Beantwoord

Klanten service (1200)

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Goedenavond ik had een vraagje ..is klantenservice gratis als je een abonnement heb bij t mobile?
Ik heb van de week klanten service gebeld en kreeg overige kosten omdat ik geen belminten meer over had ,is het niet gratis?
icon

Beste antwoord door Skyrider 2 februari 2017, 20:11

Hey Suri1.

Helaas is 1200 geen gratis nummer, het is een afkorting van 06 - 2400 1200. Het gaat van je belminuten af, of jouw geval buiten de bundel kosten als je geen belminuten meer hebt. Tenzij je Unlimited belminuten hebt, dan is het gratis.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Suri1.

Helaas is 1200 geen gratis nummer, het is een afkorting van 06 - 2400 1200. Het gaat van je belminuten af, of jouw geval buiten de bundel kosten als je geen belminuten meer hebt. Tenzij je Unlimited belminuten hebt, dan is het gratis.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Dank je
Hoi,

Op dezelfde vraag heb ik al eens antwoord gegeven op een andere topic. Lees deze topic en je hebt je antwoord: https://forum.t-mobile.nl/klantenservice-430/kosten-voor-bellen-klantenservice-275911

In jou geval belde je buiten je bundel, omdat die op was, dus moet je betalen voor het bellen naar 1200. Voor de nieuwe abonnementen is het gratis, dit omdat je Unlimited kan bellen.

Reageer