Beantwoord

Klachtenformulier


Waar staat het klachtenformulier?
icon

Beste antwoord door MaschaB 7 maart 2014, 22:17

Hallo Suus12, welkom op het forum!

Als je een klacht hebt kun je gewoon hier reageren op het forum, of via  Facebook en Twitter.
Via social media krijg je overal het algemeen dezelfde dag nog een reactie (vaak zelfs binnen een uur), via het forum kan dit oplopen tot 48 uur.

Mocht je liever willen bellen dan kan dat natuurlijk ook, dit kan via de Klantenservice op 1200 (vanaf een vast nummer) of op 06 - 2400 1200 (vanaf een mobiel nummer).

Er bestaat overigens niet zoiets als een algemeen klachtenformulier. Wel vind je op onderstaande pagina links naar brochures en formulieren, bedoeld voor verschillende situaties.

http://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact/brochures-en-formulieren

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Harry,

Goed dat je het weer laat weten!

Ik zie dat ik eerder op jouw topic heb gereageerd en dat mijn collega's je toen ook hebben geholpen met jouw melding. Na contact met jou opgenomen te hebben had je aangegeven dat het beter leek te gaan, dus is daar verder niet op doorgegaan. Als het nog niet goed werkt, dan raad ik je aan de melding te maken en dan ook aan te geven dat het niet verbeterd is. Anders kunnen onze netwerkspecialisten ook niet achterhalen wat er precies verkeerd gaat en wat ze voor je kunnen betekenen.

Als wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Ik heb enorm spijt van mijn t mobile abonnement, mb's vliegen er door zonder fatsoenlijk internet, traag niet normaal.
Irriteer me mateloos, en jullie doen er niks aan, kan ook aan het toestel liggen maar die komt ook bij jullie vandaan, Ik zal de laatste zijn die klanten naar jullie zal sturen, kijk uit naar de dag dat ik over kan stappen, terug naar Vodafone waar het wel goed was.. Erg teleurgesteld!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je data zomaar verdwijnt. Je betaalt er voor, dus zou je het gewoon moeten kunnen gebruiken. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wil hebben.

Omdat wij niet in kunnen en mogen zien waar je data aan op is gegaan (Wet privacy persoonsgegevens) hebben we dit topic geschreven. Hier vind je veel tips over hoe je kan achterhalen welke applicatie of dienst je MB's verbruikt en belangrijker nog, hoe je er voor zorgt dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Zou je hier even de tijd voor willen nemen? Zelf heb ik mijn data verbruik drastisch kunnen verlagen met deze tips. Erg handig dus!

We zien je natuurlijk liever niet vertrekken naar een andere provider, dus als je vragen hebt of ergens anders nog een klacht over hebt dan kan je dit bij ons aangeven. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen alsnog uit gaan komen! Hopelijk kunnen we dan aan het eind van de rit je gebruikersnaam aanpassen naar: 'Hallo T-Mobile'!
oja; moet ik ook zwaar gaan lopen zoeken voor het indienen van een klacht en wordt ik hier heen gestuurd. Nogmaals: gegroet!
Ga je na 2 jaar mijn abonnement verhogen van 20 naar 30 euro voor 3 G aan data; prffff. Is ook nog eens de helft van de data op onverklaarbare wijze verdwenen; en niet gemeten door mijn telefoon. Gegroet Tmobile; krijg 10 G voor 20 eu bij Tele 2
Reputatie 7
Badge +19
Hi Buttefly,

Goed dat je dit aangeeft. Je wil natuurlijk zorgeloos kunnen internetten. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had ingesteld op internet en dus kon je er geen gebruik van maken. De blokkade is inmiddels verwijderd dus als het goed is moet het weer werken.

Laat je even weten of alles naar behoren werkt? Ik wens je nog fijne feestdagen! 🙂
spikie schreef:

Ik heb van dr de week gebeld over me internet het is nog steeds niet goed ook niet bij gewerkt duur dit nog lang jullie hadden storing ik denk nog steeds mvg Greet




Ik heb ook de zelfde problem en ik heb door geven via chat
Geen internet verbinding ook met 3GB,,,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Omus,

Dat is erg onfortuinlijk allemaal inderdaad! :S

In ons systeem zie ik alleen het contact terug dat jij je gisterochtend met mijn collega hebt gehad. Daarvoor alleen een gesprek met mijn collega om jou van een IDEAL-link te voorzien. Het bericht van de afgesproken prijs zie ik verder niet terug in ons systeem. De prijzen wisselen regelmatig, dus de prijs kan in één week ook zeker veranderd zijn. Op dat moment kunnen wij alleen de prijs aanbieden die op dat moment geldig is. Ik zie dat wij jouw laatste betaling vandaag hebben ontvangen, daarvoor konden wij dus ook niets veranderen aan jouw bundels. Dit was geen kwestie van willen, maar bij een achterstand wordt deze mogelijkheid geweigerd in ons systeem en in jouw My T-Mobile. Het geldige aanbod was dan ook het aanbod van vandaag.

Ik begrijp dat je daar nu ontevreden over bent, dat is natuurlijk gelijk duidelijk uit jouw bericht. Je kunt natuurlijk ook nog afwachten of er weer een aanbieding op de onbeperkte belbundel komt. Op dat moment kun je dan verhogen, zodat je geen kosten meer buiten de bundel hebt. Daarnaast kun je dan ook nog een groep van T-Mobile Samen aanmaken, zodat je met de groepsleden van de groep gratis onderling kunt bellen én maandelijks een extra cadeautje uit kunt kiezen. Je kunt dat direct doen, zodat je hier direct profijt van hebt! Het lijkt mij zonde om dit niet mee te nemen, scheelt toch weer in de kosten!

Hopelijk heb ik je zo een duidelijke uitleg kunnen geven, maar als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan gerust weten!
Abbonement wou ik gaan verhogen . Sprak een medewerker aan telefoon werd me verteld dat ik voor 5 euro onbeperkt kon bellen. Eventueel een groep kan aanmaken en dat ik nog 2,50 euro korting zou krijgen . Volgende dag spreek ik een andere doet me al moeilijk omdat ik een achterstand had van paar dagen terwijl ik al meer dan 5 jaar klant ben en me man 10 jaar. Factuur was al betaald alleen was nog niet ontvangen door t mobile. Word ik gebeld toen de factuur binnen was om abbonement te verhogen. Verteld mevrouw dat ik 8 euro meer moet betalen. Wat een bullshit!!! hierbij blijf ik niet stil voortaan ga ik overstappen naar een andere provider en me man ook. Zal ook voor zorgen dat me omgeving hier van op hoogte is. Het gene wie ik aan telefoon sprak was eigenwijs genoeg. Kon haar niet wijs maken wat sitiuatie was.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Angela,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Mijn collega Issam heeft net gereageerd op jouw vraag in het andere topic. Kun je daar even naar kijken? Ook namens mij excuses voor het ongemak!
Ik wacht nu ontzettend lang op een oplossing, ik wordt niet op de hoogte gehouden en ik krijg elke keer wanneer ik terug kom te horen we zijn er mee bezig. Vervolgens ontvang ik geen suprise codes en kan ik ze ook nergens opvragen, want ik krijg een foutmelding. En inmiddels is de eerste alweer verlopen.

Ik zou graag een klacht willen indienen over hoe misleidend de service van T-Mobile is. En ik wil nog steeds dat mijn problemen daadwerkelijk opgelost worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Adouba,

Welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Goed dat je dit aangeeft, want het is zeker niet de bedoeling dat wij je een gevoel geven dat je niet willen helpen en respectloos met je omgaan! Ik zorg ervoor dat jouw feedback wordt doorgegeven aan de collega en wordt besproken. Goed om te horen dat je daarna goed bent geholpen.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Na 10 minuten met incompetente medewerker van jullie klantenservice gesproken te hebben, besluit deze dame dat ze mij niet kan helpen en hangt ze zomaar op. Dit is erg respectloos en frustrerend aangezien ik 10min erg geduldig en correct ben geweest naar haar toe. Ik ben van mening dat ze op een nette manier tegen mij kon zeggen 'sorry menner, ik kan u niet helpen. Ik zal u doorverbinden met een andere, wellicht competente medewerker. Ik heb een aantal dingen wat ik haar graag zou willen zeggen!! Maar dit zou niemand goed doen. Dus ik hou het bij deze klacht.

Toen heb ik weer gebeld, gelukkig was deze kerel erg behulpzaam en heeft mij goed kunnen helpen. Dat mag ook gezegd worden.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Gstars,

Nogmaals excuses voor hoe alles is gelopen. Het totale bedrag wordt binnen enkele dagen teruggestort. De duur ervan is ook afhankelijk van je bank. Ik verwacht dat dit zo spoedig mogelijk wordt gedaan.

Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten!
weer contact en weer verbinding verbroken na lange tijd wachten.. Waaraan heb ik dit verdient dat dit steeds mij moet overkomen of de kwaliteit van tmobile is gewoon te bagger voor woorden. en weer staat mijn correctie niet op mijn rekening ?? kom je nu weer met een standaard antwoord zeker ?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Gstars,

Ik wil je allereerst weer welkom heten op het forum. We hebben je al een tijdje niet gezien hier.

Wel jammer dat je terug moet komen omdat je een klacht hebt, we hadden natuurlijk liever een positief berichtje gezien. Wij gaan ons best doen om de ontevredenheid bij je weg te nemen!

Om te beginnen wil ik mijn excuses aanbieden voor de eventuele miscommunicaties met één of meerdere van onze collega's. We willen altijd zo duidelijk, eerlijk en transparant mogelijk zijn. Om je dan direct van een eerlijk en duidelijk antwoord te voorzien; onze collega Arjanne heeft gelijk. Het kan tot maximaal 2 weken duren voordat je het gecrediteerde bedrag van ons ontvangt. Dit proces is niet te versnellen, dus zullen we het nog even moeten afwachten.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik hoop wel dat je nu meer duidelijkheid hebt over de situatie. Dan weet je in ieder geval wat je te wachten staat.

Mocht je nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder!
Waarom kunnen jullie gewoon nooit de waarheid vertellen en direct zijn inplaats van dat jullie als een stel kamelen elke keer erom heen draaien , WAAROM ??? is het nou zo moeilijk om gewoon de waarheid te zeggen ,of zijn jullie allemaal bij TMobile geboren leugenaars ! Letterlijk en figuurlijk
Telefonisch contact gehad met klantenservice vorige week , werd mij geadviseerd dat ik mijn creditatie vandaag of morgen zou ontvangen .Totaal niet het geval contact gehad met mevr Arjanne de Voss die mij wijsmaakt dat het pas over 14 dagen pas heb . Waarom kan je nooit een directe antwoord krijgen van Tmobile en moet iedereen er altijd omheen lullen . Zeer ontevreden over de service van Arjanne de Voss en ook met de vorige medewerker die mij een heel lul verhaal heeft opgehangen .tmobile is totaal ongeloofwaardig en weet wel waar ik mijn volgende abonnement neem en raad iedereen tmbole af !!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Kent,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Onze excuses voor het feit dat je niet naar tevredenheid te woord bent gestaan. Wij streven er altijd naar om iedereen netjes, volledig en vriendelijk te helpen. Schofterig gedrag past daar zeker niet tussen! Goed dat je dit dus bij ons aangeeft.

Zou je mij in een privébericht een korte toelichting van de situatie willen geven? Laat me ook gelijk weten of ik iets voor je kan betekenen of iets voor je ka oplossen. We helpen je graag verder!
Hallo TMobile,

Ik ben enorm schofterig behandeld in een T mobile shop. Ik heb van de klantenservice begrepen dat ik een klant online kan indienen.

Hoe kan ik dit doen?

Groeten
Excuus ik weet niet hoe dit werkt
Hoi Samiraa24, welkom op het klantenforum.

Het is niet de bedoeling dat je je vraag meermaals op het forum stelt, da's tegen de huisregels. Zou je het op dit topic willen houden? Je zal daar een reactie kunnen verwachten.
Ik wil een klacht indienen betreft een medewerker van de T-Mobile shop te Amsterdam
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Ik vind het erg vervelend dat dit niet helemaal goed is gegaan maar je hebt de contracten in de winkel grondig kunnen bestuderen voor je ze tekende. Ik vind het lastig dat je niet goed geïnformeerd bent of dat er miscommunicatie is ontstaan in de shop. Ik heb de mogelijkheden bekeken en je maakt gebruik van Stel Samen & Stel Bij Tablet. Je kunt hierbij maandelijks de bundel verhogen, verlagen of uitzetten. Alleen het 'startabonnement' is een vaste bundel van dit prijsplan. Omdat je aangeeft dat je nauwelijks gebruik maakt van deze internetbundel heb ik de vrijheid genomen om je 3GB internet direct uit te zetten zodat je kosten direct verlagen. Je betaalt vanaf nu alleen nog voor het Startabonnement en hiermee heb je in ieder geval altijd toegang tot internet met een lage snelheid (64 KBps). Mocht je toch gebruik willen maken van een internetbundel dan kun je deze weer aanzetten via My T-Mobile. Je kunt natuurlijk ook hier nog even een gil geven. Dan zetten wij weer een bundel voor je aan. Ik hoop dat je dit een prettige oplossing vindt hiervoor.

Verder heb ik nog gekeken naar jouw aankomende abonnement deze gaat pas in op 17 april. Op jouw factuur zie je nu nog de kosten van jouw huidige abonnement terug. Dit abonnement loopt nog tot 16 april en daarna ga je pas gebruik maken van je nieuwe abonnement. Houd er rekening mee dat je factuur er anders uit kan zien wanneer je nieuwe abonnement van start gaat. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Vind je het fijn als ik alsnog contact voor je opneem met de T-Shop en de verkoper vraag om contact met je op te nemen of heb je zo genoeg informatie? Als we nog iets voor je kunnen doen, let me know! Ik hoop dat we dit op een fijne manier kunnen afsluiten.
Hajar,

Ik heb inderdaad twee contracten getekend en uiteraard zit ik daar helaas 2 jaar aan vast. Ik had beter moeten lezen maar op de contracten staan geen totaal bedragen alleen maar losse opsommingen van bedragen en kortingen. Hier heb ik wel vragen over gesteld en aan de hand van het verhaal van de verkoper heb ik de contracten getekend. (kwam uit op een totaal bedrag van rond de € 22,-- per maand). In de praktijk blijkt dit dus niet te kloppen. Als je kijkt naar mijn data verbruik welke is afgesloten bij de tablet dan kan je zien dat hier geen data van opgemaakt is. Hiervoor is een reden welke ik de verkoper heb verteld. Kijkende nu naar het totale maandbedrag had de verkoper gewoon moeten aangeven dat een dual sim aanzienlijk goedkoper zou zijn dan zoals ik het nu allemaal heb aangeschaft.

Wat ik overigens wel vreemd vind is dat mijn telefoon abonnement er als volgt uitziet. Tariefplan: € 10,--, Aanvullende diensten € 15,--, korting € 6,--. Al ik dit optel kom ik op een bedrag van € 19,--. Op mijn factuur staat een maandbedrag van € 35,68 met een korting van € 14,02. Totaalbedrag € 21,66. Dit komt dus niet geheel overeen met het contract wat ik heb getekend. Misschien kunnen jullie dat ook uitleggen. Verder is mij duidelijk aangegeven dat de winkel contact met me op zou nemen maar uiteraard zal ik ook wel naar de winkel gaan alleen gaat me dat weer tijd kosten en de vraag alleen is of dit wel nut heeft. Een contract is een contract en ik heb helaas het mondelinge verhaal van de verkoper niet opgenomen.

Je kan je in deze afvragen waarom ik een data abonnement afsluit terwijl ik deze niet gebruik. Dit is gewoon een kwestie van logisch nadenken. Volgens de verkoper was dit goedkoper, contract of geen contract. Nu betaal ik jullie een bedrag van € 348,-- voor niets. Ik had hier toch een leukere tablet van kunnen aanschaffen, toch.

Reageer