Vraag

Klantenservice

Door het opmaken van een foutief contract door t-mobile in eerste instantie het toestel aan de deur geweigerd op advies van t-mobile. Toestel zou 0 euro kosten. Nieuw contact met afdeling commercie leidt bij juiste contract, wat ook al in de eerste afspraak was geregeld, betekent voor mij dat ik ineens 150 euro zou moeten betalen. Afdeling klachten adviseert mij contract op te zeggen. Vreemd.

Het zou toch niet zo mogen zijn dat een fout van t-mobile MIJ 150 euro zou moeten kosten

16 reacties

Reputatie 5
He,

nee dat zou niet mogen.
Of kost het toestel nu geld ?
Reputatie 5
Ik zou de klantenservice opbellen en uitleg eisen !

Suc6.
Klantenservice gebeld en zelfs een klacht neergelegd. Geven toe dat er een fout gemaakt is maar verder niets kunnen doen. HEEL VREEMD. Ik heb geen idee waar ik verder moet gaan om deze rare vertoning te kunnen bespreken
Reputatie 5
Blijven volhouden bij de klantenservice en eisen dat er één iemand dit geval gaat onderzoeken, die je steeds op de hoogte houdt van het verloop. Ik heb zoiets ook aan de hand gehad en uiteindelijk gelijk gekregen. Heeft wel een week of twee geduurd.

Suc6.
Reputatie 6
Badge +12
Heel vreemd allemaal, heb je nooit een bevestiging gehad ?
Dat is je bewijsstuk 😃
Afspraken zijn gelogd bij T-mobile. En er is niemand die ontkent dat er een fout is gemaakt. Ze zijn echter niet in staat om mij hetzelfde toestel bij het correcte abonnement te leveren. Had ik het toestel niet geweigerd aan de deur en geaccepteerd dan had ik hem inderdaad gratis gehad en zou het abonnement aangepast worden naar de gewenste vorm.

En waar je uiteindelijk nou terecht moet, want ik heb al verschillende keren contact gehad met de afdeling commercieel en met de afdeling die klachten behandeld, ik weet het niet.

Zou er een overkoepeld orgaan zijn waar je met je klacht terecht kan ?
Reputatie 5
Het overkoepelende orgaan is de Opta, zie OPTA - Tips, vragen of klachten

Ik had een vergelijkbaar geval en heb uiteindelijk via de klantenservice (hoofd afdeling ?) toch gewoon (gratis) gekregen wat ze me eerder hadden toegezegd en wat plotseling 'technisch' niet mogelijk zou zijn.

Suc6.
Reputatie 5
@boeibrul

Bij het vernieuwen van het contract is er zoals al aangegeven een verkeerd prijsplan (Relax 130) gekozen waardoor het toestel hierbij gratis was. Echter is het toestel bij het gewenste prijsplan (Relax 60) niet gratis. Prijzen van toestellen kunnen niet worden aangepast. Hierdoor is het niet mogelijk om het toestel bij een Relax 60 gratis mee te geven. Ik vind dit heel vervelend voor je. Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je hierop willen antwoorden?
Reputatie 5
Kijk, kijk zo komt er toch meer duidelijkheid.

Suc6.
Heb net mijn eerste rekening ontvangen, worden hele andere bedragen gerekend als dat waarvoor ik mijn contract heb afgesloten!

Vreemd, misschien toch bij die andere provider moeten blijven....
Reputatie 5
Heb net mijn eerste rekening ontvangen, worden hele andere bedragen gerekend als dat waarvoor ik mijn contract heb afgesloten!

Vreemd, misschien toch bij die andere provider moeten blijven....

Verkeerde plaats voor dit bericht, nieuw TOPIC starten svp.

Suc6.
Mijn probleem met t-mobile is opgelost. Eindelijk iemand aangetroffen die weet waarover hij praat en een klant weet te behouden. Staat duidelijk voor de slogan 'Elke klacht is een klacht teveel.'
Reputatie 5
Mijn probleem met t-mobile is opgelost. Eindelijk iemand aangetroffen die weet waarover hij praat en een klant weet te behouden. Staat duidelijk voor de slogan 'Elke klacht is een klacht teveel.'

Je ziet maar weer, de aanhouder (die de publiciteit zoekt) wint het van de grootmacht

Suc6.
Reputatie 6
Badge +8
@boeibrul
Leuk dat je ook over meld dat het voor jou naar tevredenheid is opgelost!
Afspraken zijn gelogd bij T-mobile. En er is niemand die ontkent dat er een fout is gemaakt. Ze zijn echter niet in staat om mij hetzelfde toestel bij het correcte abonnement te leveren. Had ik het toestel niet geweigerd aan de deur en geaccepteerd dan had ik hem inderdaad gratis gehad en zou het abonnement aangepast worden naar de gewenste vorm.

En waar je uiteindelijk nou terecht moet, want ik heb al verschillende keren contact gehad met de afdeling commercieel en met de afdeling die klachten behandeld, ik weet het niet.

Zou er een overkoepeld orgaan zijn waar je met je klacht terecht kan ?
....................of eventueel via Vara,s Kassa en/of Tros Radar..die pikken deze klachten ook op.Fouten maken kan,dat is menselijk,maar herstellen moet ten alle tijde mogelijk zijn en zo snel mogelijk gedaan worden.Persoonlijk zou ik adviseren om het hele contact te cancelen.Juridisch mag dat,want T-Mobile is niet in staat om jou te geven wat je "gekocht"hebt....OPTA is ook ,n goeie optie,maar gezien het  karakter van de OPTA weet ik niet of ze particuliere klachten vol ondersteunen. 
Reputatie 4
Badge +3
Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch voor je is opgelost. Zo hoort het inderdaad ook! Zoals eerder al is gezegd; fouten maken is helaas menselijk maar deze moeten wij dan wel herstellen!

Reageer