Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Het zijn asociale ongeduldige horken die ook nog durven te zeggen 'dat ze daar geen tijd voor hebben en dat ik het zelf maar moet uitzoeken'. Lekker op Youtube aan het kijken terwijl je zo druk bent dat je geen tijd hebt om mij normaal te woord te staan?
Reputatie 2
Hello T-Mobile,

I am very nervous about a situation I am in right now, and I don't know who to talk to, because I literally stopped trusting and believing your agents at the customer service.

I called last week, to make a delay of payment until the new invoice comes up, because right now I am in Norway, and the girl I talked to, said it's alright. But, yesterday my phone got disconnected, so I called to the CS, and after 20 minutes of international calling, the man who answered me, did not acknowledge my previous agreement with the girl I talked to, he also did not want to give me the name of the colleague, or open my line again, until the payment has been made.

Right now I am in Norway, with a phone without signal, and I cannot do any payments. But I told the agents that I am back next week, and the payments will be made as soon as I get to Amsterdam.

I do not understand why this treatment, and why should I respect the agreements with you, when you, do not respect them.

Regards,
Reputatie 2
Mijn ervaring is hetzelfde.
Hier thuis 2 abonnementen van t-Mobile. E
Reputatie 2
Hellow there,

I have no clue how good your Dutch is, but first of all I'd file a complaint with the Dutch authorities. Their website for customers is: http://www.consuwijzer.nl/

Make sure to include as many details you can. Also write a formal note to T-Mobile informing them of your displeasure and pointing them in the right direction. Sent a copy to the board of directors, just to make sure someone will actually read it.

In the end you are powerless as consumer, but 'together we stand'.

Goodluck.
Reputatie 2
Hey Joeyyy,

Thanks for the reply. My dutch is not so good, I mean I understand but it's harder to talk in Dutch. Nevertheless, I have the name of the last agent I talked to; and that only after I told him that I have a right to know who I talked to. So at the beginning he only gave me his first name, and only after his hesitation he gave me his last name.

I am not angry about the fact that my phone is closed; to be honest it's their right to get paid for the services they provide me, but exceptions happen, especially when you're out of the country, and let's not forget the problems T-Mobile has been having for the last month, and all the delays involving invoices and extra costs updates.

Once again Joeyyy, thanks for the advice and have an excellent evening.
Reputatie 2
zie mijn vorige posts dries6951

Ik ben nu dus al een maand bezig om MMS op mijn iPhone 3GS te krijgen en het enige wat ik hier lees zijn standaard antwoorden waarvan iedereen met hetzelfde probleem weet dat ze niet werken, behalve blijkbaar de moderatoren. Van de klanten-'service' hoor ik na mijn klacht op 9 juli en 28 juli en e-mail helemaal niets meer. Echt schandalig!
Reputatie 2
Gisteren een de iphone g3 8gb bij m,n abonement gekregen. tot nu toe nergens enig probleem mee gehad. Misschien omdat ik alles in de winkel afgehandeld heb? Mag altijd terug komen naar de winkel als er iets is,, of ik iets niet weet vertelde ze me. maar tot nu toe dus geen probleem gehad, binnen niet, buiten niet. Had met m,n vorige abo ook al veel goede ervaringen met de T mobile shops en de verkopers!
Reputatie 4
Heerlijk standaard antwoord van een tmobile medewerker. ze weten zelf ook wel dat het verd*md niet goed zit. maar ja als ze hun mond opentrekken kunnen ze vertrekken.
Reputatie 2

Als ik het over mijn eigen ervaringen met dergelijke checks heb, dan gaat het vaak niet eens om wat er gevraagd en geantwoord wordt, maar hoe er geantwoord wordt, met name als je naar iets onverwachts vraagt. Daar haal je veel meer uit dan alleen de droge informatie.

De laatste keer dat ik de klantenservice gebeld heb heb ik na de vraag om mijn telefoonnummer na de gevraagde 10 cijfers in dezelfde adem meteen postcode/huisnummer/geboortdatum gegeven. De medewerker kon er wel om lachen.

Als het gaat om een reactie op een onverwachtte vraag, dan is het zonder uitzondering herhalen van drie dezelfde zaken misschien niet de meest optimale methode.

Nadat ik recentelijk verhuisd ben heb ik een aantal maal op de vraag om mijn postcode gereageerd met: "Moment, dat zoek ik even op op internet". Dit was nooit een probleem.

Ik heb het vermoeden dat dat contraproductief gaat werken, omdat:

1. de desbetreffende medewerker die aan de ticket gekoppeld in zijn werkzaamheden gestoord wordt en de boel even stagneert;
2. contact tussen medewerker en klant vaak langer duurt dan tussen medewerkers onderling, omdat bij contact tussen medewerkers onderling met veel jargon het contact kort en bondig kan blijven;
3. de aan een ticket gekoppelde medewerker specifieke tickets ook niet uit zijn hoofd kent en alsnog van alles en nog wat moet opzoeken voordat er telefonisch een en ander toegelicht kan worden.

Ik bedoel niet zozeer dat er een vaste medewerker aan een bepaald ticket gekoppeld wordt, maar dat op basis van het door mij ingegeven telefoonnummer de medewerker waarnaar ik word doorgeschakeld uitomatisch alle relevante informatie m.b.t. het openstaande ticket te zien krijgt. Dat ik bij een openstaand ticket over netwerkproblemen meteen bij de desbetreffnede afdeling terechtkom zou wat mij beterft nog beter zijn, maar dan is er inderdaad een groot percentage bellers die misschien niet goed terecht komen.
Reputatie 2
[QUOTE=Anne-Marie;665391]T-Mobile Klantenservice is bedoeld om op een snelle manier antwoord op je vragen te krijgen. Indien het nodig is dan kan een medewerker afspreken om je op een later tijdstip terug te bellen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat dit wordt gedaan. Er kunnen zich natuurlijk altijd omstandigheden voordoen waardoor een medewerker haar of zijn afspraak niet na kan komen. Dit zou echter alleen om een gering aantal incidenten mogen gaan.
Je kunt telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, maar het is natuurlijk ook mogelijk om contact op te nemen via e-mail. Wellicht dat T-Mobile in de toekomst ook nog andere manieren aan gaat bieden om vragen te stellen. De doelstelling van T-Mobile is dat er zoveel mogelijk klanten in
Reputatie 2
Ok, so from what I can see, there are only 2 options, either nobody at T-Mobile pays any attention to customers who do not speak Dutch, or this is a forum only for T-Mobile customers without any involvement from the TM employees.

I am extremely disappointed in what happened in the last two weeks, and apparently why should anyone at TM care.

I think right now, it would be much better to cancel the rest of the contract and just pay the remaining contract period.

Cheers T-Mobile...
Reputatie 2
@ andreibarburas: Of course we read everything on the T-Mobile Forum, but it is impossible to see through the personal details of the poster and then react to every post.

That is why we refer to Customer Services to solve 'regular' problems (+31 - 6 2400 1200) and the department of Collections for problems with blockings and payments (+31 6 - 1440 4040).
Reputatie 2
@ilona

Thank you for your reply but it seems to me that you did not read what I wrote in my previous posts, and you just replied to me using the standard reply.

I mentioned that an agreement has been made, but your colleague refused to acknowledge the agreement. This agreement was made through the Collection Department.

And either way, I am not going to call again your customer service, all the way from Norway, for the third time for a problem that I thought it was solved.

Thank you once again @Ilona for your concern and reply.
Reputatie 2
Klanten service is niet wat het moet zijn. Die moeten op alle vragen antwoord kunnen geven. En niet, zoals mij is overkomen, "ga maar naar uw T-mobile shop, die helpen u wel verder". Om vervolgens bij de T-Mobile shop te horen, "neem maar contact op met de klantenservice". Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd en onder tussen ligt mijn MDA Compact4 levensloos in de kast. Ben ik blij dat ik nog een oud toestel heb.
Reputatie 2
Beste mensen, leg je er gewoon bij neer. Wind je niet op

- Als bij T-Mobile iets fout gaat, dan is dat overmacht of een onvoorziene omstandigheid, het is NOOIT de fout van T-Mobile. ALs ze een fout toegeven zou het wel eens tot claims van klanten kunnen komen.
- Brakke website, geen belstatus of wat dan ook, je kan geen enkele rechten ontlenen aan je contract. Je mag blij zijn als je bereik hebt en kan bellen.
- De verhouding tussen klant en T-Mobile is niet gelijk: als T-Mobile in gebreke blijft doordat ze slechte service leveren, dan wordt de klant aan het lijntje gehouden met loze beloftes en niet nagekomen terugbelafspraken. Er wordt echter wel van klanten verlangd dat ze ALTIJD op tijd betalen, zelfs als er een dispuut over de factuur is.

Helaas is het bij andere providers net zo erg. Het enige wat telt is omzet en winst halen.
Reputatie 4
Beste mensen, leg je er gewoon bij neer. Wind je niet op

- Als bij T-Mobile iets fout gaat, dan is dat overmacht of een onvoorziene omstandigheid, het is NOOIT de fout van T-Mobile. ALs ze een fout toegeven zou het wel eens tot claims van klanten kunnen komen.
- Brakke website, geen belstatus of wat dan ook, je kan geen enkele rechten ontlenen aan je contract. Je mag blij zijn als je bereik hebt en kan bellen.
- De verhouding tussen klant en T-Mobile is niet gelijk: als T-Mobile in gebreke blijft doordat ze slechte service leveren, dan wordt de klant aan het lijntje gehouden met loze beloftes en niet nagekomen terugbelafspraken. Er wordt echter wel van klanten verlangd dat ze ALTIJD op tijd betalen, zelfs als er een dispuut over de factuur is.

Helaas is het bij andere providers net zo erg. Het enige wat telt is omzet en winst halen.

Nooit de fout van t-mobile?
Paar keer wat fout gegaan, netjes recht gezet en een excuus brief.
En het toegeven van een fout doet t-mobile wel en die klanten worden netjes op de hoogte gebracht. De fout is al recht gezet voordat ze de brief ontvangen hebben.

Brakke website?
Misschien ligt het wel aan je pc?
Aan de belstatus kunnen geen rechten ontleent worden....
Maar dat hoor je op 1202 ook..en dat is geen website ;)

Rechten & plichten
Beide partijen hebben rechten en plichten
Jij hebt het recht om gebruik te maken van het netwerk om te bellen, sms'n, internettten etc.
T-mobile heeft het recht om je attenderen op een factuur wat te laat is, of meerdere en je aansluiting te blokkeren als het te lang duurt

Geloof me, klant / t-mobile staan wel gelijk.

Vind je klagen beetje uit de lucht gegrepen.. mis de onderbouwing er van
Reputatie 7
Ik zou vanaf januarie al 13 x terug gebeld moeten zijn en steeds niet gedaan
mijn beloofd big steel watch wat bij de telefoon zou zitten heb ik ook niet gekregen tot op de dag van vandaag en in december is me contract in gegaan. dus inmiddels is er al bijna een jaar overheen ze zouden 1 x terug gebeld hebben in maart maar volgens mijn rekeningen ook niet gebeurt. ik heb sinds ik daar een abbo heb alleen maar problemen met de provider gehad. en het personeel is 2 van de 3 x hartstikke onaardig. ik ben blij als in 2010 me contract is afgelopen want t-mobile is ECHT WAARDELOOS!!!!!
Reputatie 2
Heel dat t-mobile slaat nergens meer op. Ik belde om mijn contract op te zeggen,hebben ze me toch met een aanbod over kunnen halen voor 1 jaar. Zou ik binnen 9 werkdagen een nieuwe nokia krijgen en vervolgens sturen ze gewoon niets,laten niets horen,als je na meer dan een half uur in de wacht eindelijk iemand aan de lijn krijgt (eerst nog een keer doorverbonden en weer in de wacht gestaan) dan kan diegene je niet helpen??? Waar gaat dit nou over? We zijn nou meer dan 2 weken verder en ik heb nogsteeds niets. Nou t-mobile,voor mij is het klaar hoor ik kap met die hele t-mobile maar aangezien hier een WASLIJST van klachten te zien is laat het jullie gewoon koud anders deden jullie er wel wat aan. Misschien een tip om eens fatsoenlijke mensen op die stoelen te zetten die wel iets voor hun salaris willen doen!!!
Reputatie 2
I just wonder when the billing services will be up and running again. I'm already half way through the month, and still no invoice. I also wonder what will happen to the bundled minutes after the system goes up.

And also no understanding from T-Mobile, for a delay of payment.

Complete ignorance, lack of professionalism and no business attitude at all.

I wish I could cancel my renewed contract. Problem is I renewed it last month.

Good luck guys with all your problems.
Reputatie 2
Wat mij nu gebeurt, stel ik een vraag voor informatie via het 1200 telefoonnummer van de profider, dat ik mijn mobielnummer opgeef om mijn beter van dienst te zijn kan ik me voorstellen. Wat ik niet terug kan vinden is financiele afwikkeling van het overstappen naar andere abonnementen binnen de service van T-mobile. Flex versus I-pod.
Gaat de dame aan de anderekant van de telefoon vragen om mijn geboorte datum, adres gegevens! ik wil alleen maar de juist info...
Ik hoef toch ook geen legitimatie te laten zien als ik om informatie vraag bij een willekeurige leverancier.... het moet toch niet gekker worden!

Ik kan me voorstellen als ik in een vergevorderd stadium ben om via telefonisch contact een abonnement af te sluiten dat er meer relevante info nodig.

Let wel, gezamelijke informatie is te gebruiken om geld op afstand over te maken , in combinatie met bankrekening, geboorte datum en adres gegevens.....

Daar ik deze drie bovenstaande niet wil geven zonder te weten wie IK aan de telefoon heb vind ik dit wel heel eenzijdig, van daar doordestrotduwe!

Bij Orange nog niet meegemaakt, en onduidelijkheden werden altijd binne 24 opgelost, Bij T-Mobile kan je zelfs geen informatie krijgen als je de gevraagde gegevens niet aanleverd, bank, adres, gb datum!.

Houd dus in dat de contracts duur snel ten einde is, wat een ...... service.

Kwaliteit Uitermate Teleurstellend!

Greetzzz, doorduwe
Reputatie 2
Zie mijn vorige posten dries6951 ( geen MMS op iPhone 3GS )
Vanmorgen heeft een mevrouw van klanten-'service' mij praktisch bezworen dat ik na bijna anderhalve maand bellen, mailen en dit forum aanschrijven gebruik kan gaan maken van de MMS mogelijkheid op de iPhone. Wat is nu het geval -HOU JE VAST- beste moderatoren, klanten-'service' mensen die ik tot nu toe heb gesproken en lezers van dit forum: Het ligt niet aan de iPhone (daar waren wij lezers al van overtuigd), het ligt niet aan iTunes (wat wij ook al wisten) HET LIGT AAN EEN INSTELLING BIJ T-MOBILE ZELF ! !
Met deze mededeling zet deze mevrouw al haar colegea van klanten-'service' en de moderatoren van dit forum bij het grof vuil, want die hebben al die tijd zitten slapen en hebben klinkklare onzin zitten verkopen over instellingen op de iPhone, zelfs reparatie van de iPhone, updaten over van alles, behalve hun eigen instelllingen die ze zo op hun scherm hadden kunnen zien.
Tussen neus en lippen door gaf deze mevrouw haar collegea nog een sneer door te stellen dat de Technische Dienst NOOIT de klanten terugbeld (!) Nou heb ik op dit forum al een paar keer gelezen dat dit wel beloofd is, en ik weet zeker dat dit MIJ beloofd was.
Nou moet ik eerst nog zien dat ik inderdaad door de Technische Dienst een SMS bericht ontvang met de mededeling dat alles nu goed is en dat ik de iPhone moet herstarten voor MMS gebruik . . . . . er is met al te veel beloofd door T-Mobile dat niet nagekomen is. Jullie horen nog van me.
Reputatie 2
We zijn twe dagen verder en jullie raden het al . . . . . geen SMS van de technische dienst . .. . . dus sinds 2 juli 2009 geen MMS mogelijkheid !
Reputatie 2
We zijn nu vier dagen verder en jullie raden het al . . . . . geen SMS van de technische dienst . .. . . dus sinds 2 juli 2009 geen MMS mogelijkheid !
Reputatie 2
Ik ben ook erg tevreden over t-mobile. Even afgezien dan dat ik met mijn iPhone 3GS geen MMS kan verzenden en geen 3G kan gebruiken binnen en buiten mijn huis en werkomgeving. Mij hoor je niet zeuren. .. . . . . .
Reputatie 2
Nou zo tevreden ben ik niet hoor. Zo een simpele storing, dat je niet eens je belminuten kan zien is schandalig. Een groot bedrijf hoor een backup systeem te hebben, waardoor je daar naar terug kan schakelen, zodat de belminutenstoring voorbij is.

Dit wordt allemaal gedaan zodat je je minuten niet in de gaten hebt en dat je er overheen gaat.

Buiten dat het internet en tv mobiel gaat ook nergens over. Bij tmobile krijg je voor 15 euro: 1mb met 5 tv kanalen. Bij een vodafone krijg je voor 15 euro: 3,6 mb en 14 tv kanalen.

En dit zijn geen kleine verschillen!