Beantwoord

Klachtenformulier



Toon eerste reactie

41 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Gstars,

Ik wil je allereerst weer welkom heten op het forum. We hebben je al een tijdje niet gezien hier.

Wel jammer dat je terug moet komen omdat je een klacht hebt, we hadden natuurlijk liever een positief berichtje gezien. Wij gaan ons best doen om de ontevredenheid bij je weg te nemen!

Om te beginnen wil ik mijn excuses aanbieden voor de eventuele miscommunicaties met één of meerdere van onze collega's. We willen altijd zo duidelijk, eerlijk en transparant mogelijk zijn. Om je dan direct van een eerlijk en duidelijk antwoord te voorzien; onze collega Arjanne heeft gelijk. Het kan tot maximaal 2 weken duren voordat je het gecrediteerde bedrag van ons ontvangt. Dit proces is niet te versnellen, dus zullen we het nog even moeten afwachten.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik hoop wel dat je nu meer duidelijkheid hebt over de situatie. Dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
weer contact en weer verbinding verbroken na lange tijd wachten.. Waaraan heb ik dit verdient dat dit steeds mij moet overkomen of de kwaliteit van tmobile is gewoon te bagger voor woorden. en weer staat mijn correctie niet op mijn rekening ?? kom je nu weer met een standaard antwoord zeker ?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Gstars,

Nogmaals excuses voor hoe alles is gelopen. Het totale bedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort. De duur ervan is ook afhankelijk van je bank. Ik verwacht dat dit zo spoedig mogelijk wordt gedaan.

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten!
Na 10 minuten met incompetente medewerker van jullie klantenservice gesproken te hebben, besluit deze dame dat ze mij niet kan helpen en hangt ze zomaar op. Dit is erg respectloos en frustrerend aangezien ik 10min erg geduldig en correct ben geweest naar haar toe. Ik ben van mening dat ze op een nette manier tegen mij kon zeggen 'sorry menner, ik kan u niet helpen. Ik zal u doorverbinden met een andere, wellicht competente medewerker. Ik heb een aantal dingen wat ik haar graag zou willen zeggen!! Maar dit zou niemand goed doen. Dus ik hou het bij deze klacht.

Toen heb ik weer gebeld, gelukkig was deze kerel erg behulpzaam en heeft mij goed kunnen helpen. Dat mag ook gezegd worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Adouba,

Welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Goed dat je dit aangeeft, want het is zeker niet de bedoeling dat wij je een gevoel geven dat je niet willen helpen en respectloos met je omgaan! Ik zorg ervoor dat jouw feedback wordt doorgegeven aan de collega en wordt besproken. Goed om te horen dat je daarna goed bent geholpen.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Ik wacht nu ontzettend lang op een oplossing, ik wordt niet op de hoogte gehouden en ik krijg elke keer wanneer ik terug kom te horen we zijn er mee bezig. Vervolgens ontvang ik geen suprise codes en kan ik ze ook nergens opvragen, want ik krijg een foutmelding. En inmiddels is de eerste alweer verlopen.

Ik zou graag een klacht willen indienen over hoe misleidend de service van T-Mobile is. En ik wil nog steeds dat mijn problemen daadwerkelijk opgelost worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Angela,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Mijn collega Issam heeft net gereageerd op jouw vraag in het andere topic. Kun je daar even naar kijken? Ook namens mij excuses voor het ongemak!
Abbonement wou ik gaan verhogen . Sprak een medewerker aan telefoon werd me verteld dat ik voor 5 euro onbeperkt kon bellen. Eventueel een groep kan aanmaken en dat ik nog 2,50 euro korting zou krijgen . Volgende dag spreek ik een andere doet me al moeilijk omdat ik een achterstand had van paar dagen terwijl ik al meer dan 5 jaar klant ben en me man 10 jaar. Factuur was al betaald alleen was nog niet ontvangen door t mobile. Word ik gebeld toen de factuur binnen was om abbonement te verhogen. Verteld mevrouw dat ik 8 euro meer moet betalen. Wat een bullshit!!! hierbij blijf ik niet stil voortaan ga ik overstappen naar een andere provider en me man ook. Zal ook voor zorgen dat me omgeving hier van op hoogte is. Het gene wie ik aan telefoon sprak was eigenwijs genoeg. Kon haar niet wijs maken wat sitiuatie was.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Omus,

Dat is erg onfortuinlijk allemaal inderdaad! :S

In ons systeem zie ik alleen het contact terug dat jij je gisterochtend met mijn collega hebt gehad. Daarvoor alleen een gesprek met mijn collega om jou van een IDEAL-link te voorzien. Het bericht van de afgesproken prijs zie ik verder niet terug in ons systeem. De prijzen wisselen regelmatig, dus de prijs kan in één week ook zeker veranderd zijn. Op dat moment kunnen wij alleen de prijs aanbieden die op dat moment geldig is. Ik zie dat wij jouw laatste betaling vandaag hebben ontvangen, daarvoor konden wij dus ook niets veranderen aan jouw bundels. Dit was geen kwestie van willen, maar bij een achterstand wordt deze mogelijkheid geweigerd in ons systeem en in jouw My T-Mobile. Het geldige aanbod was dan ook het aanbod van vandaag.

Ik begrijp dat je daar nu ontevreden over bent, dat is natuurlijk gelijk duidelijk uit jouw bericht. Je kunt natuurlijk ook nog afwachten of er weer een aanbieding op de onbeperkte belbundel komt. Op dat moment kun je dan verhogen, zodat je geen kosten meer buiten de bundel hebt. Daarnaast kun je dan ook nog een groep van T-Mobile Samen aanmaken, zodat je met de groepsleden van de groep gratis onderling kunt bellen én maandelijks een extra cadeautje uit kunt kiezen. Je kunt dat direct doen, zodat je hier direct profijt van hebt! Het lijkt mij zonde om dit niet mee te nemen, scheelt toch weer in de kosten!

Hopelijk heb ik je zo een duidelijke uitleg kunnen geven, maar als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
spikie schreef:

Ik heb van dr de week gebeld over me internet het is nog steeds niet goed ook niet bij gewerkt duur dit nog lang jullie hadden storing ik denk nog steeds mvg Greet




Ik heb ook de zelfde problem en ik heb door geven via chat
Geen internet verbinding ook met 3GB,,,
Reputatie 7
Badge +17
Hi Buttefly,

Goed dat je dit aangeeft. Je wil natuurlijk zorgeloos kunnen internetten. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had ingesteld op internet en dus kon je er geen gebruik van maken. De blokkade is inmiddels verwijderd dus als het goed is moet het weer werken.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je nog fijne feestdagen! 🙂
Ga je na 2 jaar mijn abonnement verhogen van 20 naar 30 euro voor 3 G aan data; prffff. Is ook nog eens de helft van de data op onverklaarbare wijze verdwenen; en niet gemeten door mijn telefoon. Gegroet Tmobile; krijg 10 G voor 20 eu bij Tele 2
oja; moet ik ook zwaar gaan lopen zoeken voor het indienen van een klacht en wordt ik hier heen gestuurd. Nogmaals: gegroet!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je data zomaar verdwijnt. Je betaalt er voor, dus zou je het gewoon moeten kunnen gebruiken. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben.

Omdat wij niet in kunnen en mogen zien waar je data aan op is gegaan (Wet privacy persoonsgegevens) hebben we dit topic geschreven. Hier vind je veel tips over hoe je kan achterhalen welke applicatie of dienst je MB's verbruikt en belangrijker nog, hoe je er voor zorgt dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Zou je hier even de tijd voor willen nemen? Zelf heb ik mijn data verbruik drastisch kunnen verlagen met deze tips. Erg handig dus!

We zien je natuurlijk liever niet vertrekken naar een andere provider, dus als je vragen hebt of ergens anders nog een klacht over hebt dan kan je dit bij ons aangeven. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen alsnog uit gaan komen! Hopelijk kunnen we dan aan het eind van de rit je gebruikersnaam aanpassen naar: 'Hallo T-Mobile'!
Ik heb enorm spijt van mijn t mobile abonnement, mb's vliegen er door zonder fatsoenlijk internet, traag niet normaal.
Irriteer me mateloos, en jullie doen er niks aan, kan ook aan het toestel liggen maar die komt ook bij jullie vandaan, Ik zal de laatste zijn die klanten naar jullie zal sturen, kijk uit naar de dag dat ik over kan stappen, terug naar Vodafone waar het wel goed was.. Erg teleurgesteld!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Goed dat je het weer laat weten!

Ik zie dat ik eerder op jouw topic heb gereageerd en dat mijn collega's je toen ook hebben geholpen met jouw melding. Na contact met jou opgenomen te hebben had je aangegeven dat het beter leek te gaan, dus is daar verder niet op doorgegaan. Als het nog niet goed werkt, dan raad ik je aan de melding te maken en dan ook aan te geven dat het niet verbeterd is. Anders kunnen onze netwerkspecialisten ook niet achterhalen wat er precies verkeerd gaat en wat ze voor je kunnen betekenen.

Als wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer