Vraag

Klachten klantenservice

• 18 januari 2017
  • 9 reacties
  • 344 Bekeken

Waarom komt t-mobile zijn afspraken niet na?!

Afspraken zijn afspraken!
T-mobile neemt mij als klant niet serieus! Op terug bel verzoeken word ook niet gereageerd na meerdere keren zelf te hebben gebeld.
De chat en de app werken regelmatig niet waardoor ik nu nog steeds niet fatsoenlijk te woord ben gestaan.

Ik word door t-mobile shop Alkmaar gewoon weggestuurd, ik kom daar met een nieuwe iphone 5S waarvan het knopje enorm rammelt!

Waar blijft mijn €40,-? Ze regelen niks, mooie praatjes aan de telefoon en onder 'valse voorwaarden' mij als klant een nieuw abonnement met toestel aansmeren en nu onder de afspraken proberen uit te komen!

Als er niet zo snel mogelijk op dit bericht word gereageerd ga ik vervolg stappen ondernemen.

9 reacties

Ik herken dit probleem uit duizenden.
Erg vervelend voor je
Ik had heel verhaal maar er is weinig van over zie ik... Alles werkt zo goed bij T-MOBILE. STERKTE MET HET LEED DAT T-MOBILE HEET.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Meisjemeissie,

Dat klinkt niet best, hopelijk kunnen we je hier in ieder geval alvast verder helpen!

Ik zie niet exact terug waar je over teruggebeld zou worden, kun je hier meer uitleg over geven? Ik begrijp dat het om jouw toestel en de garantie ervan gaat, maar niet precies waar je nog voor gebeld werd? Je kunt dit topic aanhouden wat betreft meer informatie over reparaties en hoe je jouw toestel kunt opsturen. Was er een specifieke reden dat je in de winkel niet geholpen werd? Hadden ze het idee dat het niet te repareren was?

Wat betreft de €40,- coulance hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken! Deze is netjes voor je aangemaakt en jouw volgende factuur/facturen zal hiermee verrekend worden. Je zult zien dat je hier minder of niet voor hoeft te betalen de komende factuur.

We zien jouw reactie graag tegemoet, zodat we je verder kunnen helpen!
Reputatie 7
Badge +20
@Droguetlieazy,

Ik neem aan dat je jouw account niet alleen hebt aangemaakt voor deze reacties, dus als we jou ergens bij kunnen helpen, horen we dat natuurlijk ook graag! Als je wat meer uitleg zou kunnen geven over jouw situatie en of je vragen hebt, dan helpen we je verder!

Ik wil je dan overigens wel vragen dit zonder caps lock te doen. Dit staat op het forum gelijk aan schreeuwen en is dan ook niet toegestaan. Zie hiervoor ook de huisregels.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb gelukkig wel hele fijne ervaring met Tmobile klantenservice
Nog nooit last gehad en altijd vriendelijk en goed geholpen.
Dat moet ik toch even kwijt.
beste david zoals je hebt gezien is mijn account eerder aangemaakt dus snap niet echt waarom je start in je tekst met dat stukje. maar idd je kan me wel ergens mee helpen namelijk dat de klant met de klacht hierboven geholpen wordt dat is namelijk ook de reden dat ik heb gereageerd. het zit namelijk zo ik ben de partner van de klagende klant, en waarom ik mij hier dan mee bemoei zal ik je ook even uitleggen, de afgelopen maanden is dat contract namelijk het gesprek van de dag en geloof me die tijd dat ik bezig ben met tmobile kan ik zeker beter in positieve zaken steken dan in een contract die niet klopt, ik ben namelijk de persoon die dit contract heb afgesloten met een medewerker van tmobile via de telefoon ook is er gebeld vanaf mijn telefoon en ik kan u 1 ding vertellen er is niks maar dan ook niks terecht gekomen van de afspraken. Juist daardoor zijn er meer en meer onduidelijkheden bijgekomen omdat je verwacht dat afspraken afspraken zijn maar blijkbaar dus niet. Ik kan nog veel meer toelichting en er dieper op in gaan maar ik verwacht dat het zo wel een beetje duidelijk is.
Hallo David,

Ik zou terug gebeld worden door een specifieke medewerker van t-mobile, helaas word er op meerdere terugbel verzoeken niet gereageerd. Het gaat om meerdere klachten zoals je wel hebt begrepen, afspraken die niet nagekomen worden bij het afsluiten van mijn contract. Ik betaal o.a. maandelijks voor mijn toestel en dit was niet de afspraak!

Mijn toestel heeft nog garantie. Ik zou graag gebeld willen worden omtrent mijn problemen die ik heb met T-mobile. Het zijn verschillende klachten en hierbij wil ik ook terug komen op die 40euro, deze zou niet verrekend worden met mijn telefoonrekening(en). Graag zie ik deze 40euro alsnog op mijn rekening gestort, afspraak is afspraak.

Zo werd er ook een fout gemaakt op mijn factuur ik betaalde 15euro teveel, hierover heb ik telefonisch contact gehad. Ik kreeg in mijn email hierover een bericht (correctie korting) er staat in deze email een hele grote fout en ook daarover heb ik gebeld met T-mobile maar ik word 'monddood' gemaakt. Ik heb over deze email juridisch advies gevraagd en de uitkomst daarvan zou ik ook graag nogmaals met T-mobile willen bespreken.

De medewerker van T-mobile shop Alkmaar zei dat het knopje van mijn telefoon maar gewoon los(ser) zat dan een ander toestel. Apple support heeft mij heel duidelijk gemaakt dat het knopje bovenop de telefoon echt niet hoort te rammelen! Hiervoor heb ik ook 2 iphones gehad en ken genoeg mensen met een iphone en bij niemand zit het knopje zo los dat het toestel rammelt!
Ook ervaar ik nu al problemen met mijn nog nieuwe iphone, o.a. problemen met het geluid, bel problemen, deze iphone heeft dus nu al kuren en deze telefoon moet nog minimaal 3 jaar mee!
Ik ben binnen de 14dagen omruilgarantie bij de winkel geweest maar doordat ik ben weggestuurd met een nieuw rammelend toestel zijn die dagen allang voorbij.

al met al een lijst aan klachten en problemen met een nieuwe telefoon, ben echt diep teleurgesteld
Hallo meisjemeissie,

Jammer dat je zulke slechte ervaringen hebt met T-Mobile. Ik ben ervan overtuigd dat het webcare team op het forum je zal helpen. Wel fijn dat die 40 euro al in gang is gezet, ook al is het gecompenseerd (uiteindelijk zal je banksaldo hetzelfde zijn, alleen de uitvoering is anders).

Wat betreft je iPhone, zo'n rammelende knop moet natuurlijk niet. Ik lees dat je bij de shop in Alkmaar bent geweest, dus het lijkt me niet onlogisch dat je af en toe gaat shoppen in Amsterdam of Haarlem. Wellicht is het anders een idee om eens langs de Apple Store te gaan, zij kunnen jou ook helpen in het eerste jaar (van de garantie). Als je dit doet, maak dan wel even (ruim) van tevoren een afspraak via hun website voor de geniusbar (Amsterdam of Haarlem), het kan er namelijk erg druk zijn!

Mocht je langs de Apple Store gaan of je toestel opsturen naar T-Mobile, maak dan ten alle tijden eerst even een back-up van je iPhone! Klik hier voor meer informatie.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi meisjemeissie,

Het natuurlijk niet onze bedoeling om je niet terug te laten bellen als dat wel is beloofd, excuses daarvoor! Uit jouw bericht maak ik op dat er meerdere dingen spelen waar je vragen over hebt en duidelijkheid over wilt hebben. Ik denk dat het fijner is om dit even telefonisch te bespreken en heb daarom jouw verhaal intern doorgezet. Er wordt zo snel mogelijk telefonisch contact met je opgenomen om de situatie te bespreken. Ik beloof je dat je nu wel echt gebeld gaat worden! Houd er rekening mee dat mijn collega belt met een afgeschermd nummer.

Als ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!

@droguetlieazy,
Dat is inderdaad niet fijn! Zoals je ziet gaat een collega jouw partner bellen om de situatie te bespreken. En hopelijk kunnen we dit hoofdstuk dan afsluiten en kunnen jullie het weer over andere dingen hebben! 🙂

Reageer