Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 2
Hallo ik woord er nu echt moe van.
ik heb nu al zo veel problemen met t-mobile.
1 ik heb 3 maanden gewacht tot mijn toestel gerereparerd was
2 hij was eindelijk klaar blij konden ze weer insted email wee niet acv. heb ook 2 weken geduut
3 ik heb nu weer eens overige data koste van internet terwel ik onbkt. internet heb van t-mobile.
4 ik snap niks van de facture online kan iemand me daar me helpen want heb een abo van 22. euro nog wat en ben er inees 99 min over heen ja dag kan niet want eens ook met die overige data koste. ik woord er niet goed van alles loop fout nu kan je weer eens niet je beltegoed afluisteren. ze zijn weer bezig met update enzo is tog allemaal niet meer normaal :S

Maar veder gaat alles goed hoor hahahah
😉 rico
Reputatie 2
He hallo iemand moet me nu echt ff helpen ik snap er nu ff hellemaal niks meer van van mijn factuur wtf man er staat
Maandkosten 8,64
Relax 150 SIM only 10.07.09 t/m 09.08.09 8,19
Relax Sms 100 10.07.09 t/m 09.08.09 6,30
web'n'walk Standard 19.06.09 t/m 09.07.09 -5,85
Gebruikskosten buiten bundel Relax 150 SIM only t/m 09.07.09 57,33
Binnen Nederland 99:45 min. 35,31
SMS-berichten 99 9,90
Internet 14760 KB 12,12
Kortingen/overige kosten -9,45
100% korting Relax Sms 100 10.07.09 t/m 09.08.09 -6,30
Korting 3.75 Euro Relax SO 10.07.09 t/m 09.08.09 -3,15
Subtotaal 56,52
BTW 19% 10,74
Totaal € 67,26

deze maand
Kostenoverzicht Duur/aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 34,17
Relax 150 SIM only 10.08.09 t/m 09.09.09 8,19
Relax Sms 100 10.08.09 t/m 09.09.09 6,30
Instant E-mail 11.07.09 t/m 09.08.09 9,68
Instant E-mail 10.08.09 t/m 09.09.09 10,00
Gebruikskosten buiten bundel Relax 150 SIM only t/m 09.08.09 19,39
Binnen Nederland 22:11 min. 4,66
SMS-diensten 1 1,26
Internet 18090 KB 13,47
Kortingen/overige kosten 3,15
100% korting Relax Sms 100 10.08.09 t/m 09.09.09 -6,30
Korting 3.75 Euro Relax SO 10.08.09 t/m 09.09.09 -3,15
Administratiekosten 12,60
Subtotaal 56,71
BTW 19% 10,77
Totaal € 67,48

ten eerste waar hallen hun die data kosten van dan ? ik heb een internet abo
En ik weet ook niet waar hun die administratie kosten van dan hallen ? raar hoor.
En dan komt er ook nog een btw over dit bedrag van die internet koste :S. Ik snap er hellemaal niks meer van wie kan me helpen volgens mijn betaal ik nu gewoon 38,19 te veel ecx btw denk ik ? snappen jullie het nu nog ik niet meer help me ff dan 😛
Internet 14760 KB 12,12
Internet 18090 KB 13,47
Administratiekosten 12,60

Maar veder rest gaat alles goed hoor hahaah ;)
Groeten rico
Reputatie 2
ik heb ook overig kosten
ik zag in mijn laatste factuur staan 40 euro nog wat ? hahaah nou geloof mij dat kan gewoon niet

ik had nog zelf btg over van vorige paar maanden ! die plotseling weg was toen al de eerste problemen onstonden !
Reputatie 2
Het is allemaal raar joh ik snap er nu niks meer van hahahaha:P maar als ik zo bekijk dan heb ik gewoon 30 eruo dat ze te veel rekenen of zie ik dat verkeerd?
Reputatie 2
Er klopt niets van deze Facatures !
Ik heb nou al een aantal maanden dat op mijn Facatuur staat dat er geld af gaat voor een internet Abbo terwijl ik helemaal geen Internet abbo heb...
En allemaal overige kosten terwijl ik alles binnen mijn bundel hou..
Reputatie 2
Waar T-Mobile mee bezig is?
Ik denk en merk dat ze klanten willen verliezen door desinformatie te geven.
De miljardenomzet is hun naar hun bol gestegen, waardoor men denkt zich alles te kunnen permiteren. Fout gedacht dus.
Er zijn nog al wat klagers EN FEITEN over onjuiste weergave, gebrek aan weergave, misleiding en oneigenlijke incasso's. Klanten gevangen zetten in een abonnement, waardoor bij ontevredenheid, men niet het contract kan opzeggen, alleen maar afkopen. Ik pleit voor 3 maands contracten en niet 1 of meerjaren contracten.
Waar je ook kijkt of zoekt over klachten op internet, vind je T-Mobile.
Ik heb altijd T-Mobile gehad, maar het einde nadert voor mij ook.
Ik ga dan ook de boel stil en stop zetten.
Wat zal dat een rust geven om dan niets meer negatiefs over T-Mobile te hoeven meemaken door mijn abonnement niet meer te verlengen.
Reputatie 2
We zijn nu 18 dagen verder en je raad het al . . . . geen SMS van de Technische dienst zoals beloofd. MAAR MMS WERKT NU PLOTSELING WEL ! ? ! zonder al de tips van klanten-'sevice' en de moderatoren van dit forum te hebben opgevolgt zonder mijn iPhone 3GS ter reparatie te hebben aangeboden . . . het werkt zomaar. Zonder uitleg van wie dan ook, zonder beloofd contact van TD zonder excuses voor twee manden zonder MMS . . . . tmob dus.
Reputatie 2
valt allemaal wel mee. Ik ken een drie-letterig telecombedrijf die het toch echt wel slechter doet wat service betreft. En qua kosten al helemaal.

Bij dat andere mooie bedrijf geldt; Je ergert je groen en geel en betaald je blauw (check het logo, dan snap je m wel...denk ik...)
Reputatie 2
Leuk zo'n forum maar je kunt het alleen bereiken als je al een t-mobile klant bent en kunt inloggen.
Kortom alle klachten worden op het forum voor de buitenstaanders die eventueel overwegen een abonnement aan te gaan bij T-mobile "onder de pet gehouden". Klachten schrijven naar elkaar lucht misschien op maar lost wezenlijk niet veel op.
In ons geval het overzetten van orange naar een iphone abbo. Als ik alles lees valt ons probleem nog in het niet bij andere "slachtoffers" van de klantenservice terreur.
Als we pech hebben wordt het oplossen van ons probleem nog een lange weg.
Weet iemand een site waarop je alles kunt lezen over de matige klantenservice en oplossingen die T-mobile levert?
Ben benieuwd naar het antwoord van de moderator. Is meestal ook zo'n niets zeggende oplossing.
Wij hebben begin augustus een Iphone gekocht met een Iphone abo inclusief nummer behoud van een orange nummer.Tot op heden geen enkel teken van leven op de Iphone.
Er kan niet gezegd worden dat T-Mobile meer klachten heeft.

Dus voor degene die hier zo lekker onbeschoft scheld, ga maar lekker door maar weet ook dat een klantenservice veel meer voor je doet als je netjes blijft. Je kan wel boos zijn, maar nog steeds beleefd blijven. Deze ervaring heb ik met T-Mobile, Ziggo, Zilveren Kruis en ga zo maar door.

Je hebt geen idee waar je over praat. Als er ook maar
Reputatie 4
1200 moeilijk bereikbaar
Heb vandaag meer dan 20 minuten gebeld met de klantenservice
Niemand aan de lijn gehad,heb maar opgehangen!
Is dit normaal?????!
Reputatie 2
Klantenservice kan soms idd wat moeilijk bereikbaar zijn, ze hebben het op het moment nogal druk zullen we maar zeggen!
Maar moet zeggen, heb ze zelf vandeweek aan de lijn gehad ivm factuur, dat ze alles netjes oplossen voor je.
Reputatie 4
ja oke de afhandeling is in een woord PERFECT,maar voordat je er doorheen bent!
Reputatie 2
Dit nummer bellen 0800-7111 is ook gratis en je word perfect geholpen, kan alleen als je een abbonnement hebt . Succes
Reputatie 2
Ik vraag me af waar T-mobile mee bezig is.
Het lijkt er op dat het ontvangst in Nederland met de week slechter wordt.
Toen ik 9 jaar geleden met Ben begon nooit geen problemen, Ben werd T-Mobile en de overgang was als ouds.

Sinds vorig jaar juli is het opeens slecht. Zeer slecht bereik, alleen als je in de buurt van een mast bent, maar ja die staan niet om de 2 km.

Ook de nieuwe acties is eigenlijk een aanfluiting voor
Reputatie 2
Dit forum dient niet alleen de tmob 'oortjes' maar ook om elkaar op de hoogte te houden. Daarnaast schrijft je een aangetekende brief naar de directie tmob in den Haag en naar elke consumenten organisatie die je kent. Schrijf uitvoerig wat de klachten zijn en wat je er zelf aan gedaan hebt, en vooral de reactie van tmob.
Reputatie 4
Leuk zo'n forum maar je kunt het alleen bereiken als je al een t-mobile klant bent en kunt inloggen.
Kortom alle klachten worden op het forum voor de buitenstaanders die eventueel overwegen een abonnement aan te gaan bij T-mobile "onder de pet gehouden". Klachten schrijven naar elkaar lucht misschien op maar lost wezenlijk niet veel op.
In ons geval het overzetten van orange naar een iphone abbo. Als ik alles lees valt ons probleem nog in het niet bij andere "slachtoffers" van de klantenservice terreur.
Als we pech hebben wordt het oplossen van ons probleem nog een lange weg.
Weet iemand een site waarop je alles kunt lezen over de matige klantenservice en oplossingen die T-mobile levert?
Ben benieuwd naar het antwoord van de moderator. Is meestal ook zo'n niets zeggende oplossing.
Wij hebben begin augustus een Iphone gekocht met een Iphone abo inclusief nummer behoud van een orange nummer.Tot op heden geen enkel teken van leven op de Iphone.

Weet je dat op forums over het algemeen alleen klachten en vragen naar voren komen. niemand die gaat inloggen met een verhaal dat hij positief is. Mischien een enkeling.
Reputatie 2
Een aantal weken terug heb ik een klacht ingediend. Het viel me al op dat ik daar geen ontvangstbevestiging van kreeg. Tot heden geen reactie en toen ik er vandaag een 2e klacht overheen gooide, kreeg ik weer geen ontvangstbevestiging.
De gevolgen kunnen voor mij tamelijk verstrekkend zijn. Het gaat hier om een factuur waar o.a. (aantoonbaar) echt fouten in staan en die ik niet kan/wil betalen. Het gevolg kan zomaar zijn dat mijn dochter (voor wie ik het abonnement heb afgesloten) niet meer bereikbaar is en niet meer kan bellen. Dit is zeer ernstig, aangezien zij een psychiatrische stoornis heeft waardoor zij ten alle tijden moet kunnen bellen en bereikbaar moet zijn.
Ik heb om het zacht uit te drukken flink de balen van T mobile die mij een service heeft aangeboden die voor ons van levensbelang is en waar we nu dus grote problemen door krijgen.
Reputatie 2
Hey hoi,

Normaal is het zo dat je wel een ontvangstbevestiging ontvangt als je mail stuurt..
Is blijkbaar niet iets goed gegaan.. :(

Heb je al met de klantenservice gebeld? 0800 7111 ?
Hun kunnen meekijken en als je factuur niet klopt kunnen ze het gelijk doorzetten voor je. Ze kunnen er ook blokkade opzetten zodat het eerst uitgezocht kan worden dan.
Je dochter word dan niet afgesloten (als ze de blokkade nog niet heeft)

Succes ermee
Richard
Reputatie 2
Ik heb al een aantal klachten gestuurd en krijg altijd meteen een bevestiging en ook heel snel een reactie. Kan het zijn dat er iets anders fout gaat? De bevestiging is namelijk automatisch.
Reputatie 2
ik heb nu al 2 keer geen ontvangstbevesting gekregen. Voorheen kreeg ik die inderdaad.
Wat betreft die klantenservice bellen, dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dat is een lachtertje. De rekening is meer dan 200 euro en er wordt een compensatie van 15 euro max aangeboden, waar ik natuurlijk niet mee akkoord ga.. Ik word dan weer doorverwezen naar het klachtenformulier op de website....en zo blijven we draaien...draaien.
Reputatie 2
@Mariemar

Als deze vragen over je factuur gaan en de belstatus heb je antwoord ontvangen per e-mail. Check ook even je mapje ongewenste mail. Het kan zijn dat de e-mail automatisch daar in staat. Qua vergoeding heb je bijna een volledige maandbundel vergoed gekregen. De vergoeding lijkt me dus redelijk.
Reputatie 4
Moch het zoveel problemen geven, dat je niet meer kunt bellen met je dochter, neem dan een prepaid toestel erbij. Als het echt zo belangrijk is (ik twijfel daar zeker niet aan, ben zelf namelijk werkzaam in zorg en herken je probleem) dan had je deze oplossing ook zelf wel kunnen bedenken natuurlijk

Succes en hopelijk krijg je via deze manier nu wel is een oplossing voor je klacht.
Reputatie 4
Ik heb een abo van T-mobile met internet. Ik kreeg paar dagen terug problemen met internet 3g werkte niet. Ik heb toen mijn simkaart in enkele andere telefoons gestopt en daarop werkte internet ook niet. Ik belde de klantenservice van t-mobile en moest 30 minuten wachten. Ik kreeg een jongen aan de lijn en zeg dat mijn internet niet werkt en vraag waaraan het ligt. Hij adviseerde mij om mijn telefoon te resetten(Iphone) Maar dat had ik al gedaan en zijn advies was nog een keer doen. En opeens viel verbinding weg. Ik bel dus opnieuw. Ik vond het raar dat hij niet terug belde aangezien hij weet dat ik weer een half uur moet wachten. Dus ik weer half uur wachten aan de lijn. Krijg ik een meisje aan de lijn. Ik leg hele verhaal weer uit. En vertel ook welke stappen ik heb ondernomen om probleem te verhelpen. Zegt ze ik maak een aantekening en je wordt vandaag of uiterlijk morgen gebeld door de technische dienst. Ok zit al een paar dagen te wachten moet nog steeds gebeld worden. Telefoon werkt vanzelf weer lag echt aan Tmobile. Maar ik vind het wel heel slecht van Tmobile de studenten achter de telefoon weten totaal niets over hun product. Ik heb echt het gevoel dat 1 persoon alles weet en de rest doet maar wat. Maar aan de andere kant mag je van Tmobile niet verwachten dat je 24/7 bereik hebt dan had ik maar een andere provider moeten nemen.
Reputatie 2
dat geintje heb ik ook al een keer gehad.
zat midden in mijn verhaal over het probleem met de belstatus en opeens word de verbinding verbroken.

ben toen ook nooit meer teruggebeld door de medewerker!