Klantenservice

Reputatie 2
hoe vriendelijk wordt je af gezeikt bij T-Mobile eerst betalen voor zaken die je niet afneemt en dan maar afwachten of het gecrediteerd wordt

11 reacties

Reputatie 6
duke538 welkom op het forum zou je zo vriendelijk willen zijn wat duidelijker te zijn heb je het over een nieuwe telefoon of abonnement??
Reputatie 2
ben al jaren abonee maar heb hem vernieuwt naar mindere belminuten betaal eerst nog een maand voor de hogere abonement. Bel erover op zegt die XXX ja klopt maar wordt verrekend, ja daar heb ik meer ervaring mee helaas niet positief volgens mij abonement hebt ik ook recht op gratis internet voor een bepaalde tijd maar daar gaat die niet op in.DUS GELUKKIG MAAR 1 JAAR AFGESLOTEN EN DAN GOODBEY.
Reputatie 6
dus je bedoeld dan met een i-abonnement met gratis zomermaanden neem ik aan ?? die gaan namelijk meteen in na je oude abonnement
Reputatie 2
nee gewoon een relax 45 naar 33 maar begrijpen ze niet bij T-Mobile rekenen gewoon door en aan het eind van de maand halen ze de toverstokje te voorschijn en zetten alles naar hun hand.Rara maar waar
Reputatie 2
maar scheelt heb 3 abonementen lopen bij hun dus reken uit binnen een jaar 0
Reputatie 5
@duke538

Je nieuwe Relax 330 is ingegaan op 3 juni, op dat moment is ook direct je nieuwe bundel ingegaan. Doordat My T-Mobile slechts een indicatie is kan het zijn dat hier op dit moment nog het verkeerde prijsplan stond. Ik zie dat op dit moment het prijsplan gewoon juist staat op My T-Mobile. Wat betreft je Internet Plus voordeelbundel, deze krijg je met 100 % korting vanaf 3 juni tot en met 3 oktober.
Reputatie 2
ja maar bekijk de factuur eens en verbaas je
Reputatie 2
en toen was het stil
Reputatie 2
gewoon volledig internet betalen, oude tarief plan 450 gewoon betalenen dan maar hopen dat het weer verrekend wordt. Bel je erover op zeggen ze ja maar dit is geen fout van onze kant nee ik maak de facturen!
Reputatie 6
@duke538
Ik zie dat je abonnement is omgezet op de dag dat je iedere maand de bundel ontvangt. Dit is de 3e van iedere maand. Omdat je op 3 juni om 0:00 uur 's nachts de nieuwe bundel ontvangt en dan ook de factuur wordt opgemaakt, is op je laatste factuur de volledige maand van je oude bundel in rekening gebracht. Dit wordt automatisch verrekend op je volgende factuur. Ditzelfde geldt ook voor de internetbundel. De internetbundel die op de factuur van 7 juni staat wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Op de T-Mobile website vind je alvast een uitleg over je volgende factuur.
Reputatie 2
ja dit begreep ik ook al maar ga je naar het begin eerst betalen dan maar hopen dat het verrekenen goed gaat, anders maar weer bellen etc.ben al wat jaartje abo dus weet hoe het gaat bij T-Mobile. ach houd je bezig he

Reageer