Beantwoord

Klachtenbrief

  • 12 February 2019
  • 10 reacties
  • 1488 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Geachte Moderators,

Vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice en deze kunnen/willen mij niet verder helpen.
Graag wil in een klachtenbrief maken en deze mailen zoals dat tegenwoordig overal mogelijk is.
De mevrouw vertelde mij dat ik tot na 20:00 uur moest wachten om in een menu te kunnen komen voor een online klachtenformulier.
Ik blijf steeds naar de verkeerde oplossingen doorgestuurd worden op de servicepagina waar ik al bang voor was.
Kan ik een mailadres krijgen waar ik mijn klacht kan indienen in plaats van een ouderwetse brief te sturen via de post of op social media los te gaan ?

Met vriendelijke groet,

Dhr. G.Rottger
icon

Beste antwoord door Dave 13 February 2019, 12:22

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @viztick,

Ik geloof niet dat de mogelijkheid bestaat om een e-mail te sturen. De verschillende contact kanalen zijn volgens mij reeds bekend bij je.

Ik hoop dat een community moderator je verder op weg kan helpen met je klacht.
Reputatie 7
Hi @viztick,

Je kunt inderdaad via ons jouw vraag/klacht kenbaar maken, zoals Seccie ook terecht aangeeft. We helpen je hier natuurlijk graag direct verder. Je kunt anders ook dit formulier invullen, als je het liever via die manier kenbaar maakt.

We horen graag of we je verder kunnen helpen!
Hallo @Seccie en @David ,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb er juist voor gekozen te bellen en te mailen met de klantenservice omdat ik er niet van hou om alles maar via social media er uit te gooien.
Een persoonlijke klacht bespreek je immers ook niet in de wachtkamer bij de dokter.
Ook heb ik bij de klantenservice aangegeven dat ik dus op een normale manier een klacht moet kunnen en wil indienen.
Ik wordt dus niet geholpen op een manier die wenselijk is.
Het lijkt er dan ook op dat dit een kansloze operatie gaat worden omdat het alleen op de niet respectvolle klantonvriendelijke manier kan en dit een dagenlange conversatie gaat worden voor er uiteindelijk echt iets gebeurd.
Na meer dan 20 jaar trouwe klant te zijn ben ik echt teleurgesteld in T-Mobile.

Met vriendelijke groet,

Dhr. G.Rottger
Reputatie 7
Badge +9
Hi Viztick,

Als je je vraag liever niet in dit topic deelt dan kun je mij ook een privébericht sturen met je exacte vraag. Ik kan dan kijken of ik je verder kan helpen.
Ik wil ook heel graag een klacht indienen. Maar ik zie dat dit alleen via een brief kan?
Ook ik ben na heel veel jaren klant in t-mobile heel erg teleurgesteld. en niet zo'n beetje ook.
En de brief moet naar een postbusnummer gestuurd worden. Probleem daarbij is dat je dan de brief niet aangetekend kan opsturen. Je hebt wel een bewijs nodig dat je een brief hebt gestuurd. Noodzakelijk als eerste stap in een procedure als je die mocht willen aanspannen. Misschien maar een foto maken van het moment dat je de brief in de brievenbus doet, met het adres en brievenbus duidelijk zichtbaar op de foto

Ik heb recent ook een klacht per brief verstuurd maar hierop tot op heden nog geen reactie ontvangen. Erg teleurgesteld ook. En dat is zacht uitgedrukt, omdat ik inmiddels nu 3 wachtrijen verder a 20 minuten, de tijd voor de brief op te stellen en op de post te doen en tot slot na geen gehoor ook maar het forum te hebben opgezocht. De start was hoopvol met een doorverwijzing naar de juiste afdeling maar uiteindelijk ook daar weer terug bij af... 

Ook niet in mijn aard om social media te betrekken maar ik hoop wel dat mijn klacht fatsoenlijk in behandeling wordt genomen. Met dezelfde effort als wat ik stop in het teruggeven van de klacht. Nu wordt het voor mijn gevoel in een paar seconden weggetikt als een pingpongbal. En ik kan ondertussen nog steeds wachten op een antwoord op een brief waarvan niemand weet of die ooit is aangekomen. 

Ik word er moedeloos van eerlijk gezegd. 

Reputatie 4

En de brief moet naar een postbusnummer gestuurd worden. Probleem daarbij is dat je dan de brief niet aangetekend kan opsturen. Je hebt wel een bewijs nodig dat je een brief hebt gestuurd. Noodzakelijk als eerste stap in een procedure als je die mocht willen aanspannen. Misschien maar een foto maken van het moment dat je de brief in de brievenbus doet, met het adres en brievenbus duidelijk zichtbaar op de foto

Brieven naar een postbusnummer kunnen wel degelijk aangetekend verstuurd worden. Ik weet dat omdat ik dat onlangs nog gedaan heb. 

Goede avond,

Ik heb geen internet al 3 weken. 2 weken geleden was uw werknemer. Hij gezegt problem met internet is buiten. Kpn moet kijken. Maar geen reactie KPN en T mobile ook. Ik schrijf en bel elke dag. niemand doet iets. En moet ik deze maand betalen?? En waaneer ik hsb internet. Waar moet ik nog bellen of schrijfen?

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Ilona1976, welkom op de Community!

We zullen je helpen in jouw andere topic, zo behouden we het overzicht en krijg jij nóg sneller een oplossing toegereikt! 😉 

Graag voortaan bij één topic houden, dan kunnen we je zo goed mogelijk van dienst zijn en zal het bericht sneller opgepakt worden. Thanks! 

Reageer