Vraag

Klantenservice

Waarom is het bij t-mobile niet mogelijk om ze rechtstreeks te mailen?
Waarom niet een direct vragen formelier op de website plaatsen.
Ik zou graag contact hebben via email over onterecht facturen.
Ik heb een abbonement afgesloten via algebeld.nl, maar zij willen
er niks aan doen, dus betaal ik al een jaar een dubbel abbonement.
Wat een knakke toko ALGEBELD.NL
Ik hoop en verwacht dat de klantenservice van t-mobile me hier
wel netjes en goed mee kan helpen
groeten

This topic has been closed for comments

10 reacties

Ja, vind ik ook vreemd. Ik heb sinds kort een duo-simkaart en ontvang sedert die tijd dagelijks meerdere T-mobile SMS'jes over de MMS-instellingen, die ik HELEMAAL NIET wil. Ik word daar gestoord van. En uitzetten kan niet !!! Graag hier de oplossing, klantenservice.

Waarom is het bij t-mobile niet mogelijk om ze rechtstreeks te mailen?
Waarom niet een direct vragen formelier op de website plaatsen.
Ik zou graag contact hebben via email over onterecht facturen.
Ik heb een abbonement afgesloten via algebeld.nl, maar zij willen
er niks aan doen, dus betaal ik al een jaar een dubbel abbonement.
Wat een knakke toko ALGEBELD.NL
Ik hoop en verwacht dat de klantenservice van t-mobile me hier
wel netjes en goed mee kan helpen
groeten

Reputatie 6
Badge +12
@Madelene3,
Welkom op het forum 😛 !
Gewoon 1x accepteren en je krijgt ze niet meer :)

@jolanda_291,

Dat formulier is er wel hoor 🙂
Toppie bedankt.
Nu maar hopen dat ik daar ook zo goed geholpen wordt.
gr.
Reputatie 5
@jolanda_291
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat er vandaag contact is geweest met T-Mobile Klantenservice. Ik ga ervan uit dat je hier voldoende bent geïnformeerd.
29-11-2011: Via een langdurend telefoongesprek van 13 minuten !!! met T-Mobile (kost mij ook nog ruim € 3,- buiten mijn bundel) de automatische SMS-jes over instellingen laten annuleren en verdraaid, binnen 4 dagen stopten alle SMS-jes voor de Internet en MMS instellingen. Ik gebruik die instellingen niet en wil geen ongevraagde SMS-jes.

Maar wat dacht je: vannacht rond 01.00 uur komen er weer 2 SMS-jes van T-Mobile. Schrikken, omdat mijn oom op sterven ligt en wat denk je dan !!! Jawel, een voorbericht van T-Mobile over de instellingen van Internet en MMS. T-Mobile, kan dat nu niet stoppen !!!!!!!! Ik baal ervan
Reputatie 5
@Madelene3

Mijn oprechte excuses over het ontvangen van de sms'jes. Ik begrijp dat het heel erg schrikken is wanneer je een sms'je ontvang midden in de nacht in deze situatie. Ik raad je aan om het sms'je van T-Mobile te accepteren en installeren. Je blijft dit sms'je namelijk constant ontvangen omdat deze instellingen vooraf ingesteld aanwezig dienen te zijn. Zodra je eenmaal het sms'je hebt geaccepteerd en geïnstalleerd zullen de instellingen niet nogmaals toegezonden worden per sms. Omdat je de instellingen op het toestel hebt staan betekend dit niet dat je er ook daadwerkelijk gebruik van moet gaan maken.
Ik begrijp dit antwoord niet. Jullie hadden die instelling uitgezet en kennelijk nu weer aan. Natuurlijk hopen jullie dat klanten dit gaan gebruiken en dat levert jullie weer omzet. Zakelijk gezien begrijp ik het wel, maar klantvriendelijk is deze methode niet. Ik vraag dus nogmaals dit bij mij gewoon uit te schakelen, want dat kan wel !!!. En die telefoonkosten om even met jullie te bellen vind ik extreem hoog in verhouding met het abonnement dat ik heb. 1 gespek met T-mobile, waarvan de noodzaak nog niet eens door mijzelf is veroorzaakt, kost mij 1/3 van mijn maandbedrag. Buitensporig, nietwaar !! Kan dat teruggestort worden ??

@[url=" ??=]Madelene3[/url]

Mijn oprechte excuses over het ontvangen van de sms'jes. Ik begrijp dat het heel erg schrikken is wanneer je een sms'je ontvang midden in de nacht in deze situatie. Ik raad je aan om het sms'je van T-Mobile te accepteren en installeren. Je blijft dit sms'je namelijk constant ontvangen omdat deze instellingen vooraf ingesteld aanwezig dienen te zijn. Zodra je eenmaal het sms'je hebt geaccepteerd en geïnstalleerd zullen de instellingen niet nogmaals toegezonden worden per sms. Omdat je de instellingen op het toestel hebt staan betekend dit niet dat je er ook daadwerkelijk gebruik van moet gaan maken.

Reputatie 5
@Madelene3

In het systeem is terug te zien dat je reeds contact hebt gehad met één van mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice. Ook hij heeft aangegeven dat je het beste het sms'je kunt accepteren en installeren. Zoals ik al in mijn bericht aangaf hoef je geen van deze services te gaan gebruiken. Het installeren van deze vooringestelde service op ieder toestel levert T-Mobile ook geen extra kosten op. Ook zie ik dat de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice zijn vergoed door mijn collega. Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is uitgelegd, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.
Ik ontvang nu een SMS'je van jullie waarin wordt aangegeven dat de "aangevraagde" 18+ blokkade binnen 24 uur wordt geactiveerd. Moet ik dit zien als de oplossing van jullie kant voor mijn probleem ?

@[url=" ??=]Madelene3[/url]

In het systeem is terug te zien dat je reeds contact hebt gehad met één van mijn collega's van de T-Mobile Klantenservice. Ook hij heeft aangegeven dat je het beste het sms'je kunt accepteren en installeren. Zoals ik al in mijn bericht aangaf hoef je geen van deze services te gaan gebruiken. Het installeren van deze vooringestelde service op ieder toestel levert T-Mobile ook geen extra kosten op. Ook zie ik dat de kosten voor het bellen naar de T-Mobile Klantenservice zijn vergoed door mijn collega. Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is uitgelegd, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.

Reputatie 5
@Madelene3

Zowel mijn collega als ik hebben nu al meerdere keren aangegeven wat de oplossing is voor het probleem dat jij ervaart. Een ander antwoord heb ik niet voor je. Omdat ik nu tot 2 keer toe de juiste informatie heb gegeven op je vraag sluit ik het topic.