Vraag

klantenservice

Betreft: Bevestiging telefonisch contact

Beste klant,

Hierbij bevestigen wij dat ondergetekende vandaag telefonisch contact met u heeft gehad naar aanleiding van uw e-mailbericht. Wij vertrouwen erop dat u naar uiterste tevredenheid door ons bent geïnformeerd.

Heeft u nog andere vragen? Dan verwijzen wij u graag naar Help & Support op onze website.

Met vriendelijke groet,

Conny

T-Mobile Klantenservice

dit kreeg ik op me mail terwijl hier niet eens contact met mij is opgenomen.

dus wil ik weten waar ze dit vandaan halen?

vind het heel vreemd maar heb totaal niemand gesproken van de klantenservice

7 reacties

Reputatie 5
@cangri
Ik zie bij het nummer waarmee je bent ingelogd bij My T-Mobile geen verstuurde e-mail staan. Ik kan ook bij dit nummer niet verklaren waarom je deze mail hebt ontvangen. Ik wil je mijn excuses aanbieden voor het ongemak.
ik had wel een mail gestuurd dat klopt wel maar heb totaal niet telefonisch contact gehad.
dus daarom was me vraag of ze nog een een keer contact met me willen opnemen want had wel een klacht ingedient.

alvast bedankt
23-06-2011 had ik een klacht aangemaakt dus snap niet waarom u dat niet kunt zien?
alleen nu beweert t-mobile dat ze mijn benadeerd hebben maar dit is helemaal niet zo.
heb geen telefoontje gehad helemaal niets dus vind dit echt vreemd.
en de zaak is gesloten staat er als ze zo met hun klachten/klanten omgaan vind ik het wel heel associaal
Dat klopt. De een zegt toe dat iets met spoed kan worden afgehandeld. Terwijl de volgende dag iemand zegt: nee duurt nog een week. en inmiddels ben ik 3!!!!!!!!!! weken verder en heeft T-Mobile nog geen stap harder voor mij gelopen.

Ik heb alles gedaan wat er van mij werd verlangd, met spoed! Maar nu loop ik tegen hun burocratie aan en wil men niet eens proberen om t sneller op te lossen!
Klantenservice?? nou laat dat woordje service er maar af en niks in het belang van de klant!
Reputatie 5
@cangri

De verwerking van e-mail binnen T-Mobile gebeurt in een apart systeem. De mail is pas voor ons inzichtelijk zodra deze in behandeling is genomen. Ik zie dat vandaag één van mijn collega's van het e-mail team contact met je heeft gezocht.

@moeder1

Ik zie dat de afdeling incasso reeds contact met je heeft gezocht omtrent de e-mail die je hebt gestuurd. Heb je verder nog vragen op dit moment?
@ AEON

klopt inmiddels opgelost.

goede service goed uitgelegd mag ook gezegd worden:)
Reputatie 6
Badge +8
@cangri, leuk dat je dat ook ff meld, hopelijk gaat alles verder goed nu!

Reageer