Vraag

klantenservice!

Wat zijn de kosten nou daadwerkelijk als je een i -150 abonnement hebt en naar de klantenservice belt?

Graag verneem ik hiervan een reactie.

5 reacties

Reputatie 6
willems0 dat is door Raymond de moderator vorige maand nog gezegt je betaald het gewone beltarief van je abonnement in jouw geval dus 20cent per minuut
Reputatie 6
Badge +8
Dit is de lijst vanaf 6 juni, weet niet of het voor abonnement is vanaf die datum afgesloten
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst-i-abonnement04042011.pdf
schandalig dat op jullie website staat dat het gratis is voor de overige abonnementen ....dus i abonnement ! En dat een medewerker verteld dat het gratis is.Dit is misleidend!

Morgen nog eens bellen , naar de klantenservice want de laatste factuur klopte ook niet. Vorige week woensdag nog met een medewerker van de klantenservice gebeld en zij zou er werk van maken. Ben benieuwd want heb nog geen bevestingingsmail ontvangen. Gelukkig heb ik nu wel een naam! Want ben dus niet van plan om iedere maand meer te betalen voor iets wat onterecht is!

pfff zou ik dan nu echt rechtsbijstand moeten gaan inschakelen!!
Abonnement is 28-4 afgesloten en sindsdien alleen maar ellende!!

Jarenlang bij vodafone klant geweest ......nooit problemen gehad!
Reputatie 5
@willems0
Ik begrijp dat je vanmorgen contact hebt gehad met T-Mobile Klantenservice. Ik ga ervan uit dat zij je volledig hebben geinformeerd.

Reageer