Beantwoord

Klachtenbrief

  • 12 februari 2019
  • 6 reacties
  • 1163 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte Moderators,

Vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice en deze kunnen/willen mij niet verder helpen.
Graag wil in een klachtenbrief maken en deze mailen zoals dat tegenwoordig overal mogelijk is.
De mevrouw vertelde mij dat ik tot na 20:00 uur moest wachten om in een menu te kunnen komen voor een online klachtenformulier.
Ik blijf steeds naar de verkeerde oplossingen doorgestuurd worden op de servicepagina waar ik al bang voor was.
Kan ik een mailadres krijgen waar ik mijn klacht kan indienen in plaats van een ouderwetse brief te sturen via de post of op social media los te gaan ?

Met vriendelijke groet,

Dhr. G.Rottger
icon

Beste antwoord door David 13 februari 2019, 12:22

Hi @viztick,

Je kunt inderdaad via ons jouw vraag/klacht kenbaar maken, zoals Seccie ook terecht aangeeft. We helpen je hier natuurlijk graag direct verder. Je kunt anders ook dit formulier invullen, als je het liever via die manier kenbaar maakt.

We horen graag of we je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo @viztick,

Ik geloof niet dat de mogelijkheid bestaat om een e-mail te sturen. De verschillende contact kanalen zijn volgens mij reeds bekend bij je.

Ik hoop dat een community moderator je verder op weg kan helpen met je klacht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @viztick,

Je kunt inderdaad via ons jouw vraag/klacht kenbaar maken, zoals Seccie ook terecht aangeeft. We helpen je hier natuurlijk graag direct verder. Je kunt anders ook dit formulier invullen, als je het liever via die manier kenbaar maakt.

We horen graag of we je verder kunnen helpen!
Hallo @Seccie en @David ,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb er juist voor gekozen te bellen en te mailen met de klantenservice omdat ik er niet van hou om alles maar via social media er uit te gooien.
Een persoonlijke klacht bespreek je immers ook niet in de wachtkamer bij de dokter.
Ook heb ik bij de klantenservice aangegeven dat ik dus op een normale manier een klacht moet kunnen en wil indienen.
Ik wordt dus niet geholpen op een manier die wenselijk is.
Het lijkt er dan ook op dat dit een kansloze operatie gaat worden omdat het alleen op de niet respectvolle klantonvriendelijke manier kan en dit een dagenlange conversatie gaat worden voor er uiteindelijk echt iets gebeurd.
Na meer dan 20 jaar trouwe klant te zijn ben ik echt teleurgesteld in T-Mobile.

Met vriendelijke groet,

Dhr. G.Rottger
Reputatie 7
Badge +20
Hi Viztick,

Als je je vraag liever niet in dit topic deelt dan kun je mij ook een privébericht sturen met je exacte vraag. Ik kan dan kijken of ik je verder kan helpen.
Ik wil ook heel graag een klacht indienen. Maar ik zie dat dit alleen via een brief kan?
Ook ik ben na heel veel jaren klant in t-mobile heel erg teleurgesteld. en niet zo'n beetje ook.
En de brief moet naar een postbusnummer gestuurd worden. Probleem daarbij is dat je dan de brief niet aangetekend kan opsturen. Je hebt wel een bewijs nodig dat je een brief hebt gestuurd. Noodzakelijk als eerste stap in een procedure als je die mocht willen aanspannen. Misschien maar een foto maken van het moment dat je de brief in de brievenbus doet, met het adres en brievenbus duidelijk zichtbaar op de foto

Reageer