Vraag

klantenservice

• Doet lekker mee
  • 35 reacties
Ik weet niet wat er aan de hand is heb meestal contact met Eline maar deze is niet meer zichtbaar,
het probleem is dat ik vandaag gebeld zou worden zodat ik kon besluiten dat ik of mijn abonnement kon ontbinden of zonder internet abonnement verder zou gaan, helaas is de telefoon te kort over gegaan om te reageren, en het lijkt wel of ik niet meer op t mobile facebook kan reageren! is het mogelijk dat je word geweigerd? graag wil ik nog teruggebeld worden.
Kater

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Nee je word je nooit geweigerd door T-mobile hoor

Je kan ze ook een tweet sturen? daar zit Eline ook.
Ik ben niet thuis met tweet (Beetje dom?) het is alleen zo vreemd dat alles van Eline ineens weg was? dank je voor je reactie.
Reputatie 7
@kater

Ik zie dat je gistermiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat alles naar wens is opgelost.:) Zijn al je vragen beantwoord?
Reputatie 3
@Kater, niet alles van mij is ineens weg hoor 😉 Alles is nog zoals het was..
Kun je geen berichten meer op het prikbord van T-Mobile Plein plaatsen?

@kater

Ik zie dat je gistermiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat alles naar wens is opgelost.:) Zijn al je vragen beantwoord?

Beste Henk,

Ik ben gisteren keurig geholpen, als alles loopt zoals mij is beloofd ben ik tevreden!
Het internetten word verwijderd, het bellen plus smsen blijft staan en het bedrag word aangepast.

Groet Kater

@Kater, niet alles van mij is ineens weg hoor 😃 alles is nog zoals het was..
Kun je geen berichten meer op het prikbord van T-Mobile Plein plaatsen?

Beste Eline,

Gisteren was alles raar misschien was je net bezig met een nieuwe profielfoto , eerst zag ik je oude foto en toen niks meer en nu zie ik een nieuwe foto ergens daar tussen was ik je kwijt?????(-;
voorzover ik kan zien zijn mijn problemen serieus genomen en opgelost.

Groet Kater

Reageer