Klachten (algemeen) (deel1)

• 24 januari 2009
  • 562 reacties
  • 30773 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

562 reacties

Reputatie 4
De klantenservice van T-Mobile heeft me nog niet teruggebeld.
De vorige keer had ik een MMS probleem, ze zouden binnen 10kalenderdagen terugbellen, maar dat is nooit gebeurt. Nou wacht ik vol "spanning" of ze deze keer wel binnen nu en 4 dagen terugbellen. zo niet, dan hebben ze wederom gelogen, en zeg ik per direct m'n abonnement op.
Reputatie 2
@Mariemar

Als deze vragen over je factuur gaan en de belstatus heb je antwoord ontvangen per e-mail. Check ook even je mapje ongewenste mail. Het kan zijn dat de e-mail automatisch daar in staat. Qua vergoeding heb je bijna een volledige maandbundel vergoed gekregen. De vergoeding lijkt me dus redelijk.

Beste Conny,
Ik heb geen antwoord ontvangen en ik weet heus wel dat ik mijn ongewenste mail moet checken. Ik heb gewoon geen ontvangstbevestiging gekregen en geen mail.
Wat betreft die vergoeding, 15 euro vind je redelijk voor een verschil van 200 euro?
Nou ik niet, daarbij lever ik van mijn eigen bundel maandelijks zo'n 250 minuten in, omdat ik nu eenmaal niet veel bel. Dat krijg ik ook niet terug.
Ik zit gewoon met een groot probleem nu, ten eerste kan ik die rekening niet betalen en inderdaad moet ik nu een prepaid aanschaffen, maar dat houdt ook in dat het nummer gewijzigd moet worden en dat weer aan allerlei instanties moet doorgeven.
Reputatie 2
@ Mariemar.

Indien je een betalingsregeling wenst te treffen, kun je hiervoor contact opnemen met T-Mobile Klantenservice. Via het forum kunnen wij geen individuele issues oplossen. Jij geeft aan geen bevestiging of e-mail te hebben ontvangen. Uit onze systemen blijkt dat T-Mobile wel contact opneemt n.a.v. klachten. Mogelijk kun je het met een ander e-mailadres proberen. Met individuele klachten dien je echter altijd contact op te nemen met de klantenservice.
Reputatie 4
Klinkt goed.
Reputatie 2
Er kan niet gezegd worden dat T-Mobile meer klachten heeft.
(knip)
Dit neemt niet weg dat ik, zo snel als mijn contract dat toe laat, onmiddellijk overstap!

Ik denk dat er velen je zullen volgen, en dan raden wie de volgende telecombedrijf wordt overgenomen, eh iets met een T
Reputatie 2
Ik hang weer eens in de wacht bij de klantenservice. Gelukkig hebben ze daar zelfkennis! .... "Al onze medewerkers, zijn in gebrek'... 😉
Reputatie 2
Ik werd zojuist heel boos over de medewerker die ik aan de lijn had. Hij bleef door me heen praten, luisterde dus niet, stelde zich arrogant op. Ik kreeg eerder het gevoel dat hij me weleens de les zou lezen, dan dat ik een klant met een klacht was. Superergerlijk! Ik ben een betalende klant en mag ook de honneurs krijgen die daarbij horen.
Reputatie 2
helemaal mee eens, helaas meer regel als uitzondering. zet die gasten een sop een communicatiecursus! ook de wil om te helpen ontbreekt.
Reputatie 4
Ik bel net, hang eerst 10minuten in de wacht,
krijg ik van dat mens te horen dat m'n moeder toestemming moet geven over het telefoontje.

T-Mobile had beloofd mij voor gisteren terug te bellen, en nog durven ze het te flikken dat m'n moeder moet bevestigen dat ik wel mag bellen.
Reputatie 4
[QUOTE=Anne-Marie;665391]T-Mobile Klantenservice is bedoeld om op een snelle manier antwoord op je vragen te krijgen. Indien het nodig is dan kan een medewerker afspreken om je op een later tijdstip terug te bellen. Uiteraard is het wel de bedoeling dat dit wordt gedaan. Er kunnen zich natuurlijk altijd omstandigheden voordoen waardoor een medewerker haar of zijn afspraak niet na kan komen. Dit zou echter alleen om een gering aantal incidenten mogen gaan.
Je kunt telefonisch contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, maar het is natuurlijk ook mogelijk om contact op te nemen via e-mail. Wellicht dat T-Mobile in de toekomst ook nog andere manieren aan gaat bieden om vragen te stellen. De doelstelling van T-Mobile is dat er zoveel mogelijk klanten in
Reputatie 2
Ik bel net, hang eerst 10minuten in de wacht,
krijg ik van dat mens te horen dat m'n moeder toestemming moet geven over het telefoontje.

T-Mobile had beloofd mij voor gisteren terug te bellen, en nog durven ze het te flikken dat m'n moeder moet bevestigen dat ik wel mag bellen.

als je niet de contractant bent kunnen ze je idd niet verder helpen.
als je gaat bellen gewoon ervoor zorgen dat je moeder in de buurt is 😉
Reputatie 2
mensen houdt er wel rekening mee dat die mensen achter de klantenservice ook de hele dag door de **** van de klanten over zich heen krijgen dan kunnen ze ook wel eens kribbelig worden.
ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt en dan wordt je echt wel eens gek van al die zeurende mensen.
maar ik ben het met de mensen eens dat je dan wel moet proberen om zo klantvriendelijk te blijven, anders moet je gewoon een andere baan zoeken.
Reputatie 2
ben zeer bekend met e klantenservice van t-mobile, mijn ervaring is altijd zelf vriendelijk te blijven, en als ze niet naar tevredenheid je klacht behandelen, eventueel een schriftelijke klacht indienen. (zzorgwel dat je de voorwaarden hebt gelezen, want daar staan wel eens rare dingen in.) Heb je gelijk, dan kan het wel een paar maanden gratis bellen opleveren, evt een voordeliger abonnement of zelfs beide.
Tja en het blijft een mens aan de andere kant met niet het leukste baantje......
Reputatie 2
Hallo

Ik heb ook normale goede ervaringen met de klantenservice van T-mobile. Ik heb ze gelukkig niet vaak hoeven te bellen, maar ik werd keurug te woord gestaan.
Het helpt als je jezelf netjes opstelt, dan zul je doorgaans ook een nette reaktie krijgen.
Reputatie 2
Ik heb alleen maar goeie ervaringen met de klantenservice. Ze zijn vriendelijk en helpen me goed. Ze hebben me zelfs teruggebeld om te zeggen dat ik nog geld terug krijg omdat ik verkeerd betaald had de eerste maand. Krijg dus 26 euro terug ofzo...

Heb niks negatiefs over hun te zeggen. Alleen jammer dan op de website niet alles goed werkt.
Reputatie 2
hoi,
Hier ook alleen maar goede ervaringen met de klantenservice van t-mobile.
Meerdere keren telefonisch contact gehad, altijd correct te woord gestaan.
Denk dat het ligt aan hoe je naar hun opstelt waarschijnlijk.
Mvg, Rodriquez
Reputatie 4
Ik hang weer eens in de wacht bij de klantenservice. Gelukkig hebben ze daar zelfkennis! .... "Al onze medewerkers, zijn in gebrek'... ;)

Dus jij weet ALLES van het vak wat je doet... jij hoeft NOOIT iets op te zoeken, uit te zoeken of iets in die zin?..... Je werkgever zeker erg blij met je? wereldsalaris natuurlijk?

Met je reactie zonder onderbouwing blijf je ook in gebrek
Reputatie 2
Waarom reagert T-mobile niet op schriftelijke/telefonische en email Opzeggingen, ik heb op iedere denkbare vorm opgezegd maar T-mobile zwijgt in alle talen.
Reputatie 2
Je kunt je opzegging ook per aangetekende versturen. Per e-mail niet.

T-Mobile biedt als extra service een mogelijkheid aan om telefonisch op te zeggen. Hier volgt altijd een reactie op. Indien je individuele issues ervaart, kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice, zie twee posts hierboven.
Reputatie 2
De klantenservice van T-Mobile heeft me nog niet teruggebeld.
De vorige keer had ik een MMS probleem, ze zouden binnen 10kalenderdagen terugbellen, maar dat is nooit gebeurt. Nou wacht ik vol "spanning" of ze deze keer wel binnen nu en 4 dagen terugbellen. zo niet, dan hebben ze wederom gelogen, en zeg ik per direct m'n abonnement op.

<<<

je zou toch echt je contractstermijn uit moeten zitten.
Reputatie 2
T-Mobile komt haar afspraken toch niet na.
Is nog nooit gebeurt, in al die jaren dat ik al klant ben.
<<

Denk je dat dat bij andere providers wel gebeurd dan?
Reputatie 2
Bij mij gebeurde hetzelfde, geen reactie klanten-'service'. Ik heb daarna een aangetekende brief gestuurd naar de directie in den Haag met een uitvoerig beschreven klacht en de reacties van tm medewerkers. Ik heb nu voor 5 maanden 50% korting op mijn abo. Ik had geen mogelijkheid om MMS te verzenden (nu verholpen) en heb nog steeds geen 3G dekking thuis. (zou over drie maanden opgelost zijn hahaha) Over drie maanden kan ik waarschijnlijk weer een brief schrijven.
Reputatie 2
ik snap niet dat mensen met die korting akkoord gaan, voelt voor mij een beetje als afkoperij.

ik heb zelf ook problemen, en al meerdere malen gemeld, tot nu toe altijd de korting niet geaccepteerd, maar ook geen enkele van mijn problemen zijn ooit opgelost. ik ben ook nooit terug gebelt en heb overal altijd zelf achteraan kunnen zitten. maar heb nooit de mogelijkheid gekregen om mijn contract te ontbinden.

wederom heb ik een zaak lopen m.b.t. 3g/hsdpa dejkking en ben nu voor het eerst zo ver gegaan om een aangetekende brief te sturen naar de klantenservice. dit is voor mij echt de laatste stap die ik doe. ik hoop ook dat hier wel antwoord op komt, binnen de gestelde termijn van 10 werkdagen (14 dagen) na dagtekening, zo niet dan storneer ik mijn rekening voor t-mobiile.
Reputatie 2
welkom bij t-mobile.

Ze geven er toch niks om wat wij ervan vinden als hun z'n geld maar vangen
Reputatie 2
T-mobile is de minst slechte van de drie.

**quote komt uit een [thread=105931]andere discussie[/thread]**

HAHA laat me niet lachen, ik zit net een week bij T-Mobile en heb nog nooit eerder zoveel gezeur gehad, verkeerd factureren nummerbehoud wat niet goed ging... daarnaast een veel slechter bereik:S zit hier nu 2 jaar aan vast:( Zie net ook in