest. Elke bedrijf heeft klachten, heeft zeikende klanten, arogante klanten en ga zo maar door. Bij T-Mobile is dit niet anders. Er kan niet gezegd worden dat T-Mobile meer klachten heeft.

Dus voor degene die hier zo lekker onbeschoft scheld, ga maar lekker door maar weet ook dat een klantenservice veel meer voor je doet als je netjes blijft. Je kan wel boos zijn, maar nog steeds beleefd blijven. Deze ervaring heb ik met T-Mobile, Ziggo, Zilveren Kruis en ga zo maar door.

Oftewel ga maar lekker door met zeiken, het werkt uit eindelijk alleen maar tegen je.
Reputatie 4
klopt, ik heb tot op heden ook zeer positieve ervaringen. al wil de klantenservice wel eens minder zijn. ik vind wel dat je afsrpaken na moet komen als ze beloven om bijvoorbeeld terug te bellen of iets derelijks.

probleem is dat klachten, vragen worden behandeld door verschilende mensen en dan wil het nog wel is fout gaan.
Reputatie 2

Nee geen geluk denk ik. Je bent niet de enige. Je moet denken dat T-Mobile miljoenen klanten heeft. Alle zeikende, op enkele na, komen hier bij elkaar om elkaar op te fokken om vervolgens met z'n alle de hardwerkende klantenservice verrot te schelden. Ga alle zeikende klanten bij elkaar optellen, en je zult zien dat reuze meevalt in verhouding met de rest. Elke bedrijf heeft klachten, heeft zeikende klanten, arogante klanten en ga zo maar door. Bij T-Mobile is dit niet anders. Er kan niet gezegd worden dat T-Mobile meer klachten heeft.

Dus voor degene die hier zo lekker onbeschoft scheld, ga maar lekker door maar weet ook dat een klantenservice veel meer voor je doet als je netjes blijft. Je kan wel boos zijn, maar nog steeds beleefd blijven. Deze ervaring heb ik met T-Mobile, Ziggo, Zilveren Kruis en ga zo maar door.

Oftewel ga maar lekker door met zeiken, het werkt uit eindelijk alleen maar tegen je.

Jıj hebt gewoon veel geluk laat over je heen lopen en hebt vast geld en tıjd teveel om je zo door T-mobile te laten behandelen want je reactie slaat gewoonweg nergens op. Dat jij je niet benadeeld voelt wil niet zeggen dat dat voor andere klanten ook geld. İk heb zelf jarenlang op verschillende helpdesken gewerkt onder ander bij de door jou opgenoemde bedrijven en ik kan je vertellen dat het er echt niet altijd aan toe gaat zoals jij het voorschetst. Het eerste wat je krijgt te horen krijgt als je gaat werken bij een helpdesk is dat de meeste klanten niet bellen omdat alles naar wens verloopt en 5 procent belt omdat ze problemen hebben en wat te zeiken hebben bla bla, wat een **** crap. Brieven worden soms of vaak niet beantwoord.
Reputatie 2
Eerder "BAD service, High prices"
Reputatie 2
Vind ik ook inderdaad. Ik heb ook een abbonement maar die staat op mijn vaders naam. Dit heb ik al meerdere keren (tevergeefs) proberen te verhelpen, omdat altijd als ik de klantenservice bel er word gevraagd naar mijn vader. Ondanks dat ik al meerdere keren heb aangegeven dat dit veranderd moet worden en er werd beloofd dat dit gedaan zou worden, staat het nog steeds niet op mijn naam.
Reputatie 2
@ marloes; heb je al een formulier contractovername ingestuurd? Dit is de enige wijze om het contract op je eigen naam te krijgen als het nu op je vaders naam staat.
Reputatie 2
Wie heeft er nog meer problemen met de klachtenafhandeling van t-mobile? Ik heb al tot drie keer toe een klacht ingediend maar er wordt gewoon geen contact met me opgenomen. De klantenservice kan mij niet helpen (die kunnen blijkbaar antwoord op vragen geven en geen klachten afhandelen)

Iemand tips over hoe ik kan zorgen dan Tmobile mijn klacht nou eens fatsoenlijk afhandeld?
Reputatie 3
Als je een klacht indient bij T-Mobile, wordt je klacht altijd behandeld. Of je vindt dat je klacht fatsoenlijk wordt afgehandeld, houdt verband met wat je voor antwoord verwacht, welk antwoord je graag wilt horen en welk antwoord je accepteert.